subota, 17. rujna 2016.

LET'S TRY DIY #3 ✂ : Bracelet


Ponovo pravim diy post, a to su mi i jedni od omiljenih. U današnjem postu, odlučila sam napraviti narukvicu, a ovu ideju sam viđala na stranim you tube kanalima, odnosno videima i na Pinterestu, pa sam odlučila da isprobam ovu ideju i da vidim kako izgleda, jako je lagano napraviti ovu narukvicu, to ćete moći vidjeti i u nastavku.

Trebat će vam:

-Makaze ili skalpel
-Flaša (velika)
-Lak za nokte po željenoj boji
-Pegla

Koraci:

Najbolje je da uzmete neku flašu koja ima kao ove ''prstene'', ako me razumijete, jer možete tačno po toj liniji rezati makazama (ili skalpelom). I da, izvinjavam se što je prva fotografija ispala mutna.



Kada na flaši imate obilježene, kao prstene, samo ih po toj liniji režite, budite jako pažljivi, ja sam se posjekla (da, jako sam nespretna). Na kraju dobijete ovako nešto.


Nakon toga uzmite peglu, te plastiku koju ste dobili (narukvicu) prislonite na peglu i pravite male kružne pokrete sa jedne, te onda s druge strane, ovo će ublažiti ivice, te će biti zaobljene, a ne oštre, to možete vidjeti na slici.


Nakon toga možete ostaviti da narukvica bude providna, ali ono što sam ja uradila jeste da sam uzela neki stari Catrice lak, u tamno ljubičastoj boji, te sa unutrašnje strane narukvice stavila lak.


Veoma je važno da lak stavite sa unutrašnje strane, jer će ljepše izgledati, ono što je pozitivno jeste i to da se lak za nokte veoma brzo suši. Ja sam na kraju završila sa ovakvom narukvicom, meni se jako dopada jer je jako unikatna, vi naravno možete eksperimentisati, ali ja sam se odlučila za neku jednostavno varijantu, te nisam dodavala ni gliter, samo sam ostavila da bude ljubičasta.


Nadam se da vam se današnji diy dopao, ako probate nešto slično obavezno mi javite kako je ispalo, a do sljedećeg posta lijep pozdrav.










Broj komentara: 16:

  1. Ovo je zaista divna stvar ali je problem što ja ne nalazim bocu koja odgovara veličini moje ruke :(. Inače, trik je savršen. Uz malo truda napravi se narukvica koja košta mnogo više od samog vremena i materijala koji se utroši dok je sami izradimo. Super post :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Definitivno,najbolji DIY!Prvo sam pomislila da je to narukvica koja se kupuje,nakon što sam pročitala post ostala sam iznenađena!Odličan DIY ♥♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična ideja mnogo mi se sviđa.

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas lep post,ideja je feomenalna <33!

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, such a fabulous idea. Can't believe.
    Would you like to follow me back?
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš je dobra ideja! Divan post, draga, imaš moj follow:* Ja sam pokušala da uradim to ali sam shvatila da mi ni jedna flaša ne odgovara, jer imam izuzetno tanke ruke, ali je inače baš super ideja i moram reći da mi se mnogoo dopada izgled tvog bloga♥

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvaro sjajna ideja, draga moja <33 Svaka čast na ogromnoj kreativnosti :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  8. Savršenstvo!! Čim skupim vremena ovo radim <3

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši