subota, 23. srpnja 2016.

THE TMI TAG 🎉

Današnji post možda neće biti najzabavniji, barem ja ne volim čitati o tagovima, kao ni gledati takve videe, ali sam ipak danas odlučila da vam napišem TMI TAG, kako biste me malo bolje upoznali, a i zato što nemam neku veliku inspiraciju za pisanje postova, tako da mi također možete predlagati neke zanimljive postove.




1. Što trenutno nosiš? 
Majicu na kratke rukave i šorc.


2. Da li si ikad bila zaljubljena? 

Naravno, zar postoji osoba koja nije?


3. Ikad imala strašan prekid? 

Ne.


4. Koliko si visoka? 

Mislim da sam negdje oko 167-168, tako nešto.


5. Koliko si teška? 

Imam 54 kilograma


6. Imaš tetovažu? 

Noup.


7. Imaš li Piercing? 

Nemam, ali bih jako voljela imati. Naravno imam probušene uši, ako se to računa.


8. OTP /One True Pair/ Najdraži par? 
Stydia :D (Stiles i Lydia), iz serije Teen Wolf, iako nikad zapravo nisu bili u vezi, ali mnogi fanovi željno iščekuju taj trenutak (uključujući i mene) xd 



9. Najdraža serija? 
Ima ih mnogo, ali najomiljenija mi je Teen Wolf, a pored nje Pretty Little Liars i Supernatural, ali prvih 5 sezona, ostalo je bezveze. 



10. Najdraži bend? 
Ne slušam stranu muziku, tako da ne slušam ni te bendove. Znam da dobre pjesme ima bend Big Time Rush, ako se tako zovu, a pored njih slušam ex-yu bendove, od kojih mi je omiljeno Bijelo Dugme.


11. Nešto što ti nedostaje? 
U materijalnom smislu ništa, ali postoje neke osobe koje mi nedostaju.


12. Najdraža pjesma? 
Nikada se ne mogu odlučiti za jednu najdražu pjesmu, ali evo pjesma koju uvijek mogu slušati je od Bijelog Dugmeta ''Evo, zakleću se'' i od Ace Pejovića ''Najljepša si namjerno'', to su neke pjesme koje ću uvijek moći slušati i recimo da su mi najdraže pjesme zauvijek lol.


13. Koliko imaš godina? 
17


14. Horoskopski znak? 
Lav :D


15. Koje kvalitete tražiš kod partnera? 
Pa, da liči na Dylana O'Briena hahaha, naravno, šalim se. Najvažnije je da je iskren i da imam povjerenja u njega, a kada je vanjski izgled u pitanju, to i nije mnogo važno, jer koliko god ja imala savršenu sliku savršenog muškarca, na kraju mi se svidi neko ko ne odgovara mom zamišljenom liku, tako da...


16. Najdraža uzrečica/izreka? 
Nemam neku omiljenu izreku, ali volim onu ''Sve prođe, sreća će proći, tuga će proći'', nisam sad sigurna jesam li to najbolje napisala, ali tako nešto ide uzrečica.


17. Najdraži glumac/glumica? 
Već ste mogli primijetiti da sam opsjednuta serijom Teen Wolf, pa mi je tako omiljen glumac Dylan O'Brien, ima ih još, ali on mi je the best.



18. Najdraža boja?  
Plava.



19. Glasna ili tiha muzika? 
Zavisi od raspoloženja, ali volim glasnu muziku.


20. Gdje ideš kad si tužna? 
U svoju sobu.


21. Koliko ti treba da se istuširaš? 
5- 10 minuta.


22. Koliko ti treba da se spremiš ujutro? 
Oko pola sata, nekad više, nekad manje, zavisi.


23. Jesi li ikad sudjelovala u tuči? 
Nisam još hahah


24. Što te privlači ? 
Inteligentni ljudi koji znaju koristiti sarkazam hahah, šalu na stranu, pa ne znam iskrenost, to sam već i rekla, i humor. 


25. Što te odbija? 
Umišljene i dvolične osobe, i naravno osobe koje lažu.


26. Razlog iz kojeg si se priključila u blogersku zajednicu? 
Već dugo vremena razmišljam o blogu na kojem bih pisala o svemu i svačemu, jer sam neko ko ne može šutjeti i sve mora reći, također volim davati savjete i pisati. Pored svega toga, veliki udio u ovom mom blogu ima i moj Filmtastično blog, (da, za one koji ne znaju ja imam blog na kojem recenziram filmove, jer sam ljubitelj filmova) i taj blog je star oko godinu dana, na njemu sam naravno aktivna, i jednostavno svidjelo mi se to pisanje filmskih recenzija, kao i podrška koju sam dobila, pa sam iz tog razloga odlučila da otvorim još jedan blog, na kojem ću pored filmova, moći pričati i o raznim drugim temama.


27. Strahovi? 
Moj najveći strah je umiranje, odnosno smrt, ali se jako bojim i insekata.


28. Posljednja stvar koja te rasplakala? 
Ne sjećam se, mislim da je to bio film ''Me before You'', koji je btw odličan.


29. Zadnji put kad si nekome rekla da ga voliš? 
Ja sam bezosjećajna osoba haha, ja nikad ne govorim nekom da ga volim, jer ja nikog i ne volim, osim sebe (ok, ovo zvuči narcisoidno).


30. Značenje tvog blogerskog imena? 
Dugo sam razmišljala kako bi mi se trebao zvati blog, pa sam mislila nešto kao svaštara, ali je to ime već bilo uzeto, i uglavnom sva imena koja sam željela i koja su mi se činila kao dobra za opis bloga su bila već uzeta, pa sam stavila ime ''Dnevna doza bloga'', iskreno ime mi se i ne sviđa toliko.


31. Zadnja knjiga koju si pročitala? 
Nisam neko ko je ljubitelj knjiga, tako da se stvarno ne sjećam, mislim da je to bila knjiga ''Mrtve djevojke iz Misisipija''.


32. Knjiga koju trenutno čitaš? 
Trenutno ne čitam nijednu knjigu.


33. Zadnja serija koju si pogledala? 
The Originals.


34. Zadnja osoba s kojom si pričala? 
Sestra.


35. Veza između tebe i zadnje osobe koja ti je poslala poruku? 
To je bila moja mama, i naravno da je naš odnos dobar.


36. Najdraža hrana? 
Pizza, pomfrit i tako.



37. Mjesto koje želiš posjetiti? 
Postoji dosta mjesta koje bih jednog dana željela posjetiti, ali moja životna želja je otići u Ameriku, New York itd.


38. Zadnje mjesto gdje si bila? 
Pa, moja soba hahaha


39. Imaš li simpatiju? 
Ne.


40. Zadnji put kad si nekog poljubila? 
Malog rođaka, a ako se misli na pravi poljubac nikad.

41. Zadnji put kad si optužena za nešto?
Sestra me svakog dana optužuje za nešto xd


42. Najdraži slatkiš? 
Čokolada.


43. Koje instrumente sviraš? 
Nažalost, nijedan, ali bih voljela svirati gitaru.




44. Najdraži komad nakita? 
Ne nosim nakit, ali eto volim svoj sat :3


45. Što si zadnje trenirala? 
Taekwondo, to je trajalo mjesec dana i bilo je jako davno, da, ja sam lijena i ne mogu da treniram iz tog razloga.


46. Zadnja pjesma koju si pjevala? 
Iskreno, ne sjećam se o.O


47. Najdraži chat up line? 
Nemam.


48. Jesi li ga ikad koristila? 
Ne.


49. Zadnji put kad si se družila s nekim? 
Jučer, sa sestrom i rođacima.


50. Koga tagiraš? 
Sve one koji žele da urade ovaj tag.

Broj komentara: 8:

  1. Odlican tag!Ja sam dugo razmisljala d aga uradim,ai mi se 50 pitanja cinilo mnoogo,ali sad si me ti podstakla da uradim!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Prva stvar koju sam primjetila je ta da smo iste visine ali da si ti dvije kile lakša.. WHYY??!! :( HAHA! šalim se naravno.. :) Odličan post :*
    ❤ forever-blogm.blogspot.com ❤ <--new post :)x

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam ovaj tag!
    Ja se takoder bojim smrti, ali ne svoje, bojim se smrti meni dragih ljudi!

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se najviše bojim svoje smrti lol, ali i smrti meni dragih osoba :/

      Izbriši