Društvene igre koje smo svi igrali

Gledala sam neke slike i tražila inspiraciju za slijedeći post i sasvim slučajno sam naišla na monopol sliku, pa sam se prisjetila vremena kada sam ja bila opsjednuta tom ''igrom''. Baš zbog toga sam Vam pripremila neke stare igre koje smo svi igrali, a na ove dosadne dane na raspustu možete ih i danas igrati. Prikazat ću vam uglavnom društvene igre, jer su one zanimljivije, a njih možete igrati i danas, jer nikada neće izumrijeti.




Monopol

Počet ću sa svojom inspiracijom, a riječ je igri Monopol i vjerujem da ste svi čuli i igrali tu igru, ako je tako mogu nazvati. Prijateljica i ja smo prije bile opsjednute ovom igrom i igrale je satima, a i bilo je zabavno, jer umjesto sati provedenih za računarom, mi smo provodile sjedeći vani i igrajući igricu koja nam zapravo i razvija mozak. Definitivno mislim da se i danas ova igra može igrati, jer je jako zanimljiva.


 Čovječe, ne ljuti se!

Ne znam za vas, ali ja sam ovu igru kao mala stalno igrala, nekad sa sestrom, nekad sa roditeljima, ali najčešće s prijateljima. Iako naziv je naziv ove igre ''Ne ljuti se čovječe!'', moram priznati da bih se uvijek ljutila kad izgubim. Nedavno sam kod rođaka našla tu igru, pa smo je skupa igrali i prisjetili se ''starih vremena''.


Karte

Iako su prethodne dvije igre možda zanimljivije, za mene su karte bile nešto posebno. Godinama sam igrala karti sa najboljom prijateljicom i pored onih poznatih igara sa kartama, kao što je sedmica, poker, remi i slično, mi smo ponekad izmišljale i naše igre, te ih igrale uz karte. Mislim da su danas karte baš zaboravljene, ali su prezanimljive, a i ubijaju dosadu, kao i sve prethodne pomenute karte. P.S. dobre su za plažu, da i tamo možete ubiti dosadu.



Gradova i sela

Legendarna igra, koju sam čak i nedavno u školi igrala, jer je bilo jako dosadno jeste igra poznatija kao igra ''Gradova i sela'', također mislim da vam je ovo svima veoma dobro poznato, pa neću mnogo objašnjavati. Ovu igru sam najviše voljela igrati sa što više osoba, pa sam igrala sa rođacima, nas bude oko pet i skupa igramo. Mislim da je zanimljivo i zabavno.


Domine

Ne znam za vas, ali ja sam imala i domine, nikada zapravo nisam znala, niti znam kako se igra s dominama, ali mi je uvijek bilo fora da ih poredam i gurnem, tako da jedna drugu obaraju, ako znate na šta mislim. Pored toga zabavljala sam malu djecu praveći im kuće od istih, da, veoma zanimljivo :)



Kockice

Danas su poznatije lego kocke, koje sam i prije igrala, ali i odraslije osobe ih igraju, od njih se zaista može mnogo toga napraviti. Malo su skuplje, ali ih imate čitav život, a i možete dosta stvari napraviti od njih. Pored lego kocki, postojale su i one mnogo veće kocke, od kojih ste također mogli mnogo toga napraviti, ja se sjećam da sam uvijek voljela praviti uglavnom kuće.



Super Mario

Igrica koja mi je djelomično obilježila djetinjstvo jeste, svima dobro poznata ''Super Mario'' igra. Vjerovali ili ne imala sam onu prvobitnu verziju i igrala je na džojstiku, ni džojstika ni igrice danas nemam xd, ali je još uvijek možete igrati na internetu, iako je teško pronaći originalnu verziju, jer ima dosta ovih novijih.


Slike za svrhu posta su korištene sa google- a

Pitanje za vas

Koja je vaša omiljena društvena igra?




CONVERSATION

15 komentari:

  1. Super post!
    Od pomenutih igara nikad anijsam igrala monopol i karte :D Ostale jesam. Pa i danas bih ih rado igrala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D
      Pokušaj igrati monopol prezabavno je, kao i karte

      Izbriši
  2. I da, u koliko zelis zaorati moj blog i napisi mi u komentar na neki od postova da uzvratim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve igre mog detinjstva nalaze se u tvom postu,neke i dan danas igram 😁❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja samo domine nikada nisam igrala, tj jesam jednom pokusala, ali to mi je bilo dosadno. Monopol i sada imam i nekada igram sa sestrom kao i covjece ne ljuti se.
    Sestra me cesto nagovara da igramo gradova i sela i onda igram toga s njom da ona pokupi neke nove informacije i da bolje zna igrati sa prijateljima. Karte, tj remije i una igram sa rodicom i sada, tj igramo najcesce zimi kada ne mozemo biti vani :)
    I slazem se da su se malo zapostavile karte, ali eto :)
    p.s. odlicna ideja za post :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja dosta ovih igara igram i danas, podsjećaju nekako na djetinjstvo :D
      P.S. Hvala ♥

      Izbriši
  5. ja ove sve doslovno još uvijek igram!
    Hahaha, mislim da sa svojih 18 godina još uvijek nisam ovo prerasla, super post ☺

    http://ivafdiary.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Da, ovo smo svi definitivno igrali! Sjajna ideja za post! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Mi gradove i sela zovemo ,,zanimljiva geografija'' :)
    Odličan post !
    Domine nikada nisam voleo nešto mnogo , a Mario mi je uvek išao na živce -.-
    Sećno u daljem blogovanju !!

    ilordogaming.blogspot.com - ako želiš , poseti moj blog i učlani se ukoliko ti se svidi. mnogo bi mi značilo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zar postoji neko ko nije volio Super Maria xd
      Btw bas sam se iznenadila ovim komentarom jer te pratim na you tubeu ali nisam znala da imas blog

      Izbriši
  8. Monopol je najbolja igra ikad. I ja sam definitivno igrala sve ove igre i nekako kada ih se prisjetim nedostaju mi :/
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 -new post :)

    OdgovoriIzbriši

Back
to top