utorak, 9. kolovoza 2016.

LET'S TALK #1 : What if we could live forever?

Hellou! Prije svega hvala vam na 1000+ pregleda za samo mjesec i po' dana. Možda to nekima zvuči kao veoma malo, ali meni ovo mnogo znači i želim da vam se zahvalim, a sada krećemo na post. Ovo će biti jedna nova rubrika koja će e zvati ''Let's Talk'' i u kojoj ću ja pričati o raznim temama.


Kao što možete vidjeti i u naslovu posta odlučila sam pričati o temi o kojoj se baš i ne priča mnogo, jer, zašto da se priča o nečemu potpuno nemogućem i bezazlenom, ipak mnogobrojne natprirodne serije koje gledam su me inspirisale za pisanje ovog posta, pa da ja pitam vas ''What if we could live forever?''

Vjerovatno ste svi upoznati sa natprirodnim stvorovima kao što su vampiri, stara legenda koja postoji vjekovima. Smatra se da su vampiri bili jedna vrsta koja je imala očnjake i hranila se krvlju, zbog čega su se i prozvali vampirima. No to nije sve, legenda kaže da su oni imali posebnu privilegiju, a to je da žive vječno. 


Da li ste vi ikada razmišljali o vječnom životu? Zapravo, kakav bi to život bio uopće, ostati zauvijek mlad, lijep, ali ipak sa nekim određenim teretom na duši. Da budem iskrena, ja često razmišljam o tome šta bi bilo kada bismo mogli živjeti vječno. Ja bih voljela živjeti vječno, ali s druge strane čovjek u svom životnom ''vijeku'' prođe kroz mnoge dobre stvari, ali i kroz mnoge loše stvari koje ga jako povrijede. Da li bi neka vrsta mogla podnijeti udarce koje je život pripremio za njega i pokušavati se izboriti sa njima svakog dana, jer je njegov život vječan. Da li bi to zapravo iko mogao podnijeti. Pa, odgovor na to ne znam, niti ću ikada saznati.


Ipak, pored loših stvari kod vječnosti kao što su bol i patnja nama bliskih ljudi koji nas svjesno ili namjerno povrijeđuju, tu su i dobre stvari. Živjeti život svakog dana i ne brinuti se za to da li ćeš se razboljeti, da li će tvoje tijelo jednog dana oslabiti i da ćeš jednog dana ostarjeti, osijediti i probuditi se sa borama na licu, koje će samo biti nagovještaj onoga što se bliži, smrti. Živjeti vječno značilo bi živjeti zauvijek živjeti u vrijeme kada dođu nove generacije, novi vijek, nova pravila, ali i novi ratovi, nove borbe i nova preživljavanja za bolje sutra. Ipak, sve to mi- ljudi preživimo, ali da li bismo mogli preživjeti da živimo vječno i da se svakog dana budimo znajući da smo prokleti na vječiti život i vječitu patnju? Opet ni na ovo ne mogu odgovoriti, jer ne znam kako je živjeti vječno, niko ne zna, niti će iko ikada znati. Međutim, smatram da bi bilo zanimljivo živjeti vječno, prisjećati se dobrih stvari i možda bi tada ''Zauvijek'' dobilo svoje pravo značenje.


To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da sa vam dala temu za razmišljati, a do sljedećeg posta, lijep pozdrav ♥

Pitanje za vas

Da li biste vi voljeli živjeti vječno i zašto? 

Slike za svrhu posta su korištene sa tumblr- a

Broj komentara: 10:

  1. hello;
    have a nice day...
    ım following you on gfc
    ı hope you will be back my blog
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post!Pa,vjerujem da bih dosta razmislila da mi neko ponudi vjecnost,mozda ali kada bi i svi ostali ljudi zivjeli vjecno...

    Predplatite se na moj blog,uzv->funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja bih vjerovatno pod tim uslovom, jer bi bilo glupo da sam sama u tome :/

      Izbriši
  3. Divan post, a i blog! Nikada ne bih volela da živim večno, svako ima svoje vreme ;) I da, učlaniila sam se u blog :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post,i ja sam dosta puta razmisljala o tome,no takoder mislim da nakon smrti stvarno postoji vjecan zivot pa eto haha...Super napisano!
    :)
    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne volim razmišljati baš o tom drugom, vječnom životu hahaha

      Izbriši
  5. jako zanimljiv post :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši