srijeda, 24. kolovoza 2016.

Teen Wolf Tag 🐺 + postavljajte ličnosti za kiss, marry, kill


Kao neko ko je veliki fan serija i ko je pročitao sve tagove vezane uz iste i odgovarao sam sebi na pitanja, nisam mogla, a da ne napišem ovaj tag, jer sam opsjednuta serijom otkada sam saznala za istu. Mogli ste primjetiti i ranije da volim ovu seriju kada sam uradila diy notebook ''Teen Wolf'', pa ako niste čekirali, čekirajte i to. Pitanja sam našla na nekom stranom blogu, pa da ne dužim hajde da počnemo.


1. Kako si otkrila seriju?

U aprilu 2015. godine, ili čak i ranije, nisam sigurna, uglavnom znam da sam se dosađivala i vidjela sam seriju ''Teen Wolf'' odnosno viđala sam ranije trailere i slično, uglavnom na you tubeu. Ono što mi se najviše dopalo jeste Dylan O' Brien, pa sam zbog njega počela gledati seriju, i do danas je pratim i željno iščekujem 6 i nažalost posljednju sezonu :'(



2. Omiljeni glumac?

Kao što sam već gore navela, to je Dylan O' Brien, prelijep je, a i njegova uloga Stilesa mi je savršena. Pored njega, odnosno Stilesa, volim Scotta, Lydiu i Allison.


3.Glumac kojeg ne voliš?

Ne znam zašto ali ja nikako ne volim Dereka, mnogi će me hejtovati zbog ovog, ali šta da radim, njegov lik mi je jako iritantan i nervira me, iako ga većina voli.



4. Omiljena epizoda?

Volim sve epizode, ali onu koju bih posebno izdvojila i koja mi je mnogo ostala u sjećanju jeste epizoda iz treće sezone, mislim da se zove ''Motel California'' (6 epizoda), u toj epizodi je prikazana ljubav pravog prijateljstva između Stilesa i Scotta i jako volim tu epizodu, mogla bih je stalno gledati iznova.



5. Omiljeni par u seriji?

Ja šipujem Stydiu, ali s obzirom da oni nisu par onda ću reci Scallison jer su predivni.



6. Koja epizoda je za tebe bila najstrašnija?


Ne mogu reći da postoji epizoda koja mi je bila strašna, jer toga i nema toliko u ovoj seriji, ali ona koja mi je izazvala najviše panike i straha, jeste zadnja epizoda treće sezone, možete i sami pretpostaviti zašto :''(



7. Koji je bio tvoj prvi utisak o seriji i da li se promijenio?

Kada sa pogledala trailer, bila sam u fazonu da odmah moram pogledati i seriju, i ostala sam oduševljena prvom epizodom, a svaka slijedeća je bila sve bolja i bolja, tako da se moje mišljenje promijenilo, ali na bolje.

8. Da li si pogledala ''Teen Wolf'' film?

Otkako znam za istoimenu seriju, znam i za film, ali ne, nisam pogledala, htjela sam, ali nisam toliki ljubitelj komedije, a nakon pogledanog trailera za film nisam bila oduševljena, jer ne mogu Scotta i Stilesa zamisliti sa drugim glumcima hahah.



9. Imaš li predviđanja za nastojeće epizode?

6. sezona će se početi emitovati tek u novembru, trailer je izašao i po svemu što sam vidjela i pročitala, mislim da će ova sezona biti najtužnija, samim tim što je posljednja. Iskreno nadam se da će Stiles i Lydia konačno biti u vezi, ali moje predviđanje je da će Stiles umrijeti, ako se to desi moj život neće imati smisla više lol haha. To je samo moje predviđanje, nadam se da se to neće desiti.



10. Omiljena sezona?

Volim sve sezone, pogotovo prve tri, ali naviše volim treću sezonu, ima dosta epizoda i dosta toga se izdešavalo u 3. sezoni, jednostavno nikad nisam znala šta očekivati u slijedećoj epizodi, tako da mi je treba favorit.



To je to što se tiče ovog taga, ja neću tagirati nikoga, ali ovaj tag mogu uraditi svi koji vole ovu seriju i koji to, naravno žele. Do sljedećeg posta, lijep pozdrav.

Pišite mi poznate ličnosti za ''Kiss,marry, kill''

Broj komentara: 10:

  1. Sjajan post!♥
    Jana Dačović,Marija Žeželj, Ruža Rupić
    Ann Drea,Va Vana, Biljana Petrović
    Ana Petrović,Lea Stanković,Jana Dačović

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post <33

    Cameron Dallas, Tyler Posey, Harry Styles

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrlo zanimljiv tag.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post(vjerovatno zato što i ja obožavam Teen Wolf, lol)!

    Neka bude Dylan O'Brien, Ian Somerhalder, Drew Van Acker i Austin Butler, Evan Peters, Justin Bieber.
    <3<3

    OdgovoriIzbriši
  5. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdgovoriIzbriši