September favourites (2016.)

U prošlom postu sam vam pokazala neke novitete, a za danas sam pripremila favorite, prošli mjesec ovakvu vrstu videa nisam radila, ali eto danas sam ipak odlučila da to uradim, pa da počnemo.




U prošlom postu sam već pomenula puder u kamenu iz avona, koji me je zaista oduševio, koristim ga već sedmicu dana i prezadovoljna, ima lijep mat finiš, što mi se dosta dopada, a i pokrivenost je veoma dobra za moje lice. I da, ovo je nijansa cool.


 Avon (korektor) nijansa Fair možda ste već shvatili da sam blijede puti, tako da su mi svi proizvodi kada je u pitanju šminka, odnosno puderi u najsvjetlijim nijansama. Za ovaj korektor imam veoma dobro mišljenje, jer ne isušuje određene predjele gdje ga nanesete, iako to većina korektora radi, da budem iskrena prekrivenost nije ogromna, ali za moje lice je sasvim dobra.


















Catrice Even Skin Tone (tečni puder) ovaj puder je za mene bio otkriće, pekrivenost mi je odlična, a i dugotrajnost također, lijepo se razmazuje i jednostavno je savršen. Jedino što mi malo smeta, jeste što je pomalo masan, tako da je neophodno da preko stavite matirajući puder u kamenu, ali zaista sve ostalo je predivno kod ovog proizvoda, zbog čega se i nalazi u mojim favoritima.





























Uvijač za trepavice ovo mi je definitivno bilo otkriće za mjesec septembar i čitav mjesec sam koristila ovaj uvijač, zaista dosta izrazi prirodne trepavice, ali možete ga koristiti i nakon maskare, ali sačekajte da se maskara osuši i budite pažljivi pri korištenju uvijača za trepavice.


Avon For Away ovo je jedan d parfema koji preporučujem za zimu, međutim u decembru je bilo dosta hladnijih dana, tako da sam često koristila ovaj parfem, zbog čega mi i jeste u favoritima, ako volite neke jače parfeme i dugotrajnije parfeme, ovaj bi vam se mogao svidjeti.


Avon Pur Blanca, kao što je bilo hladnijih dana, bilo je i toplijih u ovom mjesecu, gdje sam uglavnom uzimala i nosila upravo ovaj parfem, koji je potpuna suprotnost gore navedenog, ovo je proljetno ljetni parfem, koji ima jako lijepu i blagu notu, ali je i veoma blag, definitivno odličan i meni lično jedan od dražih.


Avon/ Planet Spa (maska za kosu) ovo je jedan od proizvoda sa kojim imam love/hate relationship, zato što je s jedne strane odličan za kosu, jer bude glatka, sjajna i mekana, ali ono zbog čega ne volim ovu masku za kosu je pakovanje, koje je jako nepraktično, a iskreno ne dopada mi se ni tropski miris, ali sve u svemu, ipak sam ga stavila u favorite, jer je za kosu odličan, a to i jeste najvažnije.


Essence (I love nudes), nijansa 07 Hope for love ovaj lak mi je nekako bio baš poseban ovog mjeseca i baš se isticao na mojim noktima, te sam ga iz tog razloga stavila u favorite, ima neku jako lijepu roze boju, koja se meni jako dopada. (Izvinjavam se što je slika mutnija).


Avon nakit opće je poznato da mi je avon omiljeni brend kada je u pitanju šminka, no izgleda da je to preraslo i u nakit, jer zaista imaju odličan nakit. Ovu ogrlicu, prsten i naušnice sam mnogo nosila u posljednje vrijeme i nekako je u tumblr fazonu i jako volim ovu kombinaciju nakita.


Da li ste vi koristili neki od ovih proizvoda i koje je vaše mišljenje o istima? Do sljedećeg posta, lijep pozdrav.

CONVERSATION

16 komentari:

  1. Stvarno super favoriti. Dosta od njih sam isprobala i stvarno su super. Ovaj essence tečni puder mi djeluje baš dobar. Mnogo mi se sviđa tvoj post i način na koji si predstavila proizvode. Sve pohvale i samo tako nastavi :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i jedna mala ispravka tečni puder je catrice, ne essence :D

      Izbriši
  2. Odlican post, ovaj catrice puder mi deluje savrseno, obavezno ga stavljam na listu zelja! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. odličan post,svrati ...
    https://faasshione.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post, lepotice moja <33 Slike su sjajne kao i uvek, a svi proizvodi koje si nam predstavila predivni. :) Boja essence laka je genijalna ;) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj gold parfem ima moja mama, i stvarno predivno miriše. Puder izgleda baš zanimljivo i kvalitetno :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je stvarno predivan i hvala ti :D

      Izbriši
  6. Super ti je blog i post ti je zanimljiv i jako si lijepo opisala proizvode .
    P.S.Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja koristim avonov puder u kamenu koji si prikazala! Mislim da je odličan :D Super post.

    ♡ forever-blogm.blogspot.com ♡

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja sam opsjednuta Avonovim proizvodima, bila sam malo skeptična oko tog pudera u kamenu ali sada ću ga definitivno kupiti. I sve maske iz Planet Spa kolekcije imaju malo čudan miris i dosta su neprakttične ali su s druge strane dosta učinkovite :)
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno imaš preporuke za puder, dobar je, a kada je u pitanju planet spa i tu se slažemo ;)

      Izbriši

Back
to top