subota, 9. srpnja 2016.

NAIL POLISH #1: SUMMER EDITION ☀ 🌊 💅

Hellou! Danas ću vam pokazati i predložiti nekoliko ljetnih lakova koje biste svakako trebali imati u svojoj kolekciji ovog ljeta. Sve lakove koje vidite u postu su moji i sama sam ih slikala (dakle slike nisu sa neta).




1. Golden Rose/ Color Expert 
    Narandžasta boja; 
    Broj 21



2. Golden Rose/ Color Expert
    Mint boja; 
    Nijansa i broj su mi se obrisali, tako da ne znam


3. Golden Rose/ Nail Lacquer
    Bež boja; 
    Broj 205


4. Farmasi/ Nail Enamel
    Prljavo bež boja; 
    Broj NO: 56


5. Farmasi/ Nail Enamel
    Beby roza boja; 
    Broj mi se obrisao


6. Rapsodi/ Nailpolish/ Multivitamin
    Vrišteća roza boja; 
    Broj 87


7. Gabrini/ Summer Edition
    Neon zelena boja
    Broj M 104


8. Essence/ Cinderella/ Disney
    Metalik plava boja
    Broj 03 Prince Charming


9. Essence/ Glitter Jewels
    Šljokičasti plavi lak
    Broj 101 jewels in the pool


10. Essence/ The Nudes/ I ♥ Trends
      Prljavo roza boja
      Broj 07 Hope for love


11. Essence/ The gel nail polish
     Crvena boja
      Broj 17 juicy love


12. Essence/ The gel nail polish 
      Kreč bijela boja
      Broj 33 wild white ways


13.  Essence/ The gel nail polish
       Mliječno roza boja
       Broj 05 sweet as candy


14. Avon/ Gel finish
      Tamno plava (mornarska) boja
      Broja, niti nijanse na bočici nema :/




To su moji omiljeni lakovi kada je u pitanju ljeto, a koje biste vi boje izdvojili za ovo ljeto, pišite u komentarima. Također možete mi pisati prijedloge za postove, jer nemam baš puno ideja.

Broj komentara: 6:

  1. Svi lakovi izgledaju predivno :*
    👑 forever-blogm.blogspot.com 👑 -check out my new post :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne fotografije. Svi lakovi su lijepi. Super post!

    NOVI POST ->positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja imam ovaj bijeli od Essenca i ja sam prezadovoljna s njim, a i ovaj rozi mi se cini jako lijep :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super stvar kod bijelog laka je što ga možemo nositi i na kratke i duge nokte, a i za svako godišnje doba, jednostavno izgleda savršeno

      Izbriši