petak, 23. rujna 2016.

SAVJETNICA #6: (Ne)Prijateljstvo

Svi smo se barem jednom susreli sa izdajom. Ta izdaja može biti od strane našeg momka/ djevojke, ali ona koja možda i više boli jeste izdaja od strane prijatelja. Upravo o tome ću danas da pišem, dat ću svoja lična iskustva, i neke savjete.




Kada sam bila manja dobila sam malo zbunjujuću poruku od jedne žene, koja je bila upućena mojoj najboljoj prijateljici i meni, a ona je rekla ''Čuvajte prijateljstvo, ono je dragocjeno i veoma teško za pronaći u današjici''. Tada sam imala nekih 7 godina i nisam razumjela šta je pouka te rečenice i šta je ona zapravo htjela reći, ja sam i danas s tom osobom najbolja prijateljica, a ove riječi i danas pamtim i tek sada razumijem.

Ja sam neko koga su ljudi više puta izdali, pogotovo prijateljice, ipak neću se samo osvrtati na svoje iskustvo, jer se rubrika zove 'Savjetnica', pa ću vam ipak dati neke savjete, šta trebate uraditi kada se nađete u kušnji kada je u pitanju prijateljstvo i kako da prepoznate da vaše prijateljstvo nije pravo.



O prijateljstvu...


Prva i najvažnija stvar jeste da te pravi prijatelj nikada neće izdati. Kada je u pitanju prijateljstvo, može se podijeliti na osnovno-školsko i srednjo-školsko, i naravno ono prijateljstvo van nastave, ili kod kuće (ako me razumijete). Ono prijateljstvo koje se najviše cijeni i koje najčešće opstaje jeste prijateljstvo iz srednje škole i ono van nastave, tačnije prijateljica koja živi u blizini. Također, pročitala sam da ako prijateljstvo traje više od 7 godina, da će trajati zauvijek, ja se sa jednom prijateljicom družim već (doslovno) cijeli moj život, što je nekih 17 godina, sa drugom od osnovne, pa do sada, jer i dalje idemo skupa, dakle 11 godina, i da vam budem iskrena mogu se složiti da je to istina. To su osobe koje su uvijek bile uz mene, i u lošim i u dobrim trenucima. Ipak moram biti iskrena i reći da su se desile neke izdaje, preko kojih sam teško prešla, trebalo je vremena, ali izgladile smo stvari i sada mogu reći, da te dvije osobe volim, cijenim, poštujem i zahvalna sam što ih imam u svom životu. Ovim postom ne želim vam ''bljuvati'' prijateljstvo i reći vam kako će se izdaja prije ili kasnije desiti, da hoće, ali kada je prijateljstvo u pitanju mislim da je u redu oprostiti male stvari, ali ne dopustite da vas neko pravi budalom Kada su u pitanju takve osobe najbolje je staviti tačku i završiti sa njima.



Šta je teško oprostiti prijateljima i stvari zbog kojih prijateljstvo puca?

Ljubomora

Vjerovali ili ne, ali sve je više (ne)prijatelja koji su ljubomorni, bilo to radi banalnih stvari kao što su ocjene u školi ili onih materijalnih, kao što je dobro oblačenje i slično. Smatram da prave prijateljice ne trebaju biti ljubomorne, trebaju iskreno reći šta misle. Ljubomoru kod ''drugarica'' možete i sami primijetiti, po načinu kako vas ta osoba gleda.



Neiskrenost

Osobina koju mrzim kod ljudi jeste neiskrenost. Razumijem da, ako neko ima svojih problema ne želi pričati o istim, to mi je okey, jer nismo svi komunikativni, ali u neiskrenost ubrajam i kada nam prijatelji lažu, iako mi znamo istinu. Smatram da je neiskrenost (nažalost) danas jako zastupljena i da mnoga prijateljstva ispaštaju i završavaju zbog toga.



''Preotela mi je momka''

Da li ste imali prijateljicu koja vam je ''preotela'' ili izašla sa vašom bivšom simatijom, bivšom ljubavlju, ili bivšim momkom, pa ne znam za vas, ali ja jesam. Nemojte se začuditi ako vam prijateljica preotme momka, jer to je u današnje vrijeme postalo sasvim uobičajno. Smatram da takve osobe treba istjerati iz svog života, jer budite sigurni da takve osobe nisu pouzdane i da im, očigledno nije stalo do vas. Smatram da se ovakvo što ne može i ne treba oprostiti.



Tračanje

Kod djevojaka je jako zastupljeno tračanje prijateljica, iskreno to baš i ne podržavam, ali u jednom momentu smo svi to uradili, i ja sama (uopće se ne ponosim time). Smatram da, kada saznate da vas prijateljica tračala sa vašim zajedničkim prijateljem, trebate tu osobu suočiti sa činjenicama i pitati je zašto je to rekla i zašto takvo što misli o vama. Naravno, kada to riješite pokušajte početi ispočetka, no ako se tračanje nastavi, znajte da je ona ili ljubomorna ili isfrustrirana, te samim tim ne zaslužuje vaše prijateljstvo.



Iskorištavanje

Najgora stvaar koju sebi možete dozvoliti jeste da vas neko iskorištava, ili, kako ja volim reći pravi budalom. Ja još uvijek nisam imala problema sa ovom vrstom prijateljica, a nadam se nikada neću ni imati. Pod iskorištavanjem podrazumijevam da se ta osoba druži sa vama samo iz koristi, da li je to zato što joj pomažete oko škole, testa, domaćeg ili zato što joj plaćate kafe, to sami procijenite. Naravno, sasvim je okey pomagati prijateljima sa kojima provodite vrijeme, ali konstantno tražiti pomoć tipa svakog dana je po mom mišljenju iskorištavanje i nešto što ne trate sebi dozvoliti.



Nadam se da vam se post svidio, ako je vaša prijateljica uradila, ili radi jednu od ovih stvari znajte da vam ona nije istinska prijateljica i da definitivno ne zaslužuje vaše prijateljstvo.

Da li su vas ikada prijatelj/ica izdali?

Slike preuzete sa google- a

Broj komentara: 14:

  1. Potpno sam se udubila u čitanje ovog posta i sa tobom se poistovetila. Ziasta si sve divno opisala i mogu ti reći da se potpuno sjaležo. :) Takođe mislim da je iskorišćavanje koje neki od nas možda trpe užasna stvar. to ne nešto što svakako ne simbolizuje prijateljstvo. :/
    Još jedno, predivno, draga moja <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da smo svi barem jednom doživeli izdaju prijatelja. Ja sam to naučila još u osnovnoj školi i tada mi je bilo mnogo teško da se sa time nosim, ali sada mogu da "namirišem" takve ljude. Skroz se slažemo, saveti su odlični!♥


    Giveaway na blogu --> Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, uglavnom se izdaja prijatelja javlja u osnovnoj školi :/

      Izbriši
  3. Bas divni savjeti! Inace se tesko snalazim po pitanju pronalaska prijatelja, nitko mi u potpunosti ne odgovara. Definitivno primjecujem naznake ljubomore kod ljudi oko sebe, a mislim da bi pod "razloge zbog kojih prijateljstvo puca" trebala staviti i izostavljanje. Nema nista gore nego kad se druzis sa vecom grupom ljudi i nikad nigdje nisi pozvan/ukljucen. Inace, zanimljiva tema, zavidim ti na tako dobrim frendovima...
    Novi post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ni ja nisam mnogo druželjubiva, ali ako si prijatelj sa mnom to znači zauvijek i definitivno cijenim prijateljstva, kada ih imam

      Izbriši
  4. Slažem se sa Višnjom (komentar iznad) da smo svi barem jednom doživeli izdaju prijatelja. Najboljeg prijatelja se mora steći i treba proći vremena da postanete najbolji, a ne odmah :) Sve u svemu, fantastičan post draga *-*
    Novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  5. Savršeni savjeti! Sa iskorištavanjem i tračanjem sam upoznata, kao i sa ljubomorom. Što se tiče ovog za dečka, ako je bivši, bivši je, i ne vidim razlog zašto onda ne bi kolegica trebala biti s njime i da joj ova druga bude podrška, ali ako je sadašnji dečko i kolegica flerta s njime, to mi svakako nije u redu. <333 Moja BFF je sada u njemačkoj i iamle smo ejdnu veliku svađu jer je bila mnogo ljubomorna, ali smo ej riješile i stvarno ne znam što bi bez nje. Čujemo se svaki dan, njezina braća moji su prijatelji i zajedno činimo grupu sa još dvije cure. Poznajem ju od rođenja (bukvalno, zajedno smo bile u rodilištu, imamo sliku gdje se držimo za rukice sa njezinim bratom blizancem.

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, ja ne praktikujem i zaista ne podnosim kada najbolja prijateljica bude sa bivšim, nema veze što je on bivši, jer tvoja prijateljica je sigurna nekada nešto osjećala prema njemu,samo se stavi u svoju poziciju :/ Inače hvala na lijepim riječima :D

      Izbriši
    2. Ja kažem i gledam iz te perspektive jer je moja kolegica sa mojim bivšim. Ne mogu reći da mi nije teško palo, ali pošto mi je kolegica odlučila sam ju podržati jer mislim da zaslužuje da bude sretna i da joj trebam biti podrška :) Inače iako se pomalo razilazimo po mišljenjima nadam se da se nisi uvrijedila zbog mojeg stava. <33

      Izbriši
    3. Nisam se uvrijedila ni najmanje, vidim da nisi mislila ništa loše, naravno da svako ima svoje mišljenje i razumijem da ti to poštuješ, ali ako ti je to uradili, razmisli onda da li ti je zaista prijateljica, jer te je na neki način povrijedila

      Izbriši
  6. Draga, post je predivan. Moram da se složim sa tobom da je prijateljstvo nešto najdragocjenije i najteže za naći. Ono je poput nekog dragog kamena. Kako si i sama napisala mnogi su te povrijedili, ja te razumijem u potpunosti. Toliko je onih koji su prošli kroz moj život i bili tu samo kada im je nešto trebalo. Čak, šta više, i danas se sjete doći kada im nešto zatreba. Ali šta da se radi. Takvi su ljudi. Volite se i čuvajte jedna drugu jer to je ljubav koja nema cijenu. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si razumijela šta sam htjela reći :D

      Izbriši