August in photos ☀ ☁

Bliži se kraj augustu, slobodno mogu reći posljednjem mjesecu ljeta, a bliži se kobni i nikom dragi septembar. Ja sam august uglavnm provela kod kuće, par dana sam izlazila u grad i par dana bila kod rodice, ali ništa specijalno. Uglavnom sam gledala filmove i pisala postove na blogu koji me je jako okupirao, pa se više ne dosađujem toliko :D Sličan post objavila sam i prošli mjesec Summer photos, pa ukoliko već niste čekirajte i to. Uglavnom da ne dužim htjela bih vam pokazati neke fotografije koje sam fotkala ovog mjeseca, ajde da počnemo.












































Nadam se da vam se moje fotografije dopadaju i da im je kvaliteta barem malo dobra, do sljedećeg posta, lijep pozdrav











CONVERSATION

24 komentari:

  1. Izgleda kao da je august bio divan mjesec :D
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajmee... predivne fotografije, posebno ove palačinkee *-*

    Novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post!Slike su bas lepe.Sad sam gladna,ove palacinke izgledaju tako ukusnoo!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš post na mom blogu kako da ih napraviš ;)

      Izbriši
  4. Slike su baš divne, pogotovo palačinci. Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam. <3
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš cool slike! Palačinke odlično izgledaju!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ Novi post je tu! Ako želiš možeš me zapratiti,uzvraćam!

    OdgovoriIzbriši
  6. Divne slike,predivan post! :)
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Slike su prelepe <3

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Slike su prelepe,meni je avgust bukvalno proleteo ☺❤!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja nemam obicaj da pisem postove nalik ovom, ali me je tvoj zaista odusevio. Fotografije su divne, iako bas vreme u ovom mesecu nije bilo bas najbolje, ti si uspela da izvuces nesto lepo, tako da mi se ovaj post vrlo dopao

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Palačinke su mi vrh! <3


    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post!Mnogo si ga lepo napisala!Slike su prelepe!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Super slike, poslednja me je ubija :D sad mi se jedu palacinke xD I bas ti je lepa pozadina bloga :) pratim te, nadam se da ces uzvratiti :3

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Back
to top