nedjelja, 17. srpnja 2016.

Kako biti jutarnja osoba? 🔔 ☕

Većina ljudi na planeti Zemlji ima problema sa ranim buđenjem. Kažu da je jednu stvar potrebno raditi 60 dana kako bismo se u potpunosti navikli na istu, ali ponekad čak ni 60 dana nije dovoljno, jer nam se i dalje teško probuditi i razbuditi ujutro. Danas ću vam dati par savjeta koji bi vam mogli pomoći pri lakšem buđenju.



NAVEČER

Pripremite odjeću, obuću i nakit koji ćete nositi sutra 

Nikako nemojte zaboraviti pripremiti odjeću, obuću i nakit koji ćete nositi ujutro. Ovo će vam punu pomoći ujutru i uštedjet će vam vrijeme koje biste proveli ispred ormara razmišljajući ''Šta da obučem?'', a doslovno jedva gledate.




Pripremite torbu ili ruksak prije jutra 

Kao i odjeću i torbu, tačnije, stvari koje ćete nositi na posao, u školu ili bilo gdje je dobro pripremiti navečer kako ujutro ne biste morali tražiti naočale koje su vam u nekoj potpuno desetoj torbi. I ovo će vam ujutro uštediti jako dosta vremena.



Idite ranije na spavanje

Kako biste bili jutarnja osoba i kako biste se sa lakoćom probudili neophodno je da ranije idite na spavanje, kako biste sa što većom lakoćom ustali ujutro.

Navijte alarm

Navijanje alarma je neophodno i nemojte to zaboraviti, još jedan bitan savjet je da mobitel na kojem navijete alarm odaljite, te kada on ujutro zvoni morate ustati da biste ga ugasili, te ćete se na taj način i razbuditi, a ako ste od osoba koja ne čuje alarm, stavite mobitel u času i naravno udaljite mobitel. Pomoću ovoga zvuk će biti jači i lakše ćete se probuditi. Još jeda savjet je da nikada ne stavljate omiljenu pjesmu za muziku alarma, jer ćete tu pjesmu lako zamrziti. Govorim iz vlastitog iskustva.



UJUTRO

Nakon što vas alarm probudi i nakon što ste morali ustati da ga ugasite, preporučujem da uradite slijedeće:

Tuširanje, umivanje i pranje zuba

Tuširanje ujutro je jako dobra stvar, prije svega dobra, jer će vas barem malo držati svježim tokom dana na ovim tropskim vrućinama, ali je i dobro zato što ćete se u potpunosti razbuditi. Naravno pranje zuba i umivanje ujutro je neophodno. Ukoliko nemate vremena da se tuširate ujutro, a morate što prije da se razbudite, pred umivanja pokvasite vratne žile.

Kafa

Ukoliko ne želite da vas boli glava, a i ukoliko želite ''dodatno buđenje'', obavezno uzmite malo kofeina. Meni ova metoda ujutro uvijek pomaže. 




Zdrava hrana

Doručak je najvažniji obrok tokom dana, jer ukoliko ne doručkujemo naša koncentracija će biti na nuli, a da ne govorim o tome da će nam mozak ''mirovati''. Kako biste to izbjegli i bili ''jutarnja osoba'' neophodno je nešto i pojesti. Ja vam preporučujem neku voćku (jabuku, bananu...) jer vam neće trebati vječnost da doručkujete i imat ćete više vremena.


Pitanje za vas

Da li ste vi jutarnja osoba?

Na koji način se najlakše budite?






Broj komentara: 6:

  1. Svidaju mi se savjeti, nekome ce sigurno pomoci. Meni bas i ne treba puno savjeta buduci da za sebe mogu reci da sam jutarnja osoba, budim se rano i nije mi problem ustati bas rano, a i brzo se spremim i razbudim :)
    Nekad mi to smeta jer se rijetko naspavam, ali dobro :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš ti zavidim što si jutarnja osoba, ja uopće nisam :/

      Izbriši
  2. Nisam jutarnja osoba, stavise mrzim da se budim, pa makar to bilo i u 12h. :D Saveti su super, primenjujem i sama neke od njih i pomazu :)

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post,def se slazem sa svim sto si napisala :)
    Ako zelis da se medusobno zapratimo,zaprati me pa mi javi da ti uzvratim :*
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši