Mini haul

Prvi haul na mom blogu, woow. Nikad prije nisam radila ovakvu vrstu postova, tako da nadam se da će mi ovaj prvi haul post dobro proći. Soo, let's get started...





Catrice tečni puder, 010 Even Vanilla

Nedavno je catrice došao i u DM, tako da su bila neka velika sniženja na ove pudere. Koliko znam, puna cijena im je 14 ili 15 KM, a bili su sniženi na 4 KM, što je veliki ulov, za jedan od kvalitetnijih marki. Pa sam i ja kupila, nisam ga mnogo koristila, ali mi se čini kao jako dobar i mislim da ima dobru pokrivenost, ali, kažem nisam ga baš mnogo koritstila da mogu reći nešto više o njemu. 


Avon maskara, Super Extend Winged Out

Ova maskara mi je stigla jučer i nisam je još ni isprobala, ali sudeći po četkici mislim da će biti sasvim dobra.


Avon Kohl Eye Liner, true black

Nikada nisam probala nešto slično ovome. Uglavnom riječ je o eye lineru u olovci koji je veoma kvalitetan i ima dobar pigment crne, kao što možete vidjeti na slici. Ono što mi je pomalo nejasno jeste to što je s druge strane nešto poput gumene spužvice, kojom se pretpostavljam razmazuje taj eye liner. Ni njeg nisam još isprobala, ali mi se čini veoma dobrim.


Essence olovka za obrve, 02 Brown

Mislim da bih bez svega mogla kada je u pitanju šminka osim olovke za obrve (i maskare). Prije godinu dana sam se počela koristiti olovkama za obrve i od tada sam opsjednuta istim. Kupila sam ovu Essence smeđu olovku i koristila sa je samo dvaput i oduševljena sam, jer sam pogodila boju, a i olovka, kao olovka mi je poprilično dobra, ne razmazuje se i slično. 


Avon Premier Luxe parfem

Premier Lux je parfem za sve djevojke koje vole jake parfeme, koji na koži ostaju, pa, čitav dan. Već sam potrošila jednu bočicu ovog parfema i oduševljena sam, ali jedna preporuka, ovo je zimski parfem, tako da ne stavljajte ga ljeti, prejak je. Ja sam ga naručila sad jer je bio u nekom setu na sniženju.


Avon Plane Spa maska za kosu

Kada su u pitanju planet spa proizvodi iz avona, moja mišljenja su podijeljena. Njihove maske za lice (pojedine) nisu ništa specijalne, dok su body scrabovi odlični. Sad sam u setu dobila ovu masku za kosu, jedino još to nisam isprobala, pa kada isprobam vidjet ćemo kakva je. Inače ima neki fresh, hladni miris.


Slušalice

Kada sam se vraćala s mora slušala sam muziku i iznenada mi je jedna slušalica prestala raditi. Bilo mi je baš krivo, jer slušalice koje sam tada imala (Panasonic) imam već 4 godine i jedna slušalica mi je čak prošle godine pala u vodu i vjerovali ili ne radila je. Bila sam baš vezana za njih, ali, eto, pokvarile su se, pa sam doobila ove nove i mogu reći da sam ODUŠEVLJENA, iako ne volim slušalice koje imaju ovu kao gumu, ovima sam oduševljena, jer im je zvuk daleko jači od prošlih, a i bas je jako izražen. 



To bi bilo to što se tiče mog mini haula, neke stvari sam kupila, neke dobila. Pišite u komentarima da li vi imate neke od navedenih proizvoda i šta mislite o njima, do slijedećeg posta srdačan pozdrav.

Ovaj post nije sponzorisan od strane pomenutih brendova, osim ako nisam rekla suprotno.



CONVERSATION

16 komentari:

  1. Odli;an post. Meni se jako dopao tvoj haul, pogotovo ovi kozmetički proizvodi. Imala sam prilike da koristim ovaj Cartice puder, doduse u drug nijansi, i moram priznati da je meni odlicno koristio. Takođe mi veoma privlacno izgleda ovaj parfem, jer sam veliki ljubitelj istih, tako da cu morati da ga oprobam.

    Moj blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, imaš preporuke,parfem divno miriše

      Izbriši
  2. Super post <3

    https://iswakish.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastičan post! Jako mi se sviđaju stvari koje si kupila *-*

    Ako imaš vremena, nabaci pogled na moj blog i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicni favoriti!Essence olovka za obrve je odlicna 💗

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan haul!Bas mi se svidja olovka za obrve!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post!Kupila si stvarno lijepe stvarcice!


    Predplatite se na moj blog,uzv- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. E i ja sam kupila taj set taj parfem,maska za kosu i maskara.Hhah I parfem mi se stvarno dopao.A mogu ti reci da ni maska nije losa,ja sam je isprobala jednom i zadovoljna sam skoro čitav dan mi kosa mirise.IMas moj follow<3


    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/#_=_

    OdgovoriIzbriši

Back
to top