BACK TO SCHOOL #5: School suplies 📝

Koliko god voljela bts postove i videe na youtube, mogu reći da sam ih se jako zasitila i da su mi pomalo dosadili, jer su svi uglavnom na isti fazon. I ono što vam ja danas pišem i pokazujem ste vjerovatno dosad vidjeti malih milion puta, ali ja, lično od bts postova najviše volim upravo school suplies/haul postove, tako da sam vam odlučila za posljednji post ove godine (kada je u pitanju bts rubrika) pokazati što sam kupila za školu. Da ne dužim, ajde da pređemo na fotke.


Sveske

Dvije ukoričene A4 formata


Ukoričena registarska sveska sa abecedom (ovu sam svesku kupila za pisanje filmova koje sam recenzirala na mom drugom blogu, baš je praktična za te svrhe)


Obične sveske A5 formata



Dva riječnika (jedan je s dvije linije, jedan je s tri linije)



Stadler: 
-Oštrilo- već sam ga koristila i predobro je
-Špicevi za tehničku 0.5 
-Tehnička (koja je neuništiva, već imam jednu, ali je već stara pa sam odlučila kupiti novu,  ali  je funkcionalna)
-Gumice, koje sam također koristila i koje su odlične
-Drvene olovke, također odlične
-Bojice, koje koristim godinama, jako su pigmentovane, ako tako mogu da kažem i pored  toga lijepo  se oštre
-Šestar- jedina stvar koju nisam probala kada je u pitanju stadler, ali mislim da je odlično, kao i sve ostalo ove marke



Random stvari 

Kolaž papir (za diy projekte)


Uhu ljepilo- koje je po mom mišljenju najbolje


Kistovi (koji mi ni ne tebaju za školu, kao i većina stvari xd)


Sticky notes


Ukrasne gumice za kosu 


To je to što se tiče ovog posta, nisam uzimala previše stvari, jer mi nisu ni potrebne, većinu sam uzela više za diy projekte, jer znam da mi pola od ovoga neće biti potrebno za školu, ali dobro xd. Nadam se da vam se ovaj školski haul dopao i da su slike dobro ispale :/, do sljedećeg posta lijep pozdrav.











CONVERSATION

28 komentari:

  1. Ja baš volim čitati takve postove :),jako mi se sviđaju gumice za kosu :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ -novi post je tu (DIY BCS)
    Ako želiš možeš me zapratiti ,uzvraćam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, baš sam zato i sama odlučila napraviti ovakav post :D

      Izbriši
  2. Jako dobre stvari si kupila,haha,i divno si to uslikala.
    Blog ti je divan,također.! :)
    Uniquisi ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogo ti hvala, mada se meni fotografije i ne dopadaju mnogo xd

      Izbriši
  3. Ja također obožavam gledati takve videe i postove, ili pogotovo what's in my backpack .. Odličan post,slike su ti ispale super.

    Novi post ---> http://makzpi.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post!Sveske su super!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepe stvari si kupila, najviše mi se sviđaju sveske, a gumice za kosu su preslatke! ♥

    Pogledajte novi post na mom blogu http://march-baby-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Stvari su pereslatke! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------- new post

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvari su odlične :) sticky notes obožavam i imam ih na pregršt 💗 sveske su preslatke!

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Good Job
    Lovely post
    What do you think about follow each other?
    Kisses from
    Mayses Modamour

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja zaista nisam obavila kupovinu kada je u pitanju skolski pribor, zato mi je vrlo interesantno da razgledam postove nalik ovom. Sve u svemu jako zanimljivo, lepe stvari si kupila, srecno u novoj skolskoj godini

    thestoryofagothic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja kupovinu obavljam u zadnji čas hahah, hvala ti, također i tebi sretano u novoj školskoj godini

      Izbriši
  10. Sve stvari su sjajne :).Pravi jos BTS postova,odlicni su.Inace sam ja opsednuta filmovima tako da cu morati da pogledam tvoj blog o filmovima :).

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago da ti se dopadaju moji BTS postovi, ali škola mi počinje za dva dana, tako da sumnjam da će više biti takvih postova, a ako me želiš posjetiti na drugom blogu zove se Filmtastično :D

      Izbriši
  11. Odličan post, kupila si stvarno lijepe stvari za školu baš mi se sviđaju <3

    https://doroty4.blogspot.hr/2016/08/abouth-everything.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Post je super!Sveske su prelepe!Blog si super uredila,a i supersi blokarka.Uclani se u moj blog ako zelis,a ja u tvoj jesam:)

    stefannfull.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, već sam se jučer učlanila na tvoj blog, divan je :D

      Izbriši
  13. Odlican post!Sveske su baas lepe! :D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  14. Kupila si super stvarčice, baš mi se sviđaju ove gumice za kosu☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top