ponedjeljak, 15. kolovoza 2016.

Filmovi koje morate pogledati 📺 🎬


Hellou! Današnji post vezan je za meni omiljenu rubriku, a riječ je o filmovima. Ovo je mojih top 10 filmova i kao neko ko ima blog koji je vezan za recenziranje filmova i ko je pogledao na tone filmova odlučila sam da izdvojim 10 najupečatljivijih i meni najdražih, filmovi su raznih žanrova što ćete i primijetiti u nastavu.


The Hunger Games/ Igre gladi

Film ''The Hunger Games'' izašao je 2012. godine i od tada je stekao veliku popularnost. Napisan je po istoimenoj knjizi i snimljena su 4. nastavka, The Hunger Games: Catching Fire, ''The Hunger Games: Mockingjay'', ''The Hunger Games: Mockingjay II''. Film je veoma dobar i smatram da je vrijedan pažnje.

Svake godine, dvije osobe iz 12 distrikta budu izabrane da se bore do smrti, tzv. ''Igre Gladi'', međutim samo jedno od njih svih može pobijediti. Nakon što je došao red na 12 distrikt izabrana je djevojčica koja se oduvijek bojala te igre, međutim Katniss, njena sestra se odlučuje žrtvovati i ići umjesto nje. Da li će ona biti ta koja će preživjeti ''Igre gladi''?



The Maze Runner/ Labirint: Nemogući bijeg

Jos jedan poznatiji avanturistički i akcijski film, a riječ je o ''The Maze Runner'' filmu. Ovaj film izašao je 2015. godine i snimljen je prema istoimenoj knjizi. Prošle godine je izašao i drugi dio ''The Maze Runner: The Scorch Trials'', a iduće godine se očekuje treći i posljednji nastavak, ''The Maze Runner: The Death Cure''. Ovo mi je još jedan od omiljenih filmova koji smatram da je vrijedan pažnje.

Thomas se budi u liftu ne znajući ni ko je, ni šta je. Dolazi na veliko prostranstvo gdje upoznaje ostale muškarce koji su zarobljeni u tzv Labirintu iz kojeg očajnički pokušavaju pobjeći, ali to im ne uspijeva. Thomas se brzo upozna sa takvim životom i spreman je riskirati i vlastiti život kako bi pobjegli iz labirinta.



Taken/ 96 sati

Film ''Taken'' je akcijska triologija. Moram priznati da sam ja lično pogledala samo ovaj prvi dio i da sam u potpunosti oduševljena filmom. Orignalnost, glumci i napetost je srž ovog filma, što će se mnogima dopasti. 

Bryan je razveden od žene sa kojom ima predivnu kćerku koju voli i brine se o njoj. Nakon njenog rođendana, ona izrazi želju da sa prijateljicom ide u Pariz, Bryan je skeptičan, jer se boji, ali je naposljetku ipak pušta da ode. Nakon dolaska u Pariz, Bryanova kćerka ga poziva i priča s njim dok ne shvati da joj je neko upravo oteo prijateljicu, u panici sluša glas oca i radi šta joj on kaže. Međutim, to ne sprječava otmičare da ju ipak ne pronađu. Bryan shvata da je njegova kćerka oteta i spreman je uraditi sve kako bi ju pronašao živu.



The Notebook/ Bilježnica

Prelazimo na nešto drugačiji žanr, kao što možete pretpostaviti riječ je o romantičnom filmu, koji je slobodno mogu reći najbolji romantični film koji sam ikada pogledala, a pogledala sam ih zaista jako dosta. Izašao je 2004. godine i snimljen je po istoimenoj knjizi Nicholasa Sparksa, ako ste ljubitelj romantike, a niste pogledali ovaj film, obavezno to uradite.

Noah je siromašni mladić koji se na prvi pogled zaljubljuje u djevojku imenom Allie. Iako je ona u početku skeptična i ne želi imati ništa s njim, oni se veoma brzo zaljubljuju. Međutim njihove porodice su skroz drugčije, naime Alliena porodica smatra da bi se ona trebala udati za bogatog čovjeka kakvi su i oni, te joj ne dopuštaju da se viđa sa Noahom, te iz tog razloga odlaze živjeti u grad. Nakon nekoliko godina Allie i Noah se ponovo susreću.



A Walk To Remember/ Šetnja za pamćenje

Još jedan romantični, ali ovog puta tinejdžerski film, kojim su svi bili oduševljeni. Nakon pogledanog fila definitivno nećete biti ravnodušni. Film je izašao 2002. godine i on je snimljen po istoimenoj knjizi koja je djelo Nicholasa Sparksa.

Landon je najpopularniji mladić koji upada u probleme, te je u kazni u školi i kod kuće. Očajnički mu je potrebna pomoć, pa se odluči obratiti Jamie, štreberki s kojom se niko ne druži i koju svi ismijavaju. Ona mu odluči pomoći, pod jednim uslovom, a to je da se on ne zaljubi u nju. Iako mu pomaže, Landon pred svojim društvom ismijava Jamie, čime ona bude povrijeđena, no nakon svega oni se pomire i ulaze u aferu.



Me Before You/ Tu sam pred tobom

''Me Before You'' je noviji film koji je izašao prije mjesec dana, te sam ga samim tim nedavno pogledala i mogu reći samo jedno, film je odličan i preporučujem ga svima. Nakon pogledanog filma nećete biti ravnodušni i definitivno ćete promijeniti viđenje na svijet.

Will je dečko iz bogate porodice koji je doživio nesreću nakon koje je ostao nepokretan i mrzovoljan. Lou je s druge strane djevojka puna života koja je u potrazi za posao, koji pronalazi upravo u Willovoj porodici, posao prihvati, a njen jedini zadatak je održati Willa na životu i oraspoložiti ga što je više moguće. No, to nije sve, ona će se početi i zaljubljivati u njega.



Orphan/ Siroče

Vrijeme je za horor žanr. Mislim da sam od svih filmskih žanrova najviše gledala horore, ali sam i najviše bila razočarana istim, no to nije slučaj sa ovim filmom, nasuprot ovo je jedan od originalnjih filmova horor žanra koje sam ikada pogledala. Ukoliko volite misteriju, išekivanost, originalnost i horore, voljet ćete i ovaj žanr. Film je izašao 2009. godine.

Kate i John žive sa dvoje djece, a nedavno si izgubili treće dijete, iako su shrvani od bola, odluče usvojiti dijete iz sirotišta i pružiti im sve ono što bi pružili djetetu koje su izgubili. U sirotištu upoznaju Esther, koja izgleda kao simpatična djevojčica, te je i usvajaju. Međutim, nakon usvajanja u njihovoj porodici se dosta toga počinje mijenjati, a Kate sumnja na Esther, zbog čega počinje istraživati o njoj i njenoj porodici.



Drag Me to Hell/ Odvedi me u pakao

Ovaj horor film izašao je 2009. godine i definitivno mi je na listi dražih filmova, jer mi se dosta toga sviđa kod istog. Film možda i nije toliko originalan, ali je definitvno odlično predstavljen, a i pokupio je dosta dobrih, pozitivnih kritika.

Christine radi kao službenica u banci. Jednog dana joj dolazi starija gospođa koja od nje zahtjeva da joj banka produži kredit, nakon razgovora sa svojim šefom, Christine objasni gospođi da to nije izvodljivo i da joj ne mogu produžiti kredit. Na što se starija gospođa naljuti i proklinje Christine, zbog čega će se ona svakog dana ponašati drugačije i veoma čudno, dok ne shvati da je prokleta i ne potraži pomoć.



Seven/ Sedam

Kada je riječ o triler žanru jedan od omiljenih mi je film ''Seven'', koji je izašao 1995. godine, te je kao tada i sada veoma popularan i često viđan na tv- u. Smatram da je ovo jedan od filmova koji se mora pogledati, u sebi sadrži dosta misterije i iščekivanja, pa ako ste ljubitelj toga, obavezno pogledajte ovaj film.

Mills i Somerset su detektivi koji istražuju ubistvo, te su u potrazi za ubicom koji nije ostavio nikakav trag. Međutim nakon drugog ubisva shvataju da imaju posla sa serijskom ubicom, kojeg će biti jako teško pronaći, jer je naumio ubiti 7 osoba od kojih svaki čini jedan smrtni grijeh.



Gone Girl/ Iščezla

Jedan od meni lično najdražih filmova sa ove liste i vjerovatno najbolji film koji sam pogledala jeste film ''Gone Girl'', iako naziv filma nije obećavajuć, vjerujte mi film i misterija koju on sadrži je nevjerovatna zbog čega bih ovaj triler sa velikom dozom misterije i išekivanja preporučila svima. Film je izašao 2014.

Nick prijavljuje policiji nestanak svoje žene Amy. Nakon što policija dolazi, pronalazi Amyin dnevnik u kojem je naglasila da je Nick zlostavlja, zbog čega policija počinje sumnjati da je on ubio ženu i da je učinio da sve izgleda kao nesretan slučaj. Međutim tu se krije još mnogo stvari za koje ni policija ni Nick ne znaju.



To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se ovi filmovi čine dobrim isto koliko i meni, a koji je vaš omiljeni film, odgovore ostavite u komentarima, do sljedećeg posta lijep pozdrav.

Slike za svrhu posta su korištene sa google- a.

Broj komentara: 18:

  1. Gledala sam Šetnja za pamćenje i Igru gladi ali ove ostale nisam i za neke po prvi put čujem.Filmovi se čine jako zanimljivim i pogledaću ih ♥

    Posetite moj blog & pridružite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, mogla bi malo da povecas ovaj font u komenatrima, i da stavis malo citkiji font.
    Inace ti je super i izgled i sve.
    Bravo!
    Ako nadjes vremena bilo bi mi drago da pogledas moj blog, ako ti se svidi uclani se ;-)
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post,gledala sam samo 'Igre Gladi' ali mi ovi horori deluju jako zanimljivo tako da cu ih pogledati.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post. Odgledala sam samo nekoliko filmova sa liste, ali mi i drugi deluju zanimljivo, oa ću ih verovatno pogledati :D

    mojkutakblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvi put cujem za sve filmove,zanimljivo izgledaju.Pogledacu neke ovih zadnjih dana raspusta.Super post i izgled bloga je sjajan!

    http://jovanaslife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

  6. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, najdraži film od ovih mi je 96 sati i The Hunger Games <3

    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Napokon bez Titanika. Odličan post, super izbor filmova, hvala ti na ovoj selekciji. Ja vecinu nisam pogledala ali ocigledno cu morati jer deluju vrlo primamljivo i zanimljivo.

    Novi post na mom blogu, zapratite, uzvracam http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razmišljala sam da ga stavim, ali realno ima i boljih filmova od Titanika xd i hvala ti ♥

      Izbriši