Nekada i sada...

Nisam neko ko je starija generacija, pa da mogu pričati o stvarima kakve su prije i kakve su danas, ali ipak smatram da se samo u posljednjih 5 godina mnogo toga promijenilo, pa ću ipak reći neke od stvari, kakve su bile prije i kakve su sad.
Igranje

Prije

Kada sam ja bila manja po cijele dane sam bila vani sa prijateljicom, sjećam se da bi mi mama samo rekla ''Hajde da jedeš, pa kad jedeš opet izađi'', i stvarno je tako i bilo. Sjećam se mnogih igara koje sam se igrala od barbika, pa do pravljenja nekih stvarčica od snijega i slično.



Sada

Međutim današnja djeca čim se rode kupuju im se tableti, računari i mobiteli, mislim da takva djeca nikada neće cijeniti prave vrijednosti i nikada neće znati kako je to izaći biti vani i igrati se sa društvom do kasnih sata.



Odijevanje

Prije

Sjećam se da me je prije mama odijevala i koliko god to smiješno zvučalo, ona mi je birala odjevne predmete, a meni ako se nešto svidi mogla sam samo sanjati da to imam, jer se mami ne sviđa. Da ne govorim o tome da je odjeća podrazumijevala roze majice i široke hlače.



Sada

Današnja djeca sama biraju šta će obući, makar to i bilo nešto što nije prikladno njihovim godinama, roditelji im to dopuštaju, da ne govorim o tome da već i manji uzrasti počinju da se nose shodno sa modom, koliko god to čudno zvučalo.



Veza

Prije

Nisam iskusna kada je u pitanju veza, ali znam jedno, prije ako uđeš u vezi, a još uvijek si u osnovnoj školi je kao da si počinio neki zločin, da ne govorim o tome da se to krilo.



Sada

Kada j u pitanju veza u današnje vrijeme, postalo je sasvim normalno da djevojčice i dječaci koji su 5, 6 razred osnovne škole budu  vezi, a još se time i diče na društvenim mrežama.



Internet

Prije

Dok sam bila manja nisam imala internet i to mi je bila onako životna želja, na internetu bih samo bila kada odem kod rodice, a i kod nje na internetu sam uglavnom tražila neke stvari vezane za školu, tu i tamo bih igrala igrice na internetu, i da, stidim se toga xd



Sada

Danas te smatraju neandertalcem ako nemaš internet ili wifi u kući, a internet i društvene mreže su jako napredovale da imate mnoge mogućnosti, što je s jedne strane dobro, ali i s druge strane loše.



Mobiteli

Prije

Ja sam svoj prvi mobitel dobila u 5 razredom osnovne škole i to je bio crni samsung mobitel, koji je bio klizni, jer su tada oni bili jako atraktivni, ali naravno na njima nije bilo interneta, tako da je pravi doživljaj bio kada se okupi društvo pa jedni drugima preko bluetota šaljete slike s natpisima i pjesme, jer nam je tada mobitel jedino za to služio, i naravno za poziv.



Sada

Nakon 7 godina mobiteli su mnogo napredovali, dobili su bolje kamere, čak i prednju sa blicem, da ne govorim o njihovim specifikacijama i trg playu, na kojem možete skinuti šta god poželite.


Naravno, ovu samo neke od stvari, ali smatram da se i samo čovječanstvo promijenilo, ipak nabrojala sam neke po meni upečatljive promjene. Šta vi pamtite iz svog djetinstva, pa do danas, a da se značajno promijenilo? (Pišite u komentarima)

Nadam se da vam se post svidio, a do sljedećeg posta lijep pozdrav.

Slike su preuzete sa googla

CONVERSATION

16 komentari:

  1. Jao, ne mogu vjerovati, ja sam upravo napisala post na istu temu haha, koja slucajnost :)
    SJecam se prije, po cijele dane smo se samo igrali vani, doma idemo samo kada je jelo ili kada je stvarno vrijeme za spavanje. Eh, to su bili dani :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko je ovo realno, bukvalno sve što si napisala je tačno i pronalazim se svemu što si napisala. Odlična ideja za post, jako originalna, samo tako nastavi, imaš moju podršku i moj follow:)

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Žalosno, ali realno. Ja imam dvanaest godina i sjećam se da sam se kao djevojčica igrala do nekih 10 sati na ulici, na internet sam išla svakih mjesec dana. Mobitel sam dobila valjda sa nekih 4 godine,a prvog dečka sam imala sa 10 godina samo da ne budem jedina koja ga nema! Nisam svjetli primjer, nažalost :( Možda da sma imala neki uzor i da mi roditelji nisu toliko popuštali, možda bi bila danas drugačija. A prvog pravog dečka koji mi se stvarno sviđao imala sam sa 12 i poljubila sam ga! Ponekad se osjećam baš jadno, kao fufica, ali nije nećim za što žalim. Bilo je čarobno :)


    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi se prisjećamo djetinstva i svi ga pamtimo po nečemu dobrom, samo je šteta što novije generacije djetinstvo pamte po minecraftu i gta 5- ici

      Izbriši
  4. Fantastičan post draga! Prekrasno si ovo napisala i potpuno se slažem sa tobom u vezi svega *-*
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  5. Bukvalno je i meni isto tako bilo, ali se sve vremenom promenilo. Ja sam svoj prvi telefon dobila u 7 razredu osnovne, danas je to nezamislivo, neka deca dobijaju svoj prvi telefon pred sam polazak u osnovnu skolu. Takodje, isto kad dodjem iz skole, odmah bih jela i otisla da se igram sa drugarima do kasno. Mama je morala bukvalno da me dovuce u kucu. A vec znate sta ostala deca u danasnje vreme radi. Drago mi je sto sam rodjena u tom vremenu kada sve to nije bilo toliko zastupljeno, i nista ne bih menjala. :) xx

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti se razumijemo :D i ja sam android mobitel dobila tek u 8. razredu, a obični telefon u petom razredu

      Izbriši
  6. Stvarno jako zanimljiv i kreativan post, draga moja :) Ne znam, i kada sam bila mala, uvek sam sama birala šta ću nositi, tako da mogu reći da sam sada zahvalna mami što mi je to nekada dozvoljavala, hehe. ;) Inače, i ja se sećam svog prvog telefona, koji igrom slučajeva imam i dan danas :D

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah ti prvi telefoni, ja nemam ideju gdje je moj, ali je identičan ovome sa slike :'D

      Izbriši
  7. Heh, surova realnost 21. vijeka. A zamisli mene u današnjem svijetu. Dijete koje je rođeno početkom '90. Nismo imali ni fixnih telefona, a o internetu i kompjuteru sam čula tek u 5. razred osnovne. I to smo na času informatike imali svega 3 kompjutera, pa kada ko stigne da crta u Paintu jer internet nije bio ni u najavi. To je bio doživljaj. Današnja djeca nemaju djetinjstvo i to je tužno. Ali ja tu krivim roditelje i ono njihovo: Neka ima kada ja nisam imao ili ono Neka ga za kompjuterom mirnija sam. Po čemu si mirnija? Možda zvučim konzervativno, ali, po meni, djeca su da budu nestašna i živahna a ne da sjede ko ćupov. Mnogo mi se sviđa izbor teme i sve pohvale za to. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti se slažem, najveća greška je upravo to ''Neka ga za kompjutereom mirnija sam'', a to šta dijete gleda i traži po netu nije važno, baš mi je drago da se razumijemo

      Izbriši
  8. Dalila draga, veliki lajk za ovaj post. Iskreno, ja sam planirala da napisem nesto na vout emu, ali si me ti preduhitrila, i iskreno drago mi je zbog toga, jer je ovaj post savrsen, odlicno si opisala sve, bas onako kako bih i ja. iskreno zao mi je kada vidim ovu danasnju decu, jer oni nikada nece doziveti to uzivanje koje smo prozivljavali mi ili generacije pre nas, oni nikada nece znati za prave izistinske zmurke, kolače od blata, i slično. Zaista jako realan post, big lajk i respect.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Sandra, pravljenje kolača od blata sam zaboravila pomenuti, ali da i to smo radili :D

      Izbriši

Back
to top