Moje omiljene aplikacije na mobitelu 📱

Otkako postoje pametni telefoni, ljudi su doslovno opsjednuti raznim aplikacijama, pa tako, naravno i ja. Upravo zato sm odlučila da vam pokažem i predložim nekoliko aplikacija koje najčešće koristim i koje su zaista dobre.



Instagram

Ovo je jedna aplikacija, odnosno nešto kao društvena mreža koju vjerujem svi koristite, pa tako i ja. Moram priznati da mi je ovo najomiljenija aplikacija, kao i društvena mreža.



Messenger

Messenger je također korisna aplikacija, za koju ste također svi čuli i koju vjerovatno svi imate. Suvišan je svaki komentar, mogu samo reći da je korisna da se preko nje dopisujem i čujem sa prijateljima, a i pričam sa istima, potpuno besplatno.


Retrica

Retrica je također aplikacija koja je bila i ostala apsolutni hit, jer je bila jedna od prvih aplikacija sa boljim filterima, tako da je i sada koristim.



Higher Lower

Higher Lower je aplikacija, odnosno igrica koju možete igrati i na mobilnom i online na internetu, na računaru. Naime, oni koji ne znaju o čemu je iječ u igricu, tačnije više kao kvizu, dobijate dvije slike, dvije riječi i morate pogoditi koja je mjesečno više pretraživanija na google- u. Mislim da je baš zanimljiva i interesantna igrica.



QuizUp

QuizUp je aplikacija koju ukoliko odlučite igrati morate imati uključen WiFi. Za one koji nemaju predstavu o čemu se radi, ovo je igrica, tačnije nešto više kao kviz, gdje možete igrati razne kvizove o onome što vas zanima, npr. logo quiz, filmove, serije i mnoge druge zanimljive kvizove.



Clash Royale

Clash Royale je igrica koju sam skinula prije par dana i doslovno sam opsjednuta igricom. Mislim da je možda zaniljivija muškarcima, ali i meni se jako dopada.



Popcorn Time

Popcorn je aplikacija koju imam i na računaru i na mobitelu i oduševljena sam istom, prije svega jer je besplatna, a na njoj možete gledati sve filmove i serije u HD kvaliteti. U prošlom postu sam nešto više pričala o aplikaciji Popcorn Time, pa ukoliko vas zanima čekirajte i to.



Slike za svrhu ovog posta su korištene sa google- a

Pitanje za vas: Koje su vaše omiljene aplikacije?

Do idućeg posta, lijep pozdrav ♥

CONVERSATION

16 komentari:

  1. Koristim instagram i messenger,kao i popcorn time :D
    Probacu i ove ostale.
    BTW,nadam se da mozes odvojiti malo vremena i pogledati moj blog. http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Popcorn Time aplikacijom bukvalno sam opsednuta.Takodje koristim i instagram i messenger,medjutim messenger mi je bio bolji pre,sa starim smajlicima jer mi je vaj sad malo cudan.Igrica High Lower deluje bas zanimljivo.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da je messenger bio bolji sa starim smajlićima :/ ali šta da se radi xd

      Izbriši
  3. Instagram je i meni također jedna od najdražih aplikacija. SUPER post :) <3

    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moraću da instaliram neke od ovih aplikacija, prvi pit čujem za njih. Mesindžer i Instagram su must have na svakom telefonu ovih dana haha. :D

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  5. Koristim Instagram, Messenger, Retricu i od nedavno (citaj, od kad si ti objavila ovaj prethodni post, i spasila mi zivot :D) Popcorn time. Super post :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da sam ti pomogla oko lakšeg gledanja filmova i serija na netu :D Ma Popcorn je život :D

      Izbriši
  6. Odličan post, od navedenih stvari koristim Messanger, Retricu i Instagram :D

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/avon-planet-spa-volcanik-iceland.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala ti za ovo sa kvizovima, ja ih obozavam i odmah sam skinula tu aplikaciju :)
    Ja Messenger koristim samo zbog poruka na fb, ali je meni uzasan, stalno mi se gasi i kasne mi poruke :/

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. za neke aplikacije prvi put čujem :P,u svakom slučaju zanimljiv post
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top