Blogger Recognition Award

Hellou, današnji post je vezan za ''Blogger Recognition Award', što možete vidjeti i u naslovu, a za ovaj tag, ili šta god da jeste, nisam ni znala dok me Sandra, poznatija kao Gotičarka, sa bloga ''The Story of a Gothic Princesse'' nije nominovala, pa joj se iskreno i od srca zahvaljujem na nominaciji.



































Prije svega ono glavno i osnovno, pravila awarda:

1. Napišite post o nagradi
2. Nominujte 10 blogera
3. Dajte savjet novim blogerima
4. Zahvalite blogeru koji vas je nominovao
5. U postu stavite sliku nagrade
6. Napišite čitateljima zašto ste postali bloger

Nagrada

Nažalost, nisam pripremila nikakvu nagradu za ovaj post, jer nisam očekivala da ću isti pisati, ali svakako u budućnosti možete očekivati neke giveawaye.

Zašto sam postala bloger?

Ja pored ovog bloga, već godinu dana imam još jedan blog koji sam otvorila zbog ljubavlju prema filmovima, te na tom blogu samo i isključivo pišem o filmovima, bilo mi je prezanimljivo raditi na tom blogu, gledati koliko ima pregleda, kako ljudi reaguju na moje postove, recenzije i slično, pa sam pored tog bloga, (na kojem i danas pišem redovno i aktivno), odlučila proširiti vidike, te otvoriti blog na kojem ću moći pisati o svemu o makeup- u i  fashion stvarima, pa do nekih savjeta, diy ideja i slično. I sada, nakon dva mjeseca rada na blogu mogu reći da sam zadovoljna sadašnjim svojim radom, trudom i zalaganjem za ovaj blog, jer mi jako znači vidjeti pozitivne i dobre komentare na postove koje se trudim da budu što bolji :D



Savjet za druge blogere

Iako ovaj blog imam dva mjeseca, dajem si za pravo da vam dajem neke savjete, jer kao što sam rekla na blogu sam aktivna već godinu dana i na drugom blogu. Moji savjeti su da se što više trudite i zalažete za svoj blog, izgled bloga je prije svega važan, a zatim sami postovi, vaš vokabular, ispravno napisane riječi i rečenice, te što bolje i kvalitetnije fotografije. Pored toga, ako želite biti ''popularniji'', onda morate imati što originalnije ideje i postove, jer se originalnost cijeni i uvijek isplati, te će takvi postovi uvijek biti najgledaniji. I zadnji savjet koji bih dala svim blogerima, jeste da se ''reklamiraju'', što podrazumijeva komentarisanje postova kod drugih blogera.

Nominujem još 10 blogera


Još jednom se zahvaljujem Sandri, koja me je nominovala za ovaj post :D

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Like your blog :)

    Follow me dear ^^

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno napisan post. Ovaj dio u kojem objašnjavaš kako si počela je baš zanimljiv.

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicno si ovo napisala,draga. Bravo. Odlicni saveti.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Dalila moja draga, tebi hvala što si podržala moj post, i napisala jedan na istu temu. Pre svega moram pohvaliti voju kreaciju i sliku vezanu za ovu kaciju, zaista mi se dopada, vrlo elegantno i bas u tvom fazonu, zaista me odusevila. Inače odlično odrađena tema, nemam reči, zaista iz posta u post mi ponestaju epiteti pohvale i pridevi vezani za tvoj rad. Svaka cast. Jos jednom hvala tebi.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Sandra na nominaciji i na tome što me iz posta u post sve više iznenađuješ svojim pozitivnim komentarima :D

      Izbriši

Back
to top