BACK TO SCHOOL #2 : Trikovi i savjeti za učenje 📖

Hellou! U današnjem postu ću vam pisati o nekim trikovima i savjetima koje biste trebali znati kada se vratite u školske klupe. Ovo je još jedan post vezan za rubriku BACK TO SCHOOL, a ako ste prošli post propustili, pisala sam o organizaciji, tako da ne zaboravite i to čekirati, a sada, idemo na trikove i savjete za učenje.




 Žvakanje žvakače gume

Za ovo prvo ste vjerovatno svi već čuli, a evo za one koji nisu, žvakanje žvake kada učite predmet dosta pomaže, još više vam pomaže ukoliko žvakaću gumu istog okusa žvačete i kada odgovarate taj isti predmet. Također, to nije sve, žvakanje žvakače gume na času poboljšava koncentraciju.

 Koristite markere raznih boja

Ovo zaista mnogo pomaže, barem meni. Uglavnom, uzmete razne markere i npr. ukoliko učite historiju (lupam), godine zabilježite rozim markerom, bitne događaje žutim markerom i slično, meni lično ovo jako pomaže i prije samog učenja, a i nakon učenja, kada je vrijeme za odgovaranje samo se prisjetim čime sam šta zabilježila i zaista mi se bude lakše prisjetiti naučenog gradiva.

Sticky notes

Sticky notes, može služiti kao zamjena za gore navedene markere, ali ih možete i koristiti ukoliko imate neki važan test koji ne smijete zaboravite, zadaću i slično. 

 Besplatne (online) instrukcije

Ukoliko vam ne ide neki predmet, a to su u većini slučajeva prirodni predmeti, kao što su matematika, fizika, hemija i slično, potražite pomoć na internetu. Ono što je najbolje jeste što na internetu i you tubeu možete naći, tzv. besplatne instrukcije, te na taj način lako naučiti neko gradivo i izvježbati određene zadatke. Meni ne ide matematika, pa često posjećujem sajt Toni Miluna, koji kroz videe nudi besplatne instrukcije.

 Slušanje muzike

Znam da ovo zvuči ludo, slušati muziku i učiti, skoro pa nemoguće, no nekim ljudima to zapravo pomaže. Naravno kada učite morate slušati posebnu muziku, a nešto najbolje je slušanje kiše, ok, možda vas to malo i uspava, nadam se da neće.


Uzimajte pauze

Ukoliko vam se gradivo ''nagomilalo'' i imate dosta lekcija za naučiti svakako poslije svake naučene lekcije uzimajte pauze, jer bi vam se u suprotnom svo naučeno gradivo moglo pomiješati.


Nagradite se za naučeno gradivo

Ja, lično, kada znam da imam nešto za naučiti i znam da moram to naučiti, ja uvijek postavim sebi ultimatum, npr. kažem sestri da ona koristi moj laptop, jer na taj način neću razmišljati o njemu, ili kažete roditeljima da vas za naučeno gradivo nagrade, npr čokoladom ili slično. Ovo meni najviše pomaže kada je u pitanju učenje.


Neka vas neko presluša

Nemojte se stidi pitati brata, sestru ili roditelje da vas ispitaju naučeno gradivo. No možete i sami sebe ispitivati. Ja uvijek sama sebe ispitujem, tako što stanem pred ogledalo pogledam u knjigu ili svesku postavim sebi pitanje ili lekciju i pričam o njoj. Znam da zvuči ludo i da ćete misliti da sam šizofreničar, jer stojim pred ogledalo i na taj način pričam sama sa sobom, ali, vjerovali ili ne ovo mnogo pomaže.


To bi bili ti neki trikovi i savjeti za učenje, ja većinu od ovih koristim i mogu vam reći da mi pomažu. Nadam se da će i vama pomoći i da ćete ih koristiti. Do sljedećeg posta, lijep pozdrav...


CONVERSATION

12 komentari:

  1. Saveti su super, vecinu sam probala
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve ove trikove koristim i zaista mi pomazu. Divno je sto si se setila da napises ovakav post.
    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se---> mirjanasite.blogspot.rs
    Javi se kako bih ti uzvratila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nadam se da će mi ovi savjeti pomoći,divno draga!Odlični postovi.Pa ako želis mozes i ti moj citati. http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/2016/08/6-easy-diy-for-your-room_11.html#_=_

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan post!Verujem da ovi saveti pomažu!Učlanila sam se u tvog blog,pa ako hoćeš uzvrati mi! ♥♥

      Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

      http://chelchiechelchie.blogspot.rs

      Izbriši
    2. Hvala ti, posjetit ću i ja tvoj blog :D

      Izbriši
  4. Odličan post, i ja sam uradila sličan :)

    https://iswakish.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top