Blogerska blokada: Gdje pronaći inspiraciju?


Svim blogerima se barem jednom u životu desilo da su bez ideja i da razmišljaju o čemu će slijedeći post biti. Ja sam rijetko bez ideja, što ste mogli primijetiti i time što postavljam postove svaki dan, ali ponekad svi mi dođemo u situaciji da smo jednostavno bez ideje i bez inspiracije. Danas ću vam pokušati barem malo pomoći i pokazati vam kako, odnosno uz pomoć čega možete dobiti inspiraciju. Uživajte!

Tumblr

Ne znam koliko vas je čulo za ovu, pa nazovimo je društvenom mrežom, ali Tumblr je ''društvena mreža'' na kojoj možete pronaći mnogo dobrih fotografija, zapravo nešto slično We ♥ It- u. Ja svoj tumblr imam jako dugo i kada nemam inspiracije, obično uđem na Tumblr i gledam razne slike, diy ideje i slično koje me inspirišu za pisanje novog posta.



We ♥ It

Kada je u pitanju ova socijalna mreža, ona je slična prethodno navedenoj, na njoj možete naći mnoštvo fotografije koje će vas inspirisati. Ja, iskreno već duže vrijeme ne koristim ovu socijalnu mrežu, jer mi je Tumblr bolji, ali vi možete imati obje.



Pinterest

Pinterest sam otkrila prije nekih 6 mjeseci i moram priznati da i na ovoj mreži možete naći mnogo fotografija, najviše diy ideja, mnnogobrojnih outfita i raznih ideja. Definitivno ovo je nešto što mi najviše pomaže




You Tube

Pitam se postoji li osoba koja ne gleda you tube, hah, mislim da ne postoji. Na you tube možete također naći inspiraciju za novi post gledajući haul videe koji vas mogu inspirisati da i vi napišete post o tome šta ste kupili, ili možete gledati neke diy ideje koje će vas inspirisati da i vi sami probate to napraviti i napisati na vašem blogu.



Drugi blogeri

Ukoliko pratite i druge blogere, pratite njihov rad i njihove postove, možete često dobijati inspiraciju od istih. naravno, pod ovim nemojte mislite da je cool kopirati nekog i napisati identičan post, to nikako, ali uz pomoć njihovih fotografija na blogu možete dobiti inspiraciju i za vaš post. Ja sam jednom gledajući slike na jednom postu vidjela sliku monopola i dobila inspiraciju da napišem post o društvenim igrama koje smo svi igrali. Pa, probajte i vi ;)



Časopisi

Časopisi, magazini i novine imaju mnoštvo tema koje i vi sami možete razraditi na svome blogu. Mislim da uz pomoć časopisa možete dobiti najviše inspiracije, jer , kao što rekoh, teme koje se razrađuju u novinama, možete i vi razraditi na blogu, ali naravno bez kopiranja teksta i slično.



Kada dobijete inspiraciju, zapišite ju

Nije džabe nastala poslovica ''Pametan piše, budala pamti'', kada god dobijete nspiraciju obavezno ju zapišite na bilješkama u mobitelu kako biste imali listu stvari koje trebate napisati na blog, to je ono što ja uvijek radim, tako nikada ne mogu zaboraviti šta sam htjela pisati.



Nadam se da će vam ovi savjeti pomoći, a ja imam pitanje za vas Gdje vi pronalazite inpiraciju za pisanje postova? Odgovore pišite u komentarima, a do sljedećeg posta, lijep pozdrav.






CONVERSATION

10 komentari:

  1. Odlican post. Mnei se mnogo puta desavalo da dodjem u stanje blokade i koristila sam skoro sve metode koje si nabrojala. Meni najvise pomazu WeHeartIt,YouTube,Pinters i Tumblr.

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Ja uvek imam gomilu ideja, ali kada počnem da pišem, ništa mi se ne čini dovoljno dobrim, hahh... U dobijanju inspiracije mi najviše pomažu Pinterest i Instagram, ali i sve šti si ti nabrojala može da posluži. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. I ja uvijek imam dosta ideja, ali kad počnem pisati razmišljam da li je to ipak dovoljno dobro xd

      Izbriši
  3. Sve si odlično napisala! Ja uvek imam ideja ali mi je teško da fotografišem sve što zamislim jer nemam potrebnu opremu, pa se trudim koliko mogu da realizujem sve moje ideje. A najviše ideja pronađem na Pinterestu! ♥

    http://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja imam malih problema sa fotografisanjem, ali vremenom ćemo se valjda poboljšati i mi i naša oprema ;)

      Izbriši
  4. Odličan post!Ideja je originalna!Veoma mi se dopada!

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Post je super, ja najčešće dobijem ideju kad čitam nešto random na netu ili kod drugih blogera :)

    https://iswakish.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top