nedjelja, 31. srpnja 2016.

Stvari koje volim kod ljeta 👙 ☀ 🌴

Hellou! Prije svega jedan uvodni dio gdje želim da va se izvinem što me nije bilo šest dana, bila sam na odmoru i pripremila sam neke postove koje sam vam trebala izbaciti, ali nije bilo nterneta tako da se bili šest dana bez posta. Od danas počinjem ponovo aktivno da pišem postove, ako ne svaki, onda svaki drugi dan. Do tad uživajte ;)

Svi mi volimo ljeto, a meni lično je jedno od omiljenih godišnjih doba, prije svega jer je vrijeme divno i zbog mog rođendana, ali tu je i mnoštvo drugih stvari zbog kojih volim ljeto, a te stvari ću vam sad i nabrojati.


Raspust

Tinejdžerima omiljeno doba je kada je raspust, a s obzirom da je raspust ljeti, onda je to uglavnom još jedan od razloga zašto mnogi, pa i ja sama volim ljeto.



Više slobodnog vremena

Nebitno da li ste tinejdžeri koji su na raspustu ili ste odrasla osoba koja radi, imate malo više slobodnog vremena, tinejdžeri jer je raspust, a odraslije osobe jer dobijaju godišnje, te samim tim imamo malo više slobodnog vremena ljeti, te bi to bio još jedan razlog da volimo ljeto.



More, bazen, sunčanje

Veliki fan sam mora, kupanja, kao i sunčanja. Ljeti svi idemo na ljetovanja, pa sad da li će to biti u drugom gradu ili drugoj državi to je stvar ličnog izbora, ali i finansijskog stanja. Također, neophodno je da kažem da u ljetovanje ubrajam i odlazak na bazene, jezera i slično.



Druženje

Ljeti svi češće izlaze (osim mene xd), svi su u gradu i zabavljaju se sa društvom. Nebitno da li je to odlazak u kafić, šetnju ili na koncert, druženje je druženje, a i ljeti je mnogo zastupljenije od ostalih godišnjih doba.



Sladoled

Većinu stvari kojih sam nabrojala imamo i kod drugih godišnjih doba, ali evo jedne neprocjenjive stvari koji svi najviše volimo, a to je naravno sladoled. Da li je potrebno da išta više kažem?



Voće

Kod ljeta volim i voće koje je samo u to doba godine dostupno, kao što je lubenica, jagode itd. Jednostavno svježe voće, koje će vas osvježiti i po kojem ćete pamtiti ljeto.


Slike za svrhu ovog posta su korištene sa tumblr- a

A šta vi najviše volite kod ljeta?

Broj komentara: 8:

  1. Sve ove stvari volim,a najvise volim to sto mogu da se posvetim sebi i svom telu.U skoli bar ja menjam smene i nikada nemam vremena za prave obroke.Takodje volim voce i naravno vise slobodnog vremena za citanje i gledanje serija!!

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno stvari koje svi volimo, ljeto je tako savršeno :D

      Izbriši
  2. Odlican post!Sve ove stvari koje si nabrojala volim kod ljeta,a narocito lubenicee *-*

    Posjeti moj blog i predplati se,uzv : funnyandrabbits.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.Ja mislim da sam jedina osoba koja ne voli lubenicu xd ali volim ostalo voće.

      Izbriši
  3. Odličan post, ljeto je moje omiljeno godišnje doba! :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/avon-planet-spa-volcanik-iceland.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Raspust, lubenica, raspust, lubenica, raspust, lubenica hahaha, to je nesto sto obozavaaaaaaaam!!!! :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši