ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

LET'S TALK #3 : Every single one of us the devil inside!

Za današnji post dobila sam inspiraciju od pjesme 'Devil Inside', čija poruka, citat (ili kako god) jako dopada, a riječ je o refrenu koji glasi ''Every single one of us the devil inside'', inače ovu pjesmu sam prvi put čula u serije ''The Originals''. Mislim da se o ovom citatu može dosta pričati i raspravljati, pa sam zato odlučila da pišem na ovu temu.


Ja smatram da niko od nas nije savršen, svako ima neku manu. Neki te mane kriju, a neki ne, ali ono ključno i najvažnije jeste da niko nije savršen i da svi imamo neke loše strane. Baš kao što i tekst kaže, svako od nas je demon iznutra. Definitivno se slažem sa ovim citatom. Pitam se da li uopće postoji osoba na svijetu koja nikada nije pogriješila, koja nikada nije napravila nijednu grešku. Da budem iskrena, u tom mom razmišljanju, shvatila sam da nema osobe koja u životu nije napravila neku grešku, neki se kaju zbog iste, ali ima i onih koji se ne kaju. Sve te greške koje činimo, zapravo nas čine ljudima, i okey je griješiti u određenim mjerama, naravno trebamo imati granice.



Da li ste ikada upoznali mirnu, stidljivu i šutljivu osobu? Vjerovatno jeste, moram priznati da su takve osobe najgore, ne želim nikom suditi, ali u većini slučajeva mi se dešavalo, da upravo ta 'nevinašca' budu loše osobe i budu osobe koje su zapravo najglasnije, iako uvijek šute i oni su, znate, 'nevinašca'. Međutim niko od nas, kao što sam već i rekla nije nevin. Svako je od nas napravio neku grešku, nebitno da li je to najmanja greška ili neka velika greška, ali svi smo pogriješili. Fizički možda nismo isti, ali iznutra smo svi mi isti. Svi smo mi demoni u ljudskom obliku, koji se potajno pretvaraju da su anđeli, ali to nije tačno, jer svi smo mi isti, po nekim stvarima, a te stvari su nažalost one loše stvari i loše osobine.



Sada, mene zanima šta vi mislite o ovoj temi? Da li vi mislite da smo svi anđeoskog lica, a zapravo smo demoni i imamo loše stvari u sebi koje krijemo od svih? 

Moje mišljenje je, kao i naslov posta, ''Every single one of us the devil inside''.

Slike su preuzete sa google-a

24 komentara:

  1. Delimično se slažem sa ovim. Definitivno mislim da nisu svi demoni koji se pretvaraju da su anđeli, jer postoje i iskrene osobe koje pokazuju svoju pravu stranu. Naravno, niko nije sto posto nevin i čist, takve osobe jednostavno ne postoje, sviu činimo greške, nekih smo svesni, nekih ne, zbog nekih se kajemo, zbog nekih ne. Inače, ideja za post je odlična!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si razumijela šta sam htjela reći :D

      Izbriši
  2. Odlican post!Uglavnom se slazem sa tobom!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post. Blog ti je stvarno super. Pogledaj moj blog i učlani se, uzvratiti ću. Nova sam na blogu. https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post!Slažem se sa tobom,svako od nas ima svoju svetlu i tamnu stranu samo neki dopuste da ih obuzme tamna strana u potpunosti.Zlo i dobro uvek su u sukobu ali treba nauciti kako napraviti balans i mir.Demoni se uvek kriju u nama i samo celaju trenutak da iskoce. :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Vjerujem da je svatko od nas 'demon' koliko si dopusti.
    Kad to gledaš tako,onda vidiš tko je zapravo tko. :)
    Uniquisi ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Wonderful post, love it! :)
    Follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, slažem se svi smo mi isti po meni ne treba izdvajati ljude po nekom djelu ili mišljenju. Svatko je čovjek svatko ima pravo glasa i svoje Ja.

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/08/abouth-everything.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Veoma originalan post!Slazem se sa svime sto si rekla.Meni se to desilo par puta! :/

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post!Veoma je originalan! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <.......... ako možeš,uzvrati follow. :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post,vrlo zanimljivo..obozavam ove let's talk postove i samo ih natavi pisati..Also,vrlooo originalno!

    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, baš mi je drago da ti se dopada let's talk rubrika i meni je jedna od omiljenih ♥

      Izbriši
  11. Odličan post,jako zanimljiva tema o kojoj bi se dalo raspravljati. S većinom se slažem,iako sam ja češće susretala ljude koji su bili glasni,napadni dakle ne povučeni i oni su mi bili gori od ovih povučenih-naravn uvijek ima izuzetaka-ono što želim reć ,mislim da se ne može definirati grupa ljudi(njihova karakteristika) kao cjelinu.

    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ novi post je tu
    Ako želiš možeš me zapratiti ,uzvraćam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, ljude je jako teško okarakterisati

      Izbriši
  12. Slazem se da je svako unutra demon. Lukavost i intuicija nas vodi u zivotu. Ugradjeno nam je od radjanje. Alsoo, o ovome bi mogla procitati puno u "The Call Of The Wild" od Jack Londona, a posto cu vijerovatno pisati review o knjizi, pisacu malo na toj temi :)

    Check out my post/blog, comment, subscribe, if you want to ofc.
    Pogledaj moj post/blog, komentiraj, uclani se, naravno ako zelis to.
    it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com/2016/08/bts-backpacks-advice-emergency-pack.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ću pročitati, jer me zanima :D

      Izbriši