LET'S TRY DIY #2 ✂ : The Vampire Diaries Necklace 😈


Ponovo se vraćamo na rubriku ''Let's Try DIY'', a za danas sam vam pripremila The Vampire Diaries DIY, odnosno pravit ću ogrlicu inspirisanu ovom serijom. Prošli put sam pravila ''Teen Wolf Notebook'' i veoma ste dobro reagovali na taj post, pa sam odlučila napraviti još jedan DIY. Ovaj uradi sam/a projekat je mnogo lakši od prethodnog i nadam se da će vam se dopasti. Uživajte!


Trebat će vam:




Koraci:

Prije svega isjecite logo koji želite, isjecite providnu foliju prema veličine male sličice (loga) i nalijepite foliju na logo, odnosno sličicu.


Nakon toga napravite malu rupicu na vrhu, odnosno sredini sličice. Ja sam to uradila oštrom pincetom, a vi možete olovkom ili nečim tome sličnim.


U rupicu koju ste napravili, stavite kružić.


I nakon toga samo provucite lanac kroz kružić i dobit ćete ogrlicu.


Mislim da je ovo jedan od lakših uradi sam/a projekata, uopšte nije težak, a nakon istog možete imati unikatnu ogrlicu. Ja sam se odlučila ovdje za ''The Vampire Diaries'' logo, odnosno sličicu, a vi možete staviti seriju i logo koji vi volite, ne mora uopće biti kao što je u mom slučaju. Evo kako je moja ogrlica ispala na kraju


Ja se nadam da vam se ovaj post i ovakva ideja svidjela. U komentarima mi pišite šta vi mislite, a možete mi pisati i ideje za slijedeći DIY projekat. Do sljedećeg posta, lijep pozdrav...




CONVERSATION

10 komentari:

  1. Odlican diy,cini se jako lagan!
    Super post!Smo neznam kolikoo ce lijepak u stiku drzati:)

    Novi post na mom blogu molim te pogledaj:

    youcantouchthekybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ovu ogrlicu napravila jako davno i još uvijek je imam i nosim, mogu ti reći da jako dobro drži, samo treba dobro zalijepiti

      Izbriši
  2. Odličan post i jako zanimljiv DIY iako ja moram biti iskrena reći da ja ga vjerovatno nikada ne bih uradila jer mi se ne sviđa kako izgleda hahaha :D Ipak, nemoj to primiti kao uvredu jer zaista nije! Ti si jako dobro odradila svoj dio <33

    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 -new post on my blog :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako zanimljivo, svakako bih probala, samo bih ja nesto drugo stavila :)

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, može se bil ošta drugo staviti :D

      Izbriši
  4. MORAM ovo da pokušam! Ja ne gledam Vampire Diares, pa bih verovatno stavila nešto drugo, ali ovo je u svakom slučaju divan DIY! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ukoliko pokušaš javi kako je ispalo ;)

      Izbriši
  5. odličan DIY,sviđa mi se ogrlica :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top