subota, 24. rujna 2016.

Da li škola i blog idu zajedno? 💻 🎓

Sve je lakše dok je raspust, imate vremena za sve, ideje za idući post pršte na sve strane, ali šta uraditi kada je tu škola, kako stići fotografisati, osmisliti i napisati post, a pored toga učiti, ići u školu i raditi domaći. Možda mislite da je nemoguće, osim vikendom, no ne bih se složila, pokušat ću da vam prikažem kako ja stižem odraditi sve obaveze.
























Volja i želja

Ja smatram da je najvažnija volja. Ukoliko imate volju i zaista želite biti redovni na blogu, smatram da se može izdvojiti sat, dva za pisanje istog. Naravno postoje i oni dani kada dođemo umorni iz škole i nije nam ni do nas samih, a kamoli do bloga, tada je nekako shvatljivo da se post ne izbaci na blog. Međutim, ako ste jedna od osoba koja MORA svaki dan izbaciti post, onda vam preporučujem da napišete više postova vikendom, kada ste slobodniji i imate više vremena, to ponekad i ja radim. Isto tako, sasvim je uredu da zbog privatnih obaveza postovi ne budu svakog dana na blogu.

Organizovanost postova

Još jedna stvar koja je dobra, jeste da organizujete dane kada ćete izbacivati post, po mom mišljenju to bi trebalo biti minimalno dva posta. Ja sam na svom drugom blogu napravila ''raspored'' da recenzije objavljujem petkom, subotom i nedjeljom, jer tada imam dosta slobodnog vremena za gledanje filmova i recenziranje. Mislim da je sasvim dovoljno objaviti 
3 posta sedmično, dok na ovom blogu nemam neki poseban raspored, ali sam primijetila da obično ponedjeljkom, utorkom i srijedom ne izbacujem postove, dok sam ostalim danima aktivna.



Vrijeme

Mislim da je veoma važno da organizujete dan (koliko god to suludo zvučalo). Ja, npr. svaki dan odvojim dva, tri sata za odmaranje, kada provodim vrijeme na društvenim mrežama, sat vremena za blog, te ostatak dana za učenje, u zavisnosti od toga koliko učenja imam za slijedeći dan. Također nije loše naučiti sve predmete vikendom, te ostalim danima samo ponoviti, međutim ko još što radi? Smatram da je najbolje da, kao što sav već i rekla napišete minimalno dva posta vikendom, te odaberete dane kada će ti postovi biti objavljeni na blogu, ili jednostavno organizujte vrijeme, da imate za čitav dan vremena za svega po malo.



Da li je moguće ići u školu i stići pisati postove?

Na ovo bih dala kratki odgovor, DA. Izuzev ako ste druga smjena, tada mi je i shvatljivo da se ne može sve stići, no čak i tada ako imate volju i želju možete da tu i tamo napišete neki postić :D



Dakle, moje mišljenje je da imate više solucija i da ukoliko zaista želite biti aktivni na blogu, a pored toga učiti i za školu da to i možete uz natuknice koje sam navela gore u postu. Da li vi stižete obaviti sve obaveze tokom dana? 

Slike su preuzete sa tumblr- a

Broj komentara: 28:

  1. Divan post i saveti!Pored škole,treninga i mnogih obaveza,ja se trudim biti što aktivnija na blogu! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram priznati da je ovo jedna od tema o kojoj cesto razmisljam,da li da pisem blog tokom skole i tako dalje. Divno si ovo napisala,odlican post.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja cu biti iskrena-jedva stižem na blog zbog škole. Veoma dugo putujem od kuće do škole, mnogo posla i učenja je u novoj školi ali eto..ipak se potrudim da objavim nekada nešto na blogu :) Super post.

    ❤️ forever-blogm.blogspot.com ❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja priznajem da je jako teško uskladiti sve obaveze, no ipak nekako stižem, sva sreća :D

      Izbriši
  4. Fantastičan post draga! Potpuno se slažem sa svime što si napisala u ovom postu *-*
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlični saveti,i slažem se sa tobom da se sve može kad se hoće !! <3<3<3

    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, zaista je bilo neophodno da neko napise nesto na ovu temu. ja bih se apsolutno slozila i dodala da ko zeli, nacice nacin, a ko ne zeli, nacice izgovor. Zaista je tako! Ako neko zeli da bude dobar kada je blog u pitanju, i kada neko voli isti, nacice vreme da mu se posveti, pa makar i jedan post pisao nekoliko veceri, ali ce se snaci, dok onaj ko ne zeli ce pisati kako nema vremena. Ja jedan post pisem po nekoliko dana dok ga ne dovedem do savrsenstva, jer ne stizem da uradim savseni post za jedan dana li opet potrosim vreme na citanje ostalih postova svojih dragih koleginica i svaki od srca prokomentarisem, sto je bas dokaz ovoga sto pricamo. veliki lajk i respect za post, zaista.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, upravo tako, kada nešto želimo, potrudit ćemo se i da to uradimo :D

      Izbriši
  7. Upravo sam otpočela sa blogom, i definitivno sam mislila da neću moći da ukopim sve, ali kao što si rekla, dobra organizacija i volja je sve što treba!☺

    http://feelthecontrol.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. predivan post i odlicni saveti!❤Mnogo mi se dopada novi izgled bloga!:D


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Mislim da ako nešto voliš, za to uvijek nađeš vremena. Istina je da je ponekad vrlo teško sve uklopiti, ali mislim da svi čitatelji razmiju i da to neće niti baš osuđeno :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja baš u posljednje vrijeme razmišljam da li sam mogla izabrati bolje vrijeme za pokretanje bloga od ovoga, kada moram da učim za završne ispite?! Ali, naravno, prije svega, bitna je volja i želja da nešto (u)radiš. Kao i organizovanje sebe i svojih planova. Big like za ovakav post. :)

    Posjeti i zaprati me na: https://worldofjustanidem.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, pa dobro, nije bitno to što si tek počela blogovati, naći će se uvijek slobodnog vremena za ono što se voli ;)

      Izbriši
  11. Divno napisano draga. Sve se može kad se hoće, ništa ne dolazi samo od sebe.
    Samo tako nastavi pisati!
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš tako kako si i napisala: Kada se hoće sve se može. I stojim iza toga. Ako imamo vremena da izađemo u grad i na kafu, kada nam se pije, zašto ne bi smo imali i za blog, ako nam je stalo do njega. Po meni blog je kao jedna ljubavna veza u kojoj moraš poklanjati vrijeme inače ti partner pobježe ;). Šalu na stranu, ali ima tu dosta i istine. Sve pohvale za post. Stvarno je divan. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na podršci i divnim riječima, drago mi je da me razumiješ, ako i ovaj post :3

      Izbriši
  13. Hvala ti na ovom postu! Znala sam ja to sve, ali si me nekako 'podsetila' da stvarno treba malo bolje da se organizujem, i što se tiče bloga i što se tiče svakodnevnice.
    P.S. Moram da pohvalim tvoj rad!

    Milica'slifestyletips

    OdgovoriIzbriši