Moji ciljevi u životu

U današnje postu odlučila sam sa vama da podjelim neke svoje životne ciljeve, koji će se (nadam se) jednog dana ispunit, iskreno bih to i voljela. Sada da krenemo sa mojim ciljevima.



Moj trenutno glavni i osnovni cilj jeste uspješno završiti srednju školu, sa što boljim ocjenama kako bih mogla upisati fakultet koji želim, trenutno sam treći razred, dakle još dvije godine srednje škole idem, a onda idemo dalje, u nove pobjede.



Nakon srednje škole, želim upisati 'Pedagoški fakultet' odsjek za socijalnu pedagogiju (najvjerovatnije). Zaista imam veliku želju studirati i to baš pedagogiju, jer me to jako zanima, a to ćete vidjeti i u jenom od mojih idućih postova, gdje ću malo opširnije pričati o tome.



Pored toga što želim ići na fakultet, želim raditi neki posao, bilo šta, samo da imam neka primanja i da ne zavisim od roditelja, jer smatram da nakon 18.-e godine trebam zavisiti sama od sebe, ne znam da li ću moći istovremeno ići na posao i na fakultet, ali ću se potruditi. Poslije fakulteta želim raditi kao pedagog u školama, to mi je oduvijek bilo fascinantno i zanimljivo, nadam se da će mi se ova želja ispunit, a mislim da trudom i radom to i mogu postići.

Želim što prije naučiti engleski jezik, ja već znam dosta toga iz engleskog jezika, ali želim da svoje znanje proširim na veće vidike i naučim engleski jezik i pričam ga kao maternji, već sam bila upisala kurs za engleski jezik, ali mi termini ne odgovaraju, pa se bojim da od toga sad zasad neće biti ništa :/



Pored svih obaveza koje ću imati u budućnosti želim da se nastavim baviti blogom, možda zvuči smiješno, jer ja zapravo ne znam šta me čeka u budućnosti, ali želim da aktivno nastavim sa radom na oba bloga, gledajući filmove i serije i recenzirajuću ih, i na mom drugom blogu (ovom) pisati o raznim stvarima od šminke do savjeta.



Želim ostati u dobrim odnosima sa svojim prijateljima i prijateljicama što je duže moguće, naravno i sa svojom porodicom. I za kraj, ono najvažnije želim da sam zdrava i da uz pomoć svog zdravlja ostvarim sve ciljeve u životu.


A koji su vaši životni ciljvi?

CONVERSATION

14 komentari:

  1. Odličan post !

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lovely blog!

    xx

    www.dylanasuarez.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post draga <3
    Pogledaj moj giveaway i ako želiš učestvuj !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/2016/09/giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, učlanit ću se u tvoj giveaway ;)

      Izbriši
  4. Kada sam pocela da citam ovaj post, mislila sam da imas neke nerealne ciljeve, medjutim kada sam procitala zaista sam se osetila odusevljena. Tako mlada osoba a vec sad ima ciljeve za svoj buduci zivot! Zaista ti se divim po tom pitanju! Ja jako cenim ljude koji imaju planove, i neki cilj u zivotu ka kome teze a ne one koji zivo 'od danas do sutra.' Svaka cast zaista, odlican postt.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam neko ko cijeni ljude koji planiraju budućnost, a ne oni što vječito misle zavisiti od drugih ljudi, i da, hvala ti :*

      Izbriši
  5. Odlican post, bas si me prijatno iznenadila :-)
    Svidja mi se tvoj blog, uclanila sam se <3
    Nadam se da ces uzvratiti :-*

    MY LATEST POST :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/09/back-to-school-outfit.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Previše ih imam da bi ih tipkala.. No, dopadaju mi se tvoji! Samo naprijed curo, ne daj nikome da ti stoji na putu! xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja sve ciljeve navela, ovo su samo neki :D i hvala na podršci :D ♥

      Izbriši
  7. Divan post, svaka cast! Ja imam mnoogo ciljeva u zivotu, i kako se koji ostvari, budem jako ponosna na sebe. Jedan od glavih je da uspesno zavrsim srednju skolu, upisem fakultet i zatim da radim ono sto volim i sto me najvise ispunjava.. <3

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je to, prije svega jedan od glavnih ciljeva

      Izbriši

Back
to top