nedjelja, 7. kolovoza 2016.

BACK TO SCHOOL #1 : Organizacija 🎒 📖

Hellou! Odlučila sam napraviti novu rubriku na blogu, a riječ je o školi. Htjeli mi to ili ne, škola se polako, ali sigurno približava. Ostalo je svega još mjesec dana do pčetka škole, pa sam odlučila da vam za ih mjesec dana dam neke trikove i savjete koji su vezani za školu, učenje i slično. U današnjoj rubrici pisat ću vam o organizaciji, odnosno kako da ostanete organizirani, jer to je definitivno nešto što mnogo pomaže.



Organizacija vremena

Najvažnije kod svega, jeste organizacija vremena. Vrijeme morate organizirati da u toku dana imate vremena za domaće zadaće, učenje, hobi, vježbanje, treninge i slično. Evo kako ja organizujem jedan radni dan

•Prva smijena

Ujutro od 7 do (maksimalno) 13.30 sam u školi. Kući dođem oko 14.30, nekih sat vremena odmaram i provodim vrijeme na računaru, gledajući videe na you tubeu, čitajući postove, ponekad pogledam i novu epizodu serija koje pratim, ponekad i odspavam, ako sam imala naporan dan. Oko 18.00 radim zadaću i počinjem sa učenjem, ako nemam mnogo za učiti tim bolje, jer onda ostatak večeri mogu provesti za računarom ili tv- om. 

Ukoliko trenirate nešto ili imate i neke druge obaveze i hobije, nije bitno i vi se možete organizirati, tako što ćete odrediti vrijeme za sve. Npr. od ujutro, do podne škola, poslije podne trening, pred večer odmaranje uz računar ili tv i navečer učenje, prosto i jednostavno.


•Druga smijena

Druga smijena je malo komplikovanija i teža za organizaciju vremena, jer zapravo slobodnog vremena i nemamo toliko. Ja sam čitavu ovu godinu bila druga smijena i bilo mi je jako teško organizovati se, ali sam uspijela. Dakle, ukoliko imam neki predmet za učiti ili dosta domaćeg ustajem ranije ujutro, oko 7, 8 sati i učim do 10. Od 10 do 12 gledam videe na you tubeu, gledam blogove i društvene mreže. Od 13.30 (nekad i ranije), do 18.30 (nekad i duže) sam u školi, a kući dolazim u 20.00. Kada dođem kući odmaram sat ili dva uz internet i tv, a kasnije učim ili radim zadaću, jer mi uglavnom ujutro mrzi da ustajem ranije.

Ukoliko trenirate ili imate hobije možete se također organizirati, tako što ćete ujutro (ne svaki dan), odvojiti vrijeme za hobi ili trening, poslije podne škola, a uvečer ste kući, te nakon odmaranja možete učiti i raditi domaće.


Organizacija učenja

Kada je učenje u pitanju svi smo pomalo skeptični, ali moramo znati da je i ono glavno i neizbježno u školovanju. I tu imam neke savjete za vas. Ne znam za vas, ali ja uvijek, odnosno svake nedjelje na papire napišem dane (ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak i petak) i pored svakog dana napišem predmet koji trebam odgovarat, predmet iz kojeg imam test, predmet iz kojeg imam prezentaciju, predmet koji se želim javiti i slično. Ovo mi mnogo pomaže, jer na taj način se nikada ne mogu iznenaditi kada me profesor prozove, ili ona loša sitacija, kada dođeš u školu i saznaš da je danas test na koji si u potpunosti zaboravio. Ovo mi zaista pomaže, ne znam da li to i vi radite, ali obavezno pokušajte, mnogo je lakše na ovaj način.



Organizacija stvari

Pored svega gore navedenog, neophodno je i imati dobro organizirane stvari, jer besmisleno je sve ovo ukoliko vam stvari nisu organizovane, pa kada želite učiti ne možete naći neku knjigu i slično. Evo nekoliko savjeta za bolju organizaciju stvari. Sve olovke i bojice stavite na jedno mjesto, u neku čašu ili slično, tako nećete provoditi sate tražeći olovku. Markere i hemijske također stavite u drugu čašu i stavite ih na vidljivo mjesto kako biste uvijek znali gdje se nalaze. 

Ono što je nama svima najteže početkom godine jeste ''naučiti'' koja je sveska za koji predmet. Ovaj problem se javlja najviše na početku godine, ali i ukoliko su vam sve sveske iste ili slične. Ima riješenje i za to. Možete uzeti šarene markere ili flomastere i obojiti gornji dio sveske, na taj način ćete brže zapamtiti koja sveska je za koji predmet. 

Raspored časova uvijek, ali uvijek držite zalijepljenim negdje u blizini knjiga, na taj način ga nećete gubiti, ai biće vam uvijek ''pri ruci''. Također ne bi bilo loše imati dva rasporeda časova, jedan koji će biti kući i jedan koji ćete nositi u školu, jer je na početku teško zapamtiti sve predmete koje imate.

Moj kutak

Uvijek imajte svoj određeni kutak u sobi gdje će vam biti sve stvari za školu i gdje ćete raditi zadaću i samim tim učiti. Biće vam se mnogo lakše snaći ako imate svoj kutak, jer ćete uvijek znati gdje su vam stvari za školu.



I to bi bilo to za ovaj post. Nadam se da nisam smorila i da vam se ovakva vrsta posta dopada. Ukoliko želite još Back To School postova u komentarima mi to pišite da znam. Također me zanima koji su vaši trikovi i savjeti za organizaciju. Do idućeg posta, lijep pozdrav...

Slike i gifovi za svrhe ovog posta su korišteni sa tumblra i googlea

Broj komentara: 10:

  1. Sjajan post, stvarno! Uglavnom radim stvari koje si navela. Obožavam da koristim i sticky notes, smatram da su oni savršeni za organizaciju. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Što se tiče škole i organizovanja, ja to mogu biti jedno prvih sedam dana škole a onda se svo vrijeme poslije tih sedam dana mučim i molim za raspust :) Odličan post :D

    ❤️ forever-blogm.blogspot.com ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Your blog is very cute and I am following you.
    I would like to have you follow back.
    Have a good school year!
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja dok sam isla u srednju skolu, druga smjena mi je bila zakon!
    Toliko sam vremana zapravo imala, obozavala sam je.
    Navecer kada dodem kuci odmah uzmem uciti ako imam nesto za sljedeci dan, a u jutro se zelim opustiti. Ako nemam odmaram.
    A nekada sam sve ostavljala za jutro prije skole jer je meni tako bilo lakse. Naucim za 2 sada sve i onda u skolu i odmah odgovaram.
    Predobro mi je bilo :)


    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je sad u srednjoj, kad sam bila druga smjena bilo predobro stvarno, mogla sam spavati do kad hoću, ali sad ću, nažalost biti prva smjena (iako u njoj imam više vremena) ne volim ju :/

      Izbriši
  5. Ja sam cijelo svoje školovanje prva smjena i nekad mi dosadi jer želim isporobati i tu drugu smjenu o kojoj svi pričaju. Inače, jako mi se sviđa toj blog i post. :)

    Zapratila sam te pa uzvrati ako želiš. :)
    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši