SAVJETNICA #4 : Kako preživjeti blam?


Svi smo barem jednom u životu doživjeli neki blam, neki veći, neki manji. Ja sam (nažalost) neko ko ima dosta iskustva sa blamovima, a što je najgore, to mi se ponekad desi pred masom ljudi. Danas ću vam dati par savjeta kako možete preživjeti blam, kako ga ublažiti i slično. Uživajte!

Blam pred svima

Prvi i jedan od najgorih blamova je kad pred maso ljudi padnete. Meni se, iskreno to desilo dva puta, malo je neugodan osjećaj, jer tu su vaši prijatelji i poznanici, pred kojima ste se upravo pošteno izblamirali. Nakon vašeg pada svi će se početi smijati, a iskreno i vi biste se smijali da se to nekom desi, kako biste izbjegli blam, najbolje bi bilo da se i vi sami sebi smijate, tada ćete dati do znanja da se niste povrijedili, a i ljudi će brže zaboraviti vaš pad ako se i vi budete smijali. Ono što ne smijete uraditi u tom slučaju jeste da se naljutitite, ili u najgorem slučaju da plačete, tada će vam se svi još više smijati i još ćete se više izblamirati.


Ismijavanje

Drugi blam je kada vam dođe ''popularna djevojka'' i počne vas vrijeđati na osnovu fizičkog izgleda npr ''Debela si'', nemojte se naći uvrijeđeno, jer vam je to rekla samo da bi sebe uzdigla i da bi se svi u njenoj blizini smijali tebi. Nikako je ne shvataj za ozbiljno, jer ćeš na taj način pobijediti sebe i taj, pa nazovimo ga ''blam''. Također, uzvrati udarac, tako što ćeš joj odgovoriti i reći joj da si zadovoljna svojim izgledom ili slično, na taj način ćeš se ti osjećati bolje, a pored svega ''popularna djevojka'' će biti izbezumljena, jer si joj uopće išta i rekla.


Blamaga na času

Treća situacija je kada ste u školi i kada se izblamirate, tako što vas profesor bita najbanalnije pitanje na koje ''I ptice na granama znaju odgovor'', no vi ne znate. Tada će nastati prasak u učionici, jer će vam se smijati. Ovakva situacija može jako povrijediti osobu koja se izblamirala, ali blam možete pobijediti ako se i vi počnete smijati i ako do idućeg časa kod tog profesora naučite odgovor na pitanje koje vam je on prošli put postavio, kako vas ne bi mogao ponovo izblamirati pred čitavim razredom.


Odbio/la me

Ovo zapravo i ne smatram nekim velikim blamom, smatram da onaj ko odluči prići djevojci, ili djevojak dečku da ga pita da izađu ima veliku hrabrost i  da je odlučio/la napraviti prvi korak, što je odlično. No, ukoliko vas osoba odbije pred masom ljudi, vaši prijatelji će vam se vjerovatno smijati i bit ćete na neki način izblamirani. U tom slučaju trebali biste razmišljati, ili reći svojim drugovima da ste barem pokušali, jer da niste nikada ne biste znali na čemu ste, ovako znate, a i trebate biti ponosni na sebe na velikoj hrabrosti.


Svađanje na javnom mjestu

Da li vam se ikada desilo da ste se na javnom mjestu posvađali sa dečkom/ djevojkom, mamom, sestrom/ bratom, prijateljicom/ prijateljem, pa ako jeste, vjerovatno se niste osjećali baš ugodno, zapravo baš je bilo suprotno. Svi su gledali u čudu u vas, a neki su vam se i podsmjehnuli, dok su treći mislili da niste normali. Ovaj blam možete preživjeti tako što ćete prestati sa svađom, time što ćete se pomiriti sa osobom i nastaviti svojim putem, a i razmišljajte na taj način da niste jedini kojima se to desilo. To se svima dešava, nekima češće, nekima rijeđe.



Nadam se da ste iz ovog posta shvatili jedno, a to je da svi imamo određene situacije u životu, koje će nas natjerati da se zacrvenimo prisjećajući se istih. Na sve blamove trebamo se smijati, pa čak i na vlastite i trebamo ih preživjeti, što sam pisala i u gornjem tekstu. Još jedna važna stvar koju moram reći, a to je da ne uzimajte sve k srcu i ne shvatajte sve ozbiljno i ako je došlo do nekog blama, on će se vremenom zaboraviti, ali isto kao što biste se smijali na tuđi blam, slobodno se nasmijte i na svoj, ljudi smo, griješimo.

Slike za svrhu posta su korištene sa tumblr- a

CONVERSATION

14 komentari:

  1. Fantastičan post! Dala si nam super savjete koje ću sigurno i ja koristiti *-*

    Ako imaš vremena bilo bi mi drago kada bi komentirala moj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko sam puta lupila odgovor na geografiji i tehničkom, a moje odeljenje se nije nasmejalo na to i zato im hvala na tome. Svako od nas se nađe nekada u neugovdnim siutuacijama, to je sastavni deo života, ali nikada se nikome ne bih smejala zbog nečega. Smejem se sama sebi kada uradim nešto glupo. Na javnom mestu se ne svađam nikada, uvek trpim sve do kuće ili auta :D

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je dobra stvar, ali nisu svi ljudi isti, većina njih radi gore navedeno, nažalost

      Izbriši
  3. Super ideja za post i odlični saveti! Meni se jako često dešava da doživim, manji ili veći, blam, ali se trudim da preko toga uvek pređem s osmehom. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, jako originalna ideja <3
    Ovi savjeti su fantastični i stvarno pomažu :)

    https://doroty4.blogspot.hr/2016/08/godisnjica-bloga.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Veoma originalna ideja za post,sigurno ce mi bas pomoci ovi saveti jer se cesto blamiram hahah

    OdgovoriIzbriši
  6. Super saveti, nadam se da će mi pomoćo! Pošto sam 'kraljica' blamova! :D

    Inače prvi put sam na tvom blogu, i on mi se mnogo dopada, ako želiš poseti moj blog! http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. hahah odličan post sa super savjetima-nasmijala si me,mnogo se toga meni događalo
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da si se zabavila čitajući :D

      Izbriši

Back
to top