utorak, 19. srpnja 2016.

LET'S TRY DIY #1 ✂ : Teen Wolf Notebook 🐺


Danas sam pripremila jedan specijalan post za vas, a kao što ste vidjeli u naslovu riječ je o bilježnici koju ću rekreirati u Teen Wolf bilježnicu. Ovu ideju sam našla na you tube- u kod jedne strane djevojke koja pravi dosta DIY ideja. Njen video će biti dolje, u nastavku posta, kao i koraci kako napraviti ovu nevjerovatnu i unikatnu bilježnicu.

Trebat će vam:


Koraci:

Prije svega uzmite crnu bilježnicu, a ukoliko ju nemate onda možete uzeti crnu temperu i obojiti bilježnicu u crnu boju. Dok čekate da se sve osuši radite slijedeći korak, a to je da uzmete logo Teen Wolf i siječete, naravno logo možete iskopirati, ili, možete kao što sam ja napisati ga sami, ili čak sa računara precrtati. Nakon loga, trebat će vam, opet papir, makaze i olovka, te opet pronađete na internetu vuka na mjesečini, iskopirate, ili sami nacrtate, ili precrtate sa računara. Ja, lično, sam precrtavala i mogu reći da je postupak brz, uglavnom brži nego sječenje loga i slike vuka.

Teen Wolf vuk (siječete bijeli dio, a crni lijepite na bilježnicu)

Teen Wolf logo (siječete bijela slova, pažljivo i lijepite na bilježnicu)


Kada ste isjekli logo i vuka, te nakon što se bilježnica osuši, sve što trebate je da zalijepite isječene slike na bilježnicu. Sličice moraju biti bijele, pa ih možete ili kopirati ili precrtati na bijeli papir i ponovo obojiti bijelom temperom, za bolji izgled i kada se sve osuši zalijepite. Ništa lakše. I za kraj, kao malu dekoraciju možete zaštiti dio gdje piše ''Teen Wolf'', i napraviti krug kako biste zaštitili i vuka.


Sada uzmite četkicu za zube, ili kao što sam ja, kistić i stavite malo bijele tempere i malo vode i špricajte po bilježnici, kao i na slici.


Nakon špricanja dobijete nešto poput zvijezdanog neba i predivnu i unikatnu bilježnicu. Evo kako je moja ispala


Video koji me je inspirisao i na kojem možete pažljivije pratiti korake


Iskreno se nadam da vam se nova rubrika ''LET'S TRY DIY'' sviđa i da ćete sami nešto slično pokušati. Naravno bilježnicu možete napraviti i o vašoj omiljenoj seriji, ali ja sam se odlučila za ''Teen Wolf'', jer je to moja omiljena serija. 

I za kraj pitanje za vas:
Da li želite da nastavim s ovom rubrikom?
Šta želite da isprobam slijedeće?

Broj komentara: 8:

  1. Odlican post,upravo sam pogledala epizodu TW-a i onako onda citam tvoj post hehe,super ti je rubrika i definitvno nastavi s njom :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova ideja za rubriku bas je suuuper.Ne pratim Teen Wolf ali mi se ova tehnika svidela i sigurno cu je koristiti❤😊💎

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post☻

    Uclanila sam se,ako zelis uzvrati ♥
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Predobro! Bas mi se svida ovakva ideja :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši