Movie Time, or Popcorn time? 📺



U 21. vijeku, veoma malo je ljudi koji zapravo ne gledaju filmove ili serije. Međutim, na većini sajtova na kojima gledamo filmove, oni su uglavnom ili loše kvalitete ili štekaju, ili ima gomilu reklama, nakon kojih nam se više i ne gleda film. Naravno, ima riješenje, jer je nedavno stigao Netflix i na području Balkana, ali se plaća, pa ni to nije riješenje za neke, ali zato aplikacija o kojoj ću vam danas pričati je približna Netflixu, a ne plaća se, plus ima prevod, ne šteka i ima HD kvalitetu. 



Šta je Popcorn Time?


Popcorn je aplikacija uz pomoć koje možete gledati najnovije, ali i starije filmove u HD kvaliteti. Ono što je najbolje jeste da je Popcorn aplikacija koja je besplatna, a ipak je odličan. Pored svega ova aplikacija se skida, možete je downloadati sa interneta na računar ili laptop, ali ono što je također veoma dobra stvar je što aplikaciju možete skinuti i na mobilne uređaje, evo kako...

Kako downloadati Popcorn na mobitel?

Sve što trebate je otići na Google, a zatim kucati ''Popcorn time download for android''


Zatim prvi link koji vidite uđete u njega, kao na slici i jednostavno idete na download i to je to, imate spremnu aplikaciju za gledanje filmova i serija.



Kako downloadovati na računar?

Download je sličan kao i za mobitel. Na Google kucate ''Popcorn Time'', zatim ponovo prvi link i download.






I to je to, mislim da je aplikacija fantastična, ukoliko ste je koristili ili koristite pišite u komentarima i pišite vaše mišljenje o istoj. Meni je stvarno fantastična.

CONVERSATION

12 komentari:

  1. Vec duze vrijeme koristim popcorn time na laptopu i kompjuteru, sada idem skinuti i na mobitel. Odlican post. ❤

    e-s-wonderland.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sajt je zaista odličan, sretno sa skidanjem i na mobitelu ;) drago mi je da sam ti na neki način pomogla

      Izbriši
  2. Pre par dana pravila sam post na istu temu,pa pogledaj 😁❤.Super post,Popcorn Time na lap topu koristim godinu dana,dok ga na telefonu nesto krace koristim.Moram priznati zaista je koristan ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --NEW post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma stvaro je odličan i meni je baš koristan

      Izbriši
  3. Ja jos nisam nista gledala na Popcorn timeu, a to je samo zato jer ja ne volim gledati filmove, dosadno mi je to po malo :/
    Ali je ovaj post jako koristan za one koji ne znaju kako gledati filmove na mobitelu ili kompjuteru :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zar postoji osoba koja ne gleda filmove :O haha, bar ne trošiš vrijeme na računaru previše kao mi ostali xd

      Izbriši
  4. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Popcorn zvuči super! Odličan post :)

    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista i jeste super aplikacija. Hvala <3

      Izbriši
  6. Odličan post, sviđa mi se kako pišeš :)
    Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti.

    maya is back

    OdgovoriIzbriši

Back
to top