LET'S TALK #2 : Creatures and my opinion about them 👾



Dugo nisam pisala ništa vezano za ovu rubriku, iako mi je jedna od omiljenih, pa sam danas odlučila pričati o nekim raznim natprirodnim stvorenjima.
Vampiri

I prošli put sam spominjala vampire. Vampiri su jedni od meni lično omiljenih natprirodnih bića. Možda je to zato što sam pogledala i gledam dosta serija u kojima ''kolo vode'' upravo vampiri. Ono što mi se dopada kod vampira jeste njihova sloboda i strah koji mogu utjerati kod drugih ljudi, sviđa mi se to što žive doživotno (osim ako ih neko ne probode kolcem kroz srce xd). Sviđa mi se i to što mogu manipulisati ljudima i tjerati ih da rade šta oni zažele, možda je to grozno od mene što sam rekla, ali to mi se zaista sviđa. Mislim da bi biti vampir bilo zanimljivo iskustvo, voljela bih doživjeti taj osjećaj da me svi gledaju sa strahom u očima (koliko sam samo otkačena, ne vjerujem lol).




Vukodlaci

Vukodlaci, pa gledala sam dosta filmova i serija na taj fazon, ali da su mi omiljena natprirodna bića, pa i ne baš. Ono što volim kod njih jeste što su predani svom čoporu i što su spremni riskirati vlastiti život za ono što vole. Dopada mi se i njihova vječita borba za pravdu, a i volim kako izgleda vuk, kao i mjesečinu, pa samim tim vjerovatno volim i vukodlake. Međutim ono što mi se ne dopada jeste dlakavost i nokti koji izgledaju odvratno hhahaha.



Vještice

Ove jednog, naizgled bezopasnog stvorenja, a riječ je o vješticama. Iako se vampiri i vukodlaci čine zastrašujućima, njih čak i vještice mogu nadmašiti i nadmudriti, jer svojom magijom koju posjeduju, samo u par riječi mogu vampire, kao i vukodlake osuditi na smrtnu presudu. Ja nisam neki ljubitelj vještica, ali da nije njih (barem u serijama) ne bi bilo ni ostalih stvorenja. Ono što volim kod vještica je moć koju imaju i bezgraničnu magiju kojom mogu raditi šta žele.



Duhovi

Došli smo do stvorenja u koje vjerujem, a riječ je o  duovima. Možda ćete mi se smijati, ali da. Ja vjerujem u duhove, ali ne u duhove kao u onim komičnim serijama gdje oni imaju ogrtač, nego o nevidljivim stvorenjima koji nakon smrti nisu našli spokoj, pa su zbog toga zaglavili u ovom svijetu. Dosta znam o njima i dosta sam istraživala o njima, mislim da su ovo jedina stvorenja za koje postoje mnogi dokazi da oni zaista postoje. Naravno za vukodlake i vampire je očigledno i ne postoje nikakvi dokazi ili članci koji dokazuju da postoje, ali ako počnete istraživati o duhovima, naići ćete na mnoge videozapise, članke i dokumentarce koji govore o njima. Ono što mi se sviđa kod duhova je ništa hahaha. Jedino možda to što su vječni, ali ni to nije dobra strana, jer zašto će im vječnost, ako nemaju spokoj.





Demoni

Demoni, stvorenja o kojima bi se moglo pričati do sutra. Međutim ja neću da dužim. Svačija vjera nalaže na vjerovanje u demone ili vraga. Oni uglavnom nagovaraju ljude na loša djela, a svojom pojavom lede krv u žilama. ono što je najstrašnije kod ovog stvorenja jeste zaposjedovanje. Ukoliko ste pogledali film ''The Exorcist'' ili ''Exorcism Emily Rose'' koji su inače prema istinitom događaju, znat ćete o čemu pričam.





Banshee/ Glasnica smrti

Za nekog ko se razumije u natprirodno i općenito u takva stvorenja, bila je jako poražavajuća činjenica da sam za banshee prvi put čula u seriji ''Teen Wolf'', ali od tada sam se dosta ispitala. Banshee je stvorenje, uglavnom u ženskom obliku koje vrištanjem može mnogo toga. Pored toga poznato je da i banshee predviđa smrt. Meni se kod ovog stvorenja ništa ne sviđa, i nikada ne bih voljela biti banshee i predviđati nečiju smrt.





Zombi

O svim navedenim natprirodnim bićima sam gledala po neku seriju gdje se pominju, ali o zombijima nisam, a naravno postoje, tu je ''IZombie'' i ''The Walking Dead'', ali meni zombiji nikad nisu bili zanimljivi. Gledala sam filmove o njima i da budem iskrena ni po čemu mi nisu zanimljivi. Jednostavno, to su hodajući mrtvaci, koji uglavnom imaju rane po tijelu i željni su ubijanja i pretvaranja svakog čovjeka u tu vrstu. Iskreno, ne bih voljela biti zombi.




Ovo su samo od nekih mitoloških, ili natrirodnih bića koja su meni zanimljiva i o kojima sam gledala raznovrsne serije, a ja imam pitanje za vas Koje biste vi natprirodno biće htjeli biti i zašto? Ja mislim da bih voljela biti vampir, a razloge sam gore u tekstu već nabrojala, imajte lijep dan, a do sljedećeg posta lijep pozdrav.


CONVERSATION

26 komentari:

  1. Odličan post! :)
    Ako neko želi da se učlani na moj bog, uzvraćam----> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  2. Veoma zanimljiv post, meni su vukodlaci najdraži :D <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja bih volela biti demon,vukodlak,
    veštica ili vampir.Za banshee nikada nisam čula ali zvuči jezivo.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post!Ideja je super.Inače član sam tvog bloga,pa ako želiš uzvrati mi!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja obožavam sve što je vezano sa fantastiku i samim tim natpirordna stvorenja, tako da mi se ovaj post mnoogo dopao. :D Svaka čast za izbor teme! Ja bih volela da budem veštica, to jest čarobnjak, ali kao iz Hari Potera, sa štapićima i to, haha. :D Pored toga, i vampiri su mi zanimljivi. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja jako volim sve što je vezano uz natprirodna bića, pa su mi takvi filmovi i serije najdraži. Btw drago mi je da ti se svidio post

      Izbriši
  6. baš zanimljiv post!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ novi post je tu

    OdgovoriIzbriši
  7. Vukodlaci su mi najdraži, a volim i vampire. Nikad ne bih htjela biti vampir jer ne bih htjela živjeti vječno hah☺ Također sam za Banshee prvi put čula u Teen Wolfu♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim vukodlake, ali samo zbog ''Teen Wolf-a'' ahhah :D

      Izbriši
  8. Kull♥
    novi post na blogu ---> http://diarybyee.blogspot.hr/2016/08/1-back-to-school-my-morning-routine.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Molim se javi mi se,email mi je medakeni40@gmail.com.Hitno je

      Izbriši
    2. Javila sam ti se, čekam tvoj odgovor

      Izbriši
  9. Ja sam baš u tom neku dark fazonu, tako da sam uživala čitajući ovaj post. Napokon neko da piše o nečemu što mene fascinira!

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se ovaj post svidio :D

      Izbriši
  10. Najvise volim vukodlake.♥
    Inace super post. Pogodila si temu koju ja najvise voli. Od sada si moja kraljica nad blogerima. :D ahahaha

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah, jako mi je drago da ti se dopada :D

      Izbriši
  11. Najezila sam se gledajuci one slike,brr!:)Post je odlican,meni se najvise dopadaju vukoladci.♥Uclanila sam se u blog,nadam se da ces uzvratiti,hvala!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati <3
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Back
to top