srijeda, 13. srpnja 2016.

RECENZIJA SERIJE #1: The Originals/ Prvobitni (2013-...)

Recenzija

Serija ''The Originals/ Prvobitni'' je nastala 2013. godine. Ideja o ovoj seriji započela je kada se originalna porodica vampira pojavila u seriji ''The Vampire Diaries'' i to su bili baš ovi glumci koji glume i u ovoj seriji. Iako su ''The Vampire Diaries'' i ''The Originals'' povezane serije, jer ćete često nailaziti na iste likove, njihova radnja nema veze jedna s drugom, tako da ukoliko ne gledate seriju ''The Vampire Diaries'', to vas ne mora spriječavati u gledanju ove nešto novije. Seriju je osmislila Julie Plec, koja je osmislila i ''The Vampire Diaries'', ali, sudeći po IMDb ocjeni i svim kritikama nije se pokajala, jer je serija dobila veliku popularnost i gledanost. Serija trenutno ima 3 sezone, a 4. sezona je najavljena za 2017. godinu.

Moja ocjena: 9/ 10
IMDb ocjena: 8,4/ 10

Radnja

Klaus se vraća u New Orleans prije svega kako bi zavladao gradom koji je sam i stvorio, ali i zbog vještica koje su ga pozvale. U njegovoj avanturi mu se pridružuje brat Elijah koji je saznao šta vještice žele i šta znaju o Klaus, a to je da djevojka Hayley nosi njegovo dijete. Kako bi spasio svoje dijete i osvojio grad od Marcela, koji ga trenutno vodi spreman je čak i ''uspavati'' svog brata na kratko, zbo čega se Rebekah ponovo vraća, jer joj se stariji brat ne javlja.

Glumci

Joseph Morgan (Klaus)

Klaus je glavna uloga u ovoj seriji, a zanimljiva činjenica je da je on i negativac u cijeloj priči. Također, Klaus je jedan od prvobitnih vampira starih 1000 godina, te ga je kao takvog nemoguće ubiti. Jedino za čim je čitav život žudio jeste očinska ljubav koju nikad nije dobio, jer je njegova majka spavala s drugim čovjekom (vukodlakom), te je iz tog razloga Klaus hibrid, tačnije pola čovjek, pola vampir, zbog čega ga njegov očuh kojeg je smatrao ocem i smatra, mrzio.

Iako Joseph Morgan ima tešku ulogu u seriji, jer je glavni akter, a ipak je negativan lik, meni se njegova uloga najviše dopada, jer se u istoj baš pronalazim, a i on iako je na neke svoje načine zao, jedino što želi je imati porodicu na okupu.

Daniel Gillies (Elijah)

Elijah je također jedan od glavnih aktera, on je najstariji brat od prvobitne porodice i iako izgleda kao dobrica, za svoju porodicu je spreman uraditi sve, pa čak i okrenuti se protiv cijelog grada. Elijah je jedan od razloga zašto se porodica Mikaelson uvijek sjedini, a i to je zapravo njegova jedina želja, biti sa porodiciom i štititi je od neprijatelja.

Daniel Gillies (Elijah) mi (iskreno) i nije toliko drag lik, daleko od toga da ga ne volim, ali neke njegove postupke ne odobravam, tako da sam više u Klaus timu. To je najviše zato što on u čitavoj seriji glumi ''dobricu'', a na kraju je on taj koji poubija najviše ljudi.

Claire Holt (Rebekah)

Rebekah je također jedna od Mikaelsonovih, ali za razliku od svoje braće, njena jedina želja je zaljubiti se, imati djecu i proživjeti ljudski život, no ona zna to ne može imati. Kada bi i to željela imati njen brat, Klaus, koji je uvijek kontroliše i oduzima ono što  voli, joj to ne bi dozvolio.

Claire Holt je zanimljiva, zgodna i prelijepa glumica sa britanskim naglaskom, kao i sva Mikaelson obitelj. Njena uloga Rebekah je možda, naizgled nebitna, ali je zapravo jako važna, definitvno je jedna od uloga koja mi je jako draga.

Phoebe Tonkin (Hayley)

Hayley ne pripada porodici Mikaelson, te se i razlikuje od njih, jer je ona vukodlak. Međutim nakon što zatrudni sa Klausom, definitvno će postati dio porodice, te će od početka i ona, kao i Klaus pokušavati zaštiti nerođeno dijete. Pored svoje trudnoće Hayley očajnički pokušava pronaći što više podataka o svojoj porodici, što će je odvesti do ostalih vukova koje će spasiti i postati njihova kraljica.

Phoebe Tonkin je ujedljivo najljepša glumica u seriji, njena uloga Hayley je jako bitna, prije svega jer je ona majka Klausovom djetetu, ali i zbog čopora vukova, koji će se kasnije pojaviti. Pored svega ona je i Elijahova miljenica.

Charles Michael Davis (Marcel)

Marcel je vampir star 300 godina, kojeg je još kao malog usvojio Klaus, jer se pronalazio u njemu. Marcel je dugo vremena živio sa porodicom Mikaelson, te je i on kao dio porodice. Jedino što je ikada želio je imati moć i vlast, što je i dobio postavši glavni vođa grada, ali Klaus mu sve to želi oduzeti, a pored svega tu je i njegova slabosti i zabranjena ljubav, Rebekah.

Trailer