Novi (zanimljivi) predmeti u školi


Hellouu, u današnjem postu sam odlučila pisati o novim predmetima koje sam dobila u školi. Oni koji me prate znaju da sam ove godine krenula u 3. razred gimnazije i u . razredu, tačnije pred početak trebala sam izabrati smjer (društveni, prirodni, jezički ili pedagoški) koji god da sam odabrala ne bi mi bilo zanimljivo, i uglavnom bi bili oni dosadni predmeti kao i prije, samo sa više časova, pa sam izabrala pedagoški i dobila sam mnogo novih predmeta u školi, koji su me jako zainteresovali, a o čemu se radi možete pročitati u nastavku.

Psihologija

Krenut ću od meni lično najzanimljivijeg predmeta, a to je psihologija. Za one koji ne znaju psihologija je nauka koja proučava psihološke procese i dušu čovjeka. Ja sam duže vrijeme bila opsjednuta ljudskom psihom, stalno sam gledala kanal criminal investigation (kojeg nažalost više nema), a u njemu kao što mu i ime kaže imate mnogobrojne slučajeva ubistava, serijske ubice i slično, kroz mnogobrojne dokumentarce i emisije. Od tada sam postala jako zainteresovana za ljudsku psihu i dušu čovjeka i šta se dešava sa njim, zašto čini loša djela i slično. Da budem iskrena kroz ovaj predmet to učim i jako mi je zanimljivo, jer profesor dosta priča o ovoj nauci i doslovno zainteresuje sve učenike kroz priču. Mislim da je ovo nešto što me jako zanima i nešto što ću i da studiram. Kod ovog predmeta zanimljivo mi je bukvalno sve, ali jedna od najzanimljivijih tema koju smo prešli jesu psihički poremećaji, nismo dugo pričali o tome, ali smo se na kratko ipak dotakli te teme, naravno pričali smo i o tome da svako ima neki motiv, a da jedino psihički nestabilne osobe nemaju motiv za ono što rade, to bi se moglo povezati i sa serijskim ubicama.



Pedagogija

Pedagogija je nauka koja proučava odgoj ili izgrađivanje čovjeka kao ljudskog bića. Na ovom času pričamo o odgoju, ali i ostalim stvarima, kao što su neka pravila i slično. Inače i psihologija i pedagogija su jako povezane nauke, tako da mi je jako zanimljivo i na jednom i na drugom času. Predaje mi isti profesor, koji je (ponavljam) jako zanimljiv i priča nam neka svoja iskustva i detaljno objašnjava i pokazuje sve o ovoj nauci i o osnovnim stvarima koje bismo trebali znati za istu. Dosad mi je bilo najzanimljivije pričanje o tome kako djeca odgajaju djecu i na koji način, te smo se tu dotakli teme da zapravo odgoj zavisi od toga u kakvog će dijete čovjeka odrasti, npr. ako roditelji dijete tuku, galame, ako se opijaju i ne vode brigu o njemu, velika je vjerovatnoća da će dijete kada odraste smatrati da je to normalno, te tu sliu primjenjivati, zbog čega će imati problema i završiti u zatvor, dok, ako roditelji djecu odgajaju u zdravoj porodici i uče ih na vrijeme o dobrim i lošim stvarima djeca će izrasti u zdravog i psihički stabilnog čovjeka. Ovu temu smo na času povezali i sa pedagogijom i sa psihologijom i bila mi je najupečatljivija, pa sam vam ju iz tog razloga pomenula.



Didaktika

Didaktika je nauka koja proučava učenje i nastavu, odnosno prenošenje znanja. Ovaj predmet mi i nije toliko zanimljiv, ali i on je dosta povezan sa pedagogijom i psihologijom, pa sam ga morala pomenuti. Sva tri navedena predmeta mi predaje isti profesor. Kada je u pitanju didaktika, imamo ju tri puta sedmično i pričamo uglavnom o obrazovanju, nastavi i načinima prenošenja znanja. Možda se ovo čini malo čudnim predmetom, ali daleko od toga da je dosadno i nezanimljivo na istom. Dosad mi je najzanimljivija tema bila pričanje o kriterijumima ocjenjivanja i kako bi se ona zapravo trebala primjenjivati, no niko to ne čini, jer svako ima svoje kriterije, također, tu smo se dotakli teme o dječijim pravima, i da se u školama treba poštovati i važiti mišljenje drugih učenika, odnosno da svaki učenik ima pravo na sve, pa i glavnu riječ. Time nam je profesor objasnio da čak i ukoliko napravimo veliki broj izostanaka i žele nas izbaciti, da im tim dječijim pravom možemo zahtjevati da nas ne izbace, ali moramo imati jako dobar argument za to, ipak nemojte riskirati i praviti izostanke xd



To bi bilo to za današnji post, zaista sam uživala pišući ga i nadam se da vam se dopao, voljela bih da mi pišete imate li vi nekih novih ili sličnih predmeta i šta volite kod tog predmeta. Do sljedećeg posta lijep pozdrav

CONVERSATION

14 komentari:

  1. Draga moja, vrlo zanimljiv post. Ja sam učenik medicinske škole, tako da sve ove nauke, tj predmete imam u okviru nekih predmeta. zapravo psihologiju imam osobno, a didaktiku i pedagogiju imam u okviru medicinske etike, i moram reci da sam i ja jako zainteresovana za ove predmete, i da mi se jako svidjaju, te mi je drago da sam procitala post na ovu temu. Na kratak, ali vrlo lep nacin si nam predstavila svoje nove predmete. Inače imaamo jednu zajedničku stvar a to je ova ljubav prema ovim kriminalnim serijama, sta vise ja planiram da zavrsim takvu skolu, da radim poslove nalik onima koji rade ljudi iz nasih omiljenih tv krimi serija. Sudeci po svemu zaista sam uzivala u postu.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Gotičarko na predivnim riječima, kao i uvijek, drago mi je da imamo ista zanimanja što se tiče krimi stvari, ja sam jedno vrijeme doslovno bila opsjednuta time, pa sam po cijele dane samo gledala ci kanal :')

      Izbriši
  2. I mene psihologija veoma privlači, samo šteta što mi nikad nije i neće biti u nastavnom planu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijemo se, stvarno jest šteta što je nemaš kao predmet :/

      Izbriši
  3. Preleep post!

    NOVI POST JE NA BLOGU: http://macadamialover.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post draga

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastičan post draga! I ja ću najvjerovatnije upisati gimnaziju i već jedva čekam sve ove predmete za koji svi govore da su jako zanimljivi *-* Slike su baš fora!
    Ako imaš vremena voljela bih kada bi posjetila moj blog i komentirala novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš i ti dobiti mnogo dobrih i zanimljivih predmeta :D

      Izbriši
  6. Psihologiju sam imala u drugom razredu gimnazije i bila mi je omiljeni predmet. Mnogo mi se dopada. Nažalost, imala sam je samo jednu godinu, a sada sam dobila filozofiju koja mi baš i nije legla. Smer koji si izabrala mi se mnogo dopada, žao mi je što takvog nečega nema i kod mene. Zaista kreativan post!

    Giveaway na blogu --> Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ću psihologiju imati i ove i iduće godine, a filozofiju dobijam iduće, uglavnom jako mi je zanimljiv predmet, mislim da je i meni omiljeni :D

      Izbriši
  7. Dobila sam psihologiju u ovoj godini i jaako mi je zanimljiva, takodje imam odlicnu profesoricu sto je veliki plus.. <3

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja imma divnog profesora, koji se stalno zeza, a i zainteresuje učenike za čas, tako da je ono svima dobro :D

      Izbriši

Back
to top