MUST HAVE FOR SUMMER ☀ 🌴 🌊

Hellou! Danas ćemo vam pokazati stvarčice koje morate imati ovog ljeta. Prije svega šta biste općenito trebali imati i šminku koju biste trebali imati.




Items

Itemse, ili stvari, koje bih vam preporučila za ljeto su slijedeće

1. Dezodoras

Dezodorans, ili u stiku, ili u bočici, neophodan nam je tokom čitave godine, ali na ove tople i vrele dane, obavezno nigdje ne idite bez  dezodoransa.




2. Balzam za usne

Balzam za usne nam je svakodnevno potreban i iako nam se čini da nam ljeti nije potreban, itekako jeste, jer sunce isušuje usne zbog čega one pucaju. Moji omiljeni balzami za usne su Labella, mislim da je najbolje plavo Labello, a ono koje trenutno koristim je Labello sa lubenicom.



3. Slušalice

Slušalice nam jako dobro mogu doći za ljeto i kada nam je dosadno, jer možemo slušati muziku, također možemo napraviti play listu naše omiljene muzike i ne odvajati se od slušalica čitavo ljeto.




4. Kreme sa zaštitinim faktorom

Kreme sa zaštitnim faktorom nam mogu jako pomoći ljeti. Pogotovo ako idemo u grad po najvećoj toplo, obavezno moramo zaštiti lice i kožu, to možemo samo ako koristimo kreme sa zaštitnim faktorom.




5. Sunčane naočale

Sunčane naočale su po mom mišljenju najbitnija stvar ljeti, jer mi jako smeta sunce tako da bez sunčanih naočala ljeti ne idem nigdje, a mislim da ne biste trebali ni vi.



Makeup/ Šminka

Za ljeto inače ne preferiram i ne preporučujem mnogo šminke, prije svega jer je prevruće i ne želite da vam se šminka topi po licu, ali, naravno možete koristiti malo šminke, ali sve dok je to umjereno može doći u obzir.

1. BB ili CC krema 

S obzirom da je ljeto ne preporučujem neke jake pudere koji će vam trajati čitav dan, već neke laganije varijante, kao što su BB ili CC krema. Također, bilo bi dobro da imaju SPF, jer će vas na taj način čuvati od sunca. Ja sam odnedavno počela koristiti Avon Anew BB kremu i mogu reći da nije loša, a i ima SPF.



2. Maskara

Maskara je must have za svako godišnje doba i za svaku priliku, pa tako i za ljeto. Ono što ja preporučujem jeste Oriflame maskara koju koristim već duže vrijeme i oduševljena sam istom, jer prije svega dobro raščešlja trepavice, a i daje im volumen, tako da će vam trepavice izgledati mnogo veće.




3. Olovka za obrve

Popunjavanje obrva je uvijek neizbježno, olovke koje sam ja probala i kojima sam oduševljena su avonove i essencove olovke za obrve. Trenutno imam olovku za obrve iz Oriflmene ''The One'', ali je ne koristim jer mi je pretamna.




4. Sjene za oči (po potrebi)

Ja, lično nisam ljubitelj sjena za oči, ali za ljeto bih vam preporučila neke šarenije i veselije boje, osim ako niste ljubitelj nude boja, kao ja. Ja imam ove dvije avonove palete, ali iskreno ne koristim ih.




                  






















I bukvalno to je sve od šminke što preporučujem, naravno vi uvijek možete, ako želite dodati i ajlajner, ukoliko takav makeup volite i to želite, kao i rumenilo i konture.


U komentarima pišite koje su vaše ''must have'' stvari za ljeto ♥ ☻


CONVERSATION

4 komentari:

  1. Zapravo koristimo dosta sličnih proizvoda! Super post :)

    ♦ forever-blogm.blogspot.com ♦ -new post :)

    OdgovoriIzbriši
  2. SLusalice uvijek i svugdje :)
    Super post :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top