(NE) KUHAJTE SA MNOM #1 : American Pancakes

Napravila sam novu rubriku pod nazivom ''(ne) kuhajte sa mnom'', naziv je malo lud hahah, ali eto htjela sam da se baš tako zove, jer nikako nisam vješta u kuhinji, ali za današnji recept vam ne treba mnogo vremena, a o ukusu da i ne pričam. Da ne dužim mnogo pravila sam American Pancakes, čiji sam recept našla na internetu i ostala sam oduševljena njihovim ukusom, a evo kako se prave.

Sastojci:

-300 g brašna
-200 ml mlijeka
-80 g šećera
-1 vrećica vanilinog šećera
-4 jaja (odvojiti žumanjke od bjelanaca)
-2 kašike praška za pecivo
-2 velike kašike otopljenog maslaca


Koraci

U zdjelu stavite brašno, šećer, vanilin šećer i prašak za pecivo. Običnom kašikom promiješate sve sastojke da se sjedine.


Odvojite žumanjke od bjelanaka, i u žumanjke dodajte mlijeko, pa otopljeni maslac. Zatim sve dobro promiješate i dodate u smjesu sa suhim sastojcima, i ponovo dobro miješate.


Bjelance dobro izmiksajte, dok ne dobijete bijelu, pjenastu smjesu, kao na slici.


Sjedinite dobijenu smjesu sa prethodnom i sve dobro promiješate. Trebali biste na kraju dobiti nešto gušću smjesu od one za obične palačinke.


Dobijenu smjesu ne treba ostavljati da stoji, treba je odmah staviti na prethodno zagrijanu ringlu, na tavi u koju ćete dodati malo ulja. Kada se na palačinci počinju pojavljivati mjehurići (kao na slici) , vrijeme je da ju okrenete. Važno je samo još da napomenem da ove palačinke pečete na tihoj vatri, nikako ne jakoj, jer će lako goriti.


Na kraju sam dobila palačinaka dovoljno za dvije osobe, preukusne su i možete ih preliti čokoladom ili slično, ono što ja uradim jeste da uzmem eurokrem i namažem, te pospem orasima ili kokosom. Ukus bude zaista predivan.


Nadam se da vam se ovaj post svidio, kao i ova nova rubrika. Ukoliko probate napraviti ovakve palačinke, obavezno mi javite kako vam se dopadaju, do sljedećeg posta lijep pozdrav.






CONVERSATION

16 komentari:

  1. odličan post,baš volim ovakve postove...idem praviti palačinke :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post, ja do sada nisam imala prilike da vidim nista slicno pogotovo ne kad su americke palacinke u pitanju😁❤

    thestorykfagothic.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgledaju bas ukusno.Sigurno cu ih probati.Odlican post,koi i recept!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni nije bitno kako izgledaju samo da su palačinke ♥ odličan post i hvala za recept dugo sam ga tražila :)

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su prvi put bili lošeg oblika nisu baš ispali skroz okrugli i tao hahaha, ali i je ukus savršen. Btw nema na čemu :D

      Izbriši
  5. Joj ja obozavam palacinke. Hvala sto si podelila recept sa nama cim budem nasla vremena napravicu. Jednom ih je moja drugarica pravila medjutim malo drugacije. Probacu i ovo pa javljam utiske :*
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Aaaa mnogo mi se dopada post <3
    Molim te pogledaj moj blog i reci mi misljenje, mozemo i da se zpratimo, nova sam pa mi treba podrska i misljenje iskusnijih blogerki <3
    darkdiaryd.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Moram da probam :D Bas sam trazila kako da ih napravim ali pojma nisam imala ..trazila sam na netu ali sve neki komplikovani recepti xD

    http://ellalavomg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa nadam se da će ti ovaj pomoći ;) nije teško

      Izbriši
  8. Predobro,svrati i follow me : http://diarybyee.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top