petak, 19. kolovoza 2016.

Birthday gifts 🎉 🎁


Sa ovim postom jako kasnim, jer mi je rođendan bio prije skoro mjesec dana, ali kako sam bila na moru za to vrijeme nisam se mogla vidjeti sa prijateljicama, porodicom i slično, tako da sam tek sada, nakon što sam se sa svima vidjela i dobila poklone odlučila podijeliti svoju radost sa vama. Ja, lično volim čitati ovakve postove, pa sam i sama odlučila da napišem isti. Let's get started..

Neću pisati od koga je koji poklon, samo ću ih random stavljati.

Avonovi prsteni

Mislim da mi je ovo jedan od omiljenih poklona, riječ je o Avonovim prstenima, dođe ih pet i kao što možete vidjeti to su oni trenutno popularni prsteni koje možete vidati na Tumblr, We ♥ It- u i sličnim mrežama. Meni se jako dopadaju i idu uz mnogo kombinacija.


Avon (uzorak) ruža 'Peach Flatters'

Kao što i naziv kaže ovo je jedna peachy boja, koja je nešto između roze i narandžaste. Moja kamera to baš i nije najbolje predstavila, ali zaista je baš predivna bojica za ove ljetne dane koliko ih je još ostalo.



Avon Advence Techniques

Ovo je avonov sprej za kosu protiv sunčevih zraka, odnosno sprej koji štiti kosu od sunca, ne znam koliko pomaže nisam ga baš mnogo testirala, ali po mom mišljenju jako lijepo miriše.


Avon Brazil Beat

Dobila sam jedan ljetni parfem, odnosno toaletnu vodu. Prije svega ova ombre bočica je sva u ljetnom fazonu, podsjeća na zalazak sunca, a i naziv je u ljetnom fazonu 'Brazil Beat'. Pored toga ovo je prava ljetna toaletna voda, nije jaka, te se može nositi na ljeto što je veliki plus


Avon (ColorTrend) BB krema

Ukoliko mislite da je ova BB krema presvijetla, varate se. Možda i jeste ali za moj ten je sasvim ok, a i u mom slučaju se stapa sa prirodnim tenom. Sviđa mi se što je ova BB krema jako lagana i jednostavna, što je odlično za ljeto.


Avon Gel Shine lak, Very Berry

I da, još jedan Avonov proizvod, većina mojih prijateljica radi za Avon, tako da, to je razlog zašto mi je većina poklona Avon brenda. Slijedeća stvar jeste lak iz kolekcije Gel Shine, ovo je neka baš berry nijansa, nešto između bordo i roze, na lijevoj fotografiji boja je zaista takva, dok na desnoj slici izgleda drugačije, ne znam zašto. Meni se općenito Avonovi lakovi jako dopadaju, jer su veoma dugotrajni, a i imaju lijepih boja.


Mornarski sat

Ovaj sat sam dobila na moru za rođendan od mame i jako mi to znači, već ima neku sentimentalnu vrijednost, a pored toga jako mi se sviđa, jer sam se (koliko god čudno zvučalo) pronašla u njemu, jer sam rođena na ljeto, a ovo je ljetni, mornarski sat i zato mi se jaaako sviđa.


Majice

Kada su u pitanju odjevni predmeti, dobila sam dvije majice. Lijeva je crop top i mogli ste je vidjeti u postu 'Ljetni outfiti', a ovu rozu sam dobila doslovno prije par dana i ona je naprijed kraća, a nazad duža.


Balea dezodorans

Balea je brend koji i ne koristim toliko, ali sve što sam dosad probala me oduševilo, pa tako i ovaj dezodorans koji sam dobila od prijateljice. Ne znam opisivati mirise, ali divno miriše.


To je to što se tiče mojih rođendanskih poklona, baš mi je žao što kasnim s ovim postom, ali :/ tako je ispalo ovaj put. Do idućeg posta lijep pozdrav.


Broj komentara: 18:

  1. Wau, baš li lepe pioklone dobila. Od lakova, od sata... sve je prelepo! :D
    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme... stvari su fantastične *-* Sretan rođendan!

    Ako imaš vremena, posjeti moj blog i komentiraj zadnji post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga, zaista si dobila divne stvarčice. Merkala sam u prošlom katalogu baš to prstenje, ali ih nisam uzela... I srećan rođendan, sa veeeelikim zakašnjenjem :D♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče prstenja imaš preporuke, jako je kvalitetno. I da, hvala ti :*

      Izbriši
  5. Odličan post, sat je stvarno presladak. Srećan rođendan ♥

    https://iswakish.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post draga <3
    Ako želiš zaprati me na GFC pa mi javi da ti uzvratim .


    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne poklone si dobila,sat mi se najvise svidja. ☺

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelijepi pokloni !!

    Ako želiš zaprati me: http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post, jako su mi se dopali tvoji pokloni, vrlo su kvalitetni.

    Moj blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši