ponedjeljak, 22. kolovoza 2016.

BACK TO SCHOOL #3 : DIY IDEAS ✂ 📖


Svakodnevno nailazim na ''Back to School'' postove i videe, a ja sam u posljednje vrijeme tu rubriku zapostavila, ali ipak danas sam odlučila ponovo napisati rubriku vezanu za ''Back to School'', naime, danas sam pripremila neke diy, odnosno uradi sam/a projekte koji su vezani za školu, baš sam se potrudila i ovo je post na kojem radim danima, te se nadam da će vam se ideje dopasti.

Dekoracija sveske


Trebat će vam:

-Poster po želji
-Sveska
-Mazake 
-Ljepilo

Koraci:

Uzmite običnu svesku, odaberite poster (malo veći, ili dva, kao što sam ja uradila), zatim izmjerite ga prema svesci i iskružite ga, te zalijepite na svesku. Baš je jednostavno, a imat ćete predivnu i unikatnu svesku, evo kako je moja ispala na kraju. Btw koristila sam poster Camerona Dallasa.




Oštrilo od tic tac bombona


Trebat će vam:

-Tic tac kutijica
-Plastično, malo oštrilo
-Skalpel
-Jače ljepilo
-Kolaž (za dekoraciju)

Koraci:

Prije svega sa kutijice otklonite naljepnicu, a zatim izvadite ovaj gornji dio (kao čep), izmjerite vaše oštrilo i zarežite mali dio koji ste zabilježili kako bi vam oštrilo moglo stati


Nakon što se zarezali, zalijepite jakim ljepilom, može i neostikom i sačekajte da se osuši. Kada se osuši zatvorite kutijicu i trebali biste dobiti ovako nešto.


Sada možete to ostaviti samo tako, ali meni se ne dopada izgled, pa sam odlučila uzeti srebrni kolaž papir i oblijepiti oko kutijice i na kraju je ispalo baš lijepo i simpatično. Ono što je najvažnije možete oštriti olovke, a ostaci ostaju u kutijici, što je također i veoma praktično.



Bookmarks

Trebat će vam:

-List običnog bijelog papira
-Makaze
-Ljepilo
-Vodene boje i četkice

Koraci:

Uzmite papir i napravite trokut, kao na slici, nakon toga makazama isjecite višak.


Nakon što ste isjekli višak, isti trokut napravite na suprotnoj strani.


Zatim napravite dva manja trokutića, koja kada otvorite imaju kvadrat, što možete vidjeti u slijedećoj slici


Nakon što ste dobili dva mala trokuta i jedan kvadrat, kvadrat presavijete na pola, kako biste opet dobili trokut, te dva susjedna trokuta zalijepite.


Nakon toga biste trebali dobiti ovakvo nešto, samo višak ubacite unutra, kao na slici.


Dobit ćete na kraju kao neki džepić, kada to dobijete završili ste sa svojim bookmarkom, ali naravno možete se pozabaviti i ukrasiti ga kao što sam ja uradila. Ja sam napravila dva.


Nakon ukrašavanja:





Nadam se da su vam se ove tri diy ideje dopale. U komentarima pišite da li ste neku od njih već probali, do sljedećeg posta lijep pozdrav.
















Broj komentara: 26:

  1. Super post:)Odlicne ideje,a vise mi se svidjaju Bookmarks od sveske,mada se moze na svesku zalijepiti sta god zelis!Jos jednom odlican post!

    Novi post,na mom blogu:
    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post! Najvise mi se svidja prvi DIY,jer ipak je Cameron na svesci. *Q* HAAHAH.

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Veina zanimljiva ideja, nikada mi slicno nije palo napamet. Iako nisam ljubitelj bukmarkera, ovaj post mi se veoma dopao.

    http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajne ideje, sviđaju mi se :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideje, bukmarkovi su presavrseni, pogotovo ovaj sa emojiem :D
    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi se dopada ovo za rezacem.stvarno se nikada ne bih setila toga!Lepoizgleda i ovo sa smajlijem.Sjajan post!
    Novi post------>jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijep post! Ovo je ustvari super kreativno, svaka čast! Dopada mi se ideja sa oštrilom i tic tac kutijicom, zbilja izgleda nenormalno dobro. Džepići od papira su preslatki, definitivno ću ih pokušati napraviti (makar sam uvijek bila nesposobna na tom polju xd).
    Posjeti moj blog i ako se učlaniš, javi mi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako probaš javi kako je ispalo i da, hvala ♥

      Izbriši
  8. Divne ideje! ♥
    Internacionalni GIVEAWAY ----> http://miljana-saveti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Cameron mmm *O* Inace super su ideje i odlican post :) Pratim te :)
    Moj blog:http://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super su sva tri diy pojekta,vidi se da si se potrudila <333!

    OdgovoriIzbriši
  11. odličan post,super ideje!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  12. odličan post i super diy ideje

    počela sam ispočetka blogovati,tkd follow me,uzvraćam ! - myworldajla.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlican post <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i pretplati se ,mnogo bi mi znacilo <3
    http://ami9fashion.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši