ponedjeljak, 18. srpnja 2016.

Šta možete raditi na plaži? 🍦 🌊 🌴



Ljeto je, i dosta nas ide na odmor, tačnije na more. Čak i na moru, ukoliko ne idete sa društvom, pa ponekad čak i sa društvm može biti dosadno. Baš zato ću vam pokazati šta možete raditi na plaži kada vam je dosadno, ali i uopćeno.

1. Sunčanje ☀

Naravno, pod broj jedan, ako ste blijede puti (kao ja) uvijek se možete sunčati, kako biste nabacili malo bojice, ali naravno nemojte pretjerivati i obavezno se mažite kremama sa zaštitnim faktorom.



2. Knjiga 📖

Kada je jako dosadno možete se zabaviti tako što ćete čitati knjigu. Ja, iskreno i nisam ljubitelj knjiga, više volim gledati filmove i serije, ali s obzirom da to ne mogu raditi na plaži, onda pripremim neku zanimljivu knjigu, uz koju ću se zabaviti i zainteresovati.



3. Igranje u pijesku 🎾

Ako idete na more gdje je plaža na pjesku, možete se jako dobro zabaviti. Prije svega možete tražiti školjkice, možete se sa drugom/ drugaricom zakopavati u pijesak i naravno praviti kućice u pijesku i slično.

4. Plivanje i ronjenje 🌊

Plivanje mi je nešto najdraže i ako bih nešto morala raditi čitav život, a da je vezano uz neku vrstu sporta to bi bilo plivanje. Kada ste već na moru maksimalno iskoristite vrijeme kupajući se i izležavajući. Također kako biste se zabavili možete roniti i gledati šta se nalazi pod vodom.

5. Slikanje 📷

Slike sa mora su slike koje budu obično najbolje, nebitno da li slikate sebe, ili okolinu, odnosno more, slike uvijek budu savršene, a ono što ja volim je po čitav dan slikati sve moguće i na kraju staviti na Instagram ili neku drugu društvenu mrežu.



6. Sladoled 🍦

Meni je i sladoled jedna od dražih karakteristika ljeta, pa samim tim možete otići do obližnje prodavnice kupiti sladoled, slikati ga i naravno (onaj najbolji dio), pojesti ga.



7. Internet 📱

Ukoliko vam je baš dosadno možete se priključiti na wifi i pogledati šta novo ima na društvenim mrežama.

8. Muzika 🎧 

Na plažu nikada nemojte zaboraviti ponijeti slušalice i mp3, ili mobitel, kako biste uz sunčanje mogli poslušati vašu playlistu i naravno nemojte zaboraviti skinuti dosta pjesama, prije nego što odete na more.




Posljednje i najvažnije je da se odmorite, zabavite i uživate u trenucima na moru, jer svi znamo da su najbolja sjećanja upravo sa mora.


U komentarima mi pišite koje vi zabavne stvari volite raditi na plaži ili bazenu ☻

Broj komentara: 12:

  1. Woow post je odlican! Jako si zanimljive stvari nabrojala,a vecinu ih i ja sama radim na moru (pogotovo ovo sa muzikom,neizostavno!)
    Uzvratila sam ti follow :*
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja kada sam na moru, ja se samo kupam, kada izadem na 15 minuta suncam se i onda opet u vodu haha, sto cu kada volim more haha :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se najviše kupam i sunčam, mislim da je to zapravo i svrha zašto smo tu

      Izbriši
  3. Super post,jako si kreativna!Ako zelis zaprati moj blog i javi se u komentaru ispod mog posta da uzvratim!
    beautyqueen000.blohspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post,dala si mi ideje šta da radim kad mi je dosadno,i puno ti hvala na tome.♥

    Nova sam ovde i mnogo bi mi značilo kada bi otišla na moj blog i pročitala prvi post,a i komentarisala ukoliko želiš jer mi stvarno mnogo znači svaka tvoja pohvala a i kritika.♥ lyy i hvala puno.♥

    Link bloga --- http://belablogss.blogspot.rs/2016/07/things-about-for-me.html ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post,slike su prelepe.Ja sam se sa mora vratila,ali sigurno cu ici na novosadsku plazu tako da mi je ovaj post bio od koristi ❤😊🦄.Nista lepse od zvuka talasa i dobre knjige.Blog ti je so cute tako da sam se uclanila!!

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa baš ti hvala na divnim riječima :D <3

      Izbriši
  6. Kada sam na plazi obicno se kupam :)

    OdgovoriIzbriši