srijeda, 31. kolovoza 2016.

SAVJETNICA #5 : Kako preboljeti?

Svi smo se mi barem jednom našli u situaciji da nas, nama bliska osoba iznevjeri, nebitno da li je to dečko/djevojka, prijatelj/ica, ili čak neko bliži. Ono što je najgore u takvim situacijama je to što vam osoba koja vas iznevjerila ili prevarila mnogo znači, pa u depresiji budete danima, mjesecima, neki i godinama. Pisala sam i sličan post koji je vezan za Depresiju i kako je se riješiti, jer su ova dva stanja povezana, pa ako želite provjerite i to.  Zato sam danas odlučila da vam napišem i kako da prebolite voljenu osobu koja vas je iznevjerila i kako da je što prije zaboravite i izbacite iz života.


Previše sam se vezalo/la

Postoji tip osoba koji govori ''Previše sam se vezao/la, te iz tog razloga nikada neću zaboraviti i preboljeti osobu''. Za ovakav tip osoba imam reći par stvari, prije svega, čovjek si i logično je da ćeš se vezati za osobu, to je u ljudskoj prirodi, ali, čak i kamen da u džepu držiš dugo, postat će ti važan, vezat ćeš se za njega, ista stvar je i sa ljudima, koliko vremena provedeš sa njima, toliko će ti biti važni i toliko će ti faliti, ali da ih nikada nećeš preboljeti, to je laž, jer ''Živ se čovjek na sve navikne''.



Ne opraštajte velike greške, kako biste ponovo bili ''onaj stari''

Prije svega, odmah da kažem da je ključna stvar da ne opraštate velike greške. Ukoliko ste u nekom bedu ili depresiji zbog osobe koja vas je povrijedila i jedini izlaz koji vidite je da joj se ponovo vratite, zapamtite da, ako je to jednom uradila, uradit će ponovo, a vi ćete se ponovo naći u istoj situaciji. Smatram da je u redu oprostiti sitnice i male stvari, ali preko velikih stvari kao što su prevara, laž i slično se ne prelazi.



Stvari koje trebate raditi da zaboravite na osobu koja vas je povrijedila

Ukoliko želite da što prije zaboravite na neku osobu, neophodno je da izlazite, upoznajete nove osobe, koje će vam postati novi drugovi, ili vam se možda čak i neko svidi od raje koju upoznate, pa će te na taj način prije zaboraviti i preboljeti dečka/djevojku. Pored izlazaka i upoznavanja, možete gledati serije, filmove, čitati knjige (ali ne ljubavne, jer će vas samo podsjećati na gubitak; ili ako je u pitanju prijateljstvo, ne čitajte knjige o prijateljstvu), igrajte igrice, na taj način ćete barem na kratko zaboraviti osobu koja vas je povrijedila, a ako ste gejmer, tim bolje po vas, jer cijeli dan igrate igrice, pa ćete u potpunosti zaboraviti na određenu osobu.



Jedino vrijeme liječi sve

Koliko god ja vama davala savjete o tome kako da zaboravite i prebolite osobu koja vas je povrijedila, zapravo je samo jedan način na koji ćete u potpunosti zaboraviti i preboljeti voljenu osobu, a to je vrijeme. Smatram da vrijeme liječi sve. Nekome je potrebno par dana da preboli voljenu osobu, nekome par mjeseci, a nekom čak i par godina. Neke osobe nikada u potpunosti ne prebole voljenu osobu, odnosno voljena osoba nakon par godina svakako zaboravi na nju i preboli je, ali je se uvijek rado sjeća. Tako da, bukvalno jedini pravi način za preboljeti je vrijeme i strpljivost, a gore navedene stvari će vam pomoći da to vrijeme ubrzate i da ono što prije dođe.



Da li ste vi ikada bili povrijeđeni od strane voljene osobe i na koji način ste ju preboljeli?

Slike preuzete sa google- a

Broj komentara: 14:

  1. Odličan post! Stvarno to mislim i učlanila sam se u blog čim sam ga pročitala jer je jako kvalitetno napisan i zbilja mi se svidjela tema. Ja se osobno jako lako vežem za ljude i postanu mi dragi i nije da sam ponosna na to što mi se lako uvuku pod kožu pa mi kasnije bude teško kad se dogodi nešto loše, ali eto nažalost je tako.
    Ako želiš baci pogled na moj blog i učlani
    i 50-i sam pratitelj jeeej hahah
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, mnogo mi znači ovaj komentar i drago mi je da sam ti barem malo pomogla :$ :D

      Izbriši
  2. Predivan post!Hvala ti na divnim savetima! :) ♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Divni savjeti.Odličan post još jednom !
    Iako sama vjerujem da vrijeme ne liječi sve rane heh,no u većini se slažem s tobom. :)
    Uniquisi ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa, treba proći vremena, ne možeš očekivati da će se nakon mjesec,dva sve vratiti na staro, jer ponekad moraju proći godine, jer kao što sam rekla sve prođe, i sreća i tuga i život ;)

      Izbriši
  4. Ja sam pisala post na ovu temu, doduse mnogo opsirnije i komplikovanije, ali moram priznati da mi se konkretno ovaj post jako dopao, i da je bas po mom ukusu. Ovi saveti, tacnije ovo sto si istakla je zaista bitno u toku procesa 'preboljavanja'. Sve si napisala bas onako kako bih i ja tako da veliki lajk na tome, zaista gotivan i poucan post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post.Ja sam bila u situaciji takvoj da sam izgubila dve osobe koje su mi bile jedne od najboljih prijatelja.Prebolela sam ih tako što sam upoznavala nove ljude,i to je dobar savet kao što si rekla.Slažem se da vreme (a i sladoled) leče sve.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha sladoled i općenito slatkiši :D

      Izbriši
  6. Odlican post!ja pokusavam preboljeti neke osobe koje su me povrjedile i ne mogu reci da je lako ali mislim da je to sastavni dio svacijeg zivota. Najbolji nacin je upoznavanje nekog novog iako i to zna biti tesko.
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti ovaj post u tome pomoći ;)

      Izbriši
  7. Iskreno ja nikada nisam imala problema s tim. Obično ako sam se posvađala s nekim to je bilo zato što nam je na obje strane bilo jasno da se više ne možemo ni viđati ni družiti..Ipak, odlični savjeti <3

    ▿ forever-blogm.blogspot.com ▿

    OdgovoriIzbriši