četvrtak, 25. kolovoza 2016.

KISS 💋 MARRY 💎 KILL 🔫


U posljednje vrijeme većina youtubera, kao i blogera rade ''kiss, marry, kill'', meni je ova (nazovimo je) igrica jako zanimljiva, pa sam je i sama odlučila napisati. Prije svega odmah da kažem da ja nikog zapravo ne bih ubila (naravno lol), samo je takva igra i morala sam tako da biram. Da ne dužim ajde da počnemo.
Jana Dačović, Marija Žeželj i Ruža Rupić

Janu i Mariju jako volim tako da mi je bilo teško izabrati, ali izabrala sam da bih se za Janu udala, Mariju bih poljubila, a Ružu bih ubila, jer njen rad ne pratim, jer nije u mom fazonu.



Ann Drea, Va Vana, Biljana Petrović

Udala bih se naravno za An Dreu, jer je preslatka i jer je pratim i sviđa mi se to što radi, poljubila bih Va Vanu koju također pratim i koja mi je poprilično draga, a ubila bih Biljanu Petrović, jer nikada nisam pogledala nijedan njen video, samim tim ju ni ne pratim, tako da, da.


Ana Petrović, Lea Stanković, Jana Dačović

Anu Petrović također ne pratim, niti sam ikada pogledala njen video, te bih je iz tog razloga ubila, ali mi se čini kao prava slatkica, Leu pratim i volim, te bih nju poljubila, a Janu, jednu od mojih omiljenih youtuberki bih se udala.



Cameron Dallas, Tyler Posey, Harry Styles

Camerona koji je presladak i prelijep bih poljubila, za Tylera bih se naravno udala, jer glumi u mojoj omiljenoj seriji, a i volim njegovu pozitivnost i njega općenito, i Harrya bih ubila, jer nikada nisam slušala 1D, nisu mi bili nikad nešto posebno.



Dylan O'Brien, Ian Somerhalder, Drew Van Acker

Ova kombinacija mi je bila najteža, jer su u pitanju moja dva omiljena glumca iz serije ''Teeen Wolf'' i ''The Vampire Diaries'', ali tu je i Drew koji je također prelijep i koji glumi u ''Pretty Little Liars''. Ipak, s obzirom da mi je Dylan najdraži za njega bih se udala, Iana bih poljubila, a Drewa bih nažalost ubila :(


Austin Butler, Evan Peters, Justin Bieber

Austin je glumio u ''Carry Diaries'' i presavršen je, a Evan u ''American Horror Story'', tako da mi se bilo teško odlučiti između njih dvojice, ali sam izabrala da bih se udala za Austina, poljubila bih Evana, a Justina bih ubila, jer već par godina ne slušam njegovu muziku i ne pratim njegov rad.


To je to :D Hvala svima koji su mi postavili ove ličnosti i do sljedećeg posta lijep pozdrav.


22 komentara:

  1. Odličan post!Obožavam Kiss Marry kill videe i postove ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobro,svrati i follow me : http://diarybyee.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Harrya bi ubila? Damn girl kako to možeš reći:'D
    Super post btw.

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa nisam ljubitelj 1D, tako da, da :/
      btw hvala :3

      Izbriši
  4. Predobar post! Hvala ti što si moje predloge stavila u post! Inače član sam tvoga blooga pa ako želiš uzvrati mi!♥♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastičan post! Jako mi se sviđaju osobe te bih isto tako odgovorila *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja nisam ljubitelj ovakvih postova ali ovaj mi se nekako dopao.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja, ali volim kiss marry kill challange

      Izbriši
  7. Baš mi je drago da si stavila moje prijedloge i mogu ti reći da bih sve napravila isto ako i ti!<3<3

    http://klakxy.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. bašš zabavan postt,sviđa mi se :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/...novi post

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post!!

    Posetite moj blog i postavljajte ličnosti za kmk:
    https://iswakish.blogspot.rs/2016/08/nastavnici-postavljajte-licnosti-za.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni su Cameron i Dylan buduci muzevi, tako da bih se za njih definitivno udala.♥ Inace sjajan post!

    Na mom blogu je novi post o polasku u srednju skolu, pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja jakoo volim Dylana (budući muž) xd, a i Cameron je presavšeeen

      Izbriši
  11. Odličan post, pogledaj moj i pretplati se, uzvraćam . Nova sam na blogu.
    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši