Mini haul/ Septembar

Hellou! Nisam objavila post od subote, pa je konačno došlo vrijeme za kratki postić, u kom ću vam pokazati nekoliko stvari koje sam kupila u posljednje vrijeme, naravno nema puno stvari, ali eto :3





Advence TECHniques / Avon to je klasično ulje za kosu, koje pomaže vrhovima da se oporave i daje im sjaj, a pritom je miris odličan, ako se pitate zašto pakovanje izgleda drugačije, to je zato što je promijenjen, ali inače to je ono čuveno ulje za kosu, koristila sam ga samo jednom, i ne mogu još uvijek tačno reći šta mislim.


Pressed Powder/ Avon/ Nijansa: Cool kada su u pitanju avonovi puderi obično budem oduševljena, ovaj koristim par dana, ali mi se dopada njegova dugotrajnost (6, do 7 sati), prekrivenost i mat efekat, mislim da je poprilično dobar, ali, ni njega nisam dovoljno koristila da mogu reći nešto više.


Avonova čistilica za lice- da budem najiskrenija ovo je stvarčica kojom nikako nisam zadovoljna, cijena je jako pristupačna, to i jeste razlog zašto sam ovo kupila, međutim nije ništa specijalno, mislim da bi bilo bolje za čišćenje četkica, nego za lice.


Aveo roll-on- ovaj rolon nije loš, ima jako lijep miris, sličan miris kao dove original i zaita je ugodan, koristim ga već par dana i sad mi se dopada.


Nivea double effects- ovaj dezić je predivan, ima jako lijep miris, miriše na svježinu, što ja jako preferiram kada su dezodoransi u pitanju i koristim ga u kombinaciji sa ovim Aveo rollonom, tako da su u kombinaciji odlični. Inače njih sam dobila i nisam sigurna da li se mogu kupiti na našem tržištu.


Life for Her/ Avon- dobila sam uzorak novog avonovog parfema i da budem iskrena ne dopada mi se, miriše na neke trave ili cvijeće, nisam baš najbolja u opisivanju, ali mi se iskreno ne dopada :/

Nutra Effects/ Avon/ Velvet soft moisture- još jedan uzorak, ali riječ je o kremi, ovu kremu nisam još isprobala, ali inače linija nutra effects, ima jako dobre proizvode, tako da ne sumnjam ni u ovu kremu, inače krema je za čitavo tijelo, i imam jednu sličnu i zadovoljna sam.

To je to, što se tiče noviteta, da li ste vi koristili neki od ovih proizvoda i kako vam se čine? 


Ovaj post nije sponzorisan od strane pomenutih brendova, osim ako nisam rekla suprotno.







CONVERSATION

14 komentari:

  1. Odlican post! Imala sam Nivea dezodorans i svideo mi se, ali ima i boljih!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post. Obožavam Avon i stvarno sam oduševljena njihovim proizvodima. Nutra kremu sam dobila na testiranje i jaaako samo oduševljena. Ako želiš pogledaj recenziju na mom blogu. Nije skupa, a stvarno je dobra. Ovaj novi miris (Life) mi i nije tako loše. Mada meni treba malo više vremena da se ja "dogovorim sama sa sobom" :). :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Avon četkicu imam i ja, meni se solidno pokazala, baš ju volim. Ulje sam isto koristila, bez toga se ne može :) Farbani vrhovi su ujedno i suhi vrhovi.

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan mali haul zaista. Posebnu paznju su mi privukli ovaj avon puder koji se savrsen i ova cistilica sa kakvom se do sad nisam srela ali deluje savrseno ❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastičan post draga! Jako mi se sviđa ova čistilica i avon puder *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post i ostavi komentar: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi proizvodi su divni, ali pogotovo me je zainteresovao Avonov setujući puder, izgleda divno :) I naravno, moram da pohvalim tvoje nokte, preeeedivni su, draga moja <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši

Back
to top