četvrtak, 4. kolovoza 2016.

Summer outfits ideas 👗 👡


Veliki pozdrav svima. Danas sam odlučila da napravim nekoliko summer outfita koje ja jako volim i najčešće nosim ljeti, pa možda i vas inspirišem za nešto slično. Uživajte!


Crop top, kratki šorc i starke

Prva, i moja omiljena kombinacija je jedna u potpunosti jednostavna, ali i posebna kombinacija, kao što možete vidjeti za jedan moj ljetni dan odlučila sam se za bijelu crop top majicu, koja je potpuno u mom fazonu i crni, kratki šorc, uz sve to dodala sam choker, jer mislim da se baš slaže uz ovu kombinaciju i naravno bijele plitke starke, kojih ćete se nagledati u ovom postu.


High Waisted Shorts i lagana majica uz starke

Ovo je još jedna laganija varijanta, koju možete nositi preko dana ili u izlazak sa društvom. Obična bijela majica i crni, duboki, odnosno high waisted šorc i bijele starke. Dodala sam i sat čisto da bi izgledalo ljepše.


Kratki kombinezon i starke

Dugo sam bila u potrazi za kratkim kombinezonom i kada sam ga konačno našla morao je biti moj. Mislim da su kratki, ali i dugi kombinezoni odlični za ljeto, jer su lagani, šarenih boja i u njima nije toliko vruće. Uz sve to dodala sam obične plitke bijele starke (i da, opsjednuta sam starkama, kao što ste mogli i primijetiti).


Lagane bež majica, uz bež ljetne hlače sa sandalama

Ovo je jedna skroz lagana varijanta. Namjerno sam u ovom outfitu obukla hlače, jer ih pomalo zapostavljamo ljeti, što smatram da ne bismo trebali, jer i hlače mogu biti savršene za ljeto, pogotovo ako su u pitanju lagane boje, kao što je u mom slučaju bež boja. Za majicu sam se odlučila skroz neku široku, prozračnu i laganu majicu, jer su upravo takve najbolje ljeti. I za kraj sam obukla sandale sa punom petom i dodala sam neko prstenje, jer se slaže uz kombinaciju.


Mala crna haljina i visoke štikle

Ovu kombinaciju nikako ne preporučujem za svaki dan. Ovo je više neka večernja varijanta, a sa malom crnom haljinom i visokim potpeticama ne možete pogriješiti. Uz to sam dodala i crni sat, koji podsjeća na narukvicu.


Nadam se da su slike dobro ispale i da vam se ovaj post sviđa. U komentarima mi pišite koja je vama, od ovih pet kombinacija najbolja i zašto. Također pišite šta vi najviše nosite ljeti. Do sljedećeg posta lijep pozdrav...







Broj komentara: 10:

  1. Sjajan post, zaista, fotografije su super! Meni se najviše dopada prva kombinacija jer je to nešto što najviše nosim leti. I ja sam opsednuta starkama! :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja najvise nosim neke sortseve,majicice o haljinice.Svaka cast na postu,slike su savrsene.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijep pozdrav draga! Upravo sam otkrila tvoj blog i svidja mi se njegova tematika!Ovi outfiti su bas super! Ja sam ovdje da dam podrsku tvom blogu te sam postala tvoj GFC pratitelj #16. Zelim ti puno srece u rastu bloga! Nadam se da ces i ti mene podrzati i zapratiti :-) Ostanimo u kontaktu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na divnim riječima i podršci. Posjetit ću i ja tvoj blog ;)

      Izbriši
  4. Baš mi se sviđaju ovi outfiti.Ja tokom leta nosim šorceve i majice,ništa više :D

    https://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Prva kombinavija mi se definitivno najvise dopada, jer volim crop-top-ove :D
    Inace, svidja mi se bloh i tvoj sam novi clan. :*
    blogteenqueen.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši