utorak, 5. srpnja 2016.

☀ ☕ MY SUMMER MORNING ROUTINE ☀ ☕


Moja jutarnja, ljetna rutina se znatno razlikuje od drugih godišnjih doba, prije svega zato što sam na veći dio ljeta na odmoru, pa samim tim imam i više slobodnog vremena. Moja jutarnja ljetna rutina počinje buđenjem.



Prije svega volim kvalitetno odspavati i kada sam na ljetnom odmoru skoro pa nikada ne uključujem alarm, te se  sama probudim. Jedino na taj način se mogu naspavati i odmoriti, jer obično legnem spavati jako kasno. Ustajem oko 12 sati ili čak i kasnije.



Nakon buđenja u krevetu ležim još pola sata do sat vremena gledajući šta ima novo na instagramu i you tube- u. Nakon što se konačno saberem i odlučim ustati iz kreveta odlazim do kupatila umivam se, perem zube i obavljam sve jutarnje dužnosti. 



Kada sam sve obavila u kupatilu odlazim u kuhinju i pravim kafu, mislim da je kafa neophodna, jer ukoliko je ne pijem obično ma glava boli. Obično uz kafu uzmem krišku hljeba i namažem uglavnom margarinom. 



Nakon jela pospremam sobu (i kuću uopće), te se presvlačim, palim laptop i ponovo gledam you tube, instagram, tumblr, film ili seriju, a uglavnom ujutro volim ući i na blog vidjeti šta ima novo. Ostatak dana pokušavam što više chillati i odmarati dok još mogu.


Kakva je vaša jutarnja rutina i šta vi radite pišite nam u komentarima

Slike su korištene sa google-a

Nema komentara:

Objavi komentar