subota, 13. kolovoza 2016.

Stvari koje trebate uraditi prije početka škole


Htjeli mi to ili ne, škola se približava i trebamo se pomiriti s tom činjenicom. Ipak, imamo još 20- ak slobodnih dana koje trebamo maksimalno iskoristiti, pa sam vam odlučila pokazati par stvari koje biste trebali uraditi prije početka škole.

Izlazak s drugom/ drugaricom/ društvom

Dok još imate vremena ne zaboravite izaći sa najboljom drugaricom ili drugom, ili uopće društvom, jer kada krene škola vjerovatno ćete se htjeti vidjeti, ali nećete biti u mogućnosti, jer će uvijek neko imati obaveze.


Putovanje

Pod putovanjem podrazumijevam da odete u neki grad koji je u blizini vašeg, malo da ga bolje upoznate, ali i da se družite sa društvom. Ja svake godine volim otići u Tuzlu na Panonsko jezero sa svojim društvom, na taj način se nekako opraštam od raspusta.


Koncert

Ukoliko imate mogućnost otići na koncert, nikako to nemojte propustiti, jer kada krene škola, to sigurno nećete moći uraditi zbog obaveza, tako da, da.

Ova fotografija je davno uslikana, što možete vidjeti na datumu koncerta

Gledanje filmova i serija

Mislim da ovo pominjem u svakom postu ovakvog tipa, ali šta mogu, opsjednuta sam filmovima i serijama. Prije početka škole ja volim odgledati dosta serija i filmova, jer kada je škola i nemam toliko vremena. 


Pročitaj dosta knjiga

Za one koji nisu ljubitelji filmova i serija, a znam da ima takvih u tom slučaju pročitajte što više knjiga, poboljšat ćete svoju gramatiku, zabaviti se i uživati u knjizi.



Sleepover

Obavezno uradi sleepover, pozovi prijateljicu (ili više njih) na sleepover, uživajte u gledanju filmova, serija, tračarenju i slično.


Nadam se da su vam se ideje dopale, a šta vi želite uraditi prije početka škole? Pišite u komentarima, do sljedećeg posta, lijep pozdrav.



Broj komentara: 16:

  1. Heeej,upravo sam malo prelistala tvoj blog i moram ti reći da je odličan!
    Imaš jako zanimljive i kreativne postove i imas moj follow ( uzvrati ako želiš ) :)☺❤

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post,sve ove stvari vec sam uradila,i ponovicu ih opet.Najvise sam izlazila,citala knjige i gledala serije i filmove (pretty little liars).Ja bih do pocetka skole htela zavrsiti sestu sezonu serije i izaci jos par puta sa drugaricama.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post!Zaista si upravu.Ja sam većimu ovih stvari obavila!Inače član sam tvog bloga. :) ♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme izgled bloga je preeeedobar *-*
    Slažem se sa svime što si napisala, meni je u summer bucket listi concert i putovanje te čitanje knjiga :)

    kreativanblog.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Savresen blog.Ali,izgled bloga je malo reci PRELEP.Uclanila sam se i zelim ti jos puno citalaca.Ako zelis pogledaj moj blog i uzvrati ako ti se dopadne.

    Inace,na mom blogu je veci internacionalni giveaway,ako zelis ucestvuj.
    Anja's World <---

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :D ♥ posjetit ću i ja tvoj blog

      Izbriši
  6. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Ako ti se svidi bilo bi mi drago da me zapratiš .

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. odličan post,sviđaju mi se svi tvoji postovi,odlična si!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajmee,Predobro ♥
    Svrati http://diarybyee.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši