Kako preživjeti ljetne vrućine? ☀ 🌴 🍸


Ljeto mi je jedno od omiljenih godišnjih doba, a vjerujem da je i vama, no kao što ima dobre ima i neke loše strane, kao što su nepodnošljive vrućine. Naravno, i one se mogu izbjeći ili ublažiti na nekoliko načina.



Ventilator/ klima uređaj

Svake ljetne topline možete najlakše prevazići tako što ćete u kući uvijek imati ventilator ili klimu. Nikako nemojte pretjerivati ni sa jednim ni sa drugim, jer isto tako koliko su korisni, imaju i loše svrhe, te na neki način mogu biti štetni.



Tuširanje

Ukoliko ne možete podnijeti vrućine, obavezno preporučujem učestalo tuširanje. Mislim da je najbolje da se tuširate ujutro, kako biste bili svježi tokom dana i pred večer, pred spavanje kako biste lakše zaspali i kako vam ne bi bilo vruće.



Bazen

Ukoliko imate  bazen to je još i bolje, jer se prije svega možete rashladiti, a pored toga i zabaviti, naravno ukoliko nemate bazen možete se dogovoriti sa društvom da svi skupa idete na bazen, na taj način ćete se rashladiti, zabaviti, a i dobiti malo boje.



Svježa, čista i kratka odjeća

Na ljeto se potrudite da vam je odjeća uvijek čista i svježa. Ukoliko se mnogo znojite onda obavezno češće operite odjeću, i naravno češće ju mijenjate. Kratka odjeća je veoma in svakog ljeta, a pored toga u istoj vam neće biti vruće, što je dodatni +.

Provjetrena i svježa soba

Ako želite svježu i hladnu prostoriju, ali i miran san noću, onda obavezno trebate navečer, kad već zahladi otvoriti prozore i pustiti ih da tako budu otvoreni (po mogućnosti cijelu noć), no ukoliko se bojite ostavljati otvoren prozor preko noći, onda možete da ustanete rano ujutro, oko 5,6 sati otvoriti prozore i ostaviti ih tako otvorene negdje do 11 sati. Na taj način će vaša prostorija biti svježa i prozračena, ali i prohladna.

Osvježavajuća ljetna pića

Za dodatno osvježenje preporučujem da sebi napravite neka lagana ljetna pića (npr. limunadu), stavite ih u frižider. Kada izvadite napitak iz frižidera, on će, naravno biti hladan, te će te se i na taj način dodatno rashladiti. Moja preporuka je da nikada ne pijete hladnu vodu ili napitke ukoliko ste topli, mogli biste dobiti groznicu ili temperaturu.






Slike koje sam koristila za svrhe post-a su sa tumblr-a i google-a

Nadam se da sam vam barem malo pomogla. U komentarima obavezno pišite na koji način se vi rashlađujete.

CONVERSATION

4 komentari:

  1. Jako dobar post, nedavno sam i ja napisala slican:)
    Volim ovakve postove:)
    Uclanila sam se akozelis mnogo bi mi znacillo da ti pogledas moj blogi uclanis e ako ti se svidi:)

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, posjetit ću i ja tvoj blog svakako :D

      Izbriši
  2. Joj, i ja bih onoliki bazen :/ . Da se mogu osvjeziti i kada sam kuci, a ne na moru :/ .
    Tusiranje je uvijek dobra ideja, ali ja se ne mogu tusirati hladnom vodom ma koliko god vruce vani bilo haha :)
    Zapratila sam te <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ja bih stvarno voljela imati veliki bazen :/
      Hvala ♥

      Izbriši

Back
to top