nedjelja, 4. rujna 2016.

The best of me (twitter)

Možda će neke od vas ovo podsjetiti na fantastični film ''The best of Me'', ali odmah da se ogradim i da kažem da to nema nikakve veze sa ovim postom. Naime, u današnjem postu odlučila sam otkriti vam svoj twitter, odnosno imam screenshoot nekih mojih (po mom mišljenju) jako dobrih izreka koje sam sama osmislila i napisala, htjela sam ih s nekim podijeliti, pa sam ih sa vama odlučila podijeliti. Jako bih vam bila zahvalna kada biste mi u komentare pisali šta mislite o tim mojim izrekama, i ''citatima'', unaprijed svima hvala.







(Ovo sam čula na kanalu criminal investigation)















(Ovo mi je omiljeni)


Imam ja još mnogo tih rečenica, kako ja volim reći svojih citata na twitteru, ali ovdje sam podijelila samo one najupečatljivije. Možda uskoro napišem i ''The best of me (tumblr)'', ako i to elite pišite mi u komentarima, a ako ne sasvim je ok. I da, voljela bih da mi pišete da li vam se dopadaju ove moje ''mudrolije'' sa twittera, do sljedećeg posta lijep pozdrav.

Broj komentara: 28:

  1. Odlične si rečenice odnosno izreke osmislila,a neke sam si čak i spremila hh :)

    New post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastičan post! Jako volim izreke pogotovo na twitteru, a vidi se da si vrlo maštovita i kreativna *-*

    Novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvaarno predobre izreke/citati! Downloadovala sam neke. :D Jako zanimljiv post. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti i drago mi je da si tu se dopale :*

      Izbriši
  4. OMG!Jako si kreativna!Izreke su divne! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako zanimljiv i drugačiji post! Izreke su jako zanimljive,neke su me baš nasmijale :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ novi post je tu,posjeti ga ako želiš,možeš me i zapratiti,uzvraćam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago da su te moje izreke uspjele nasmijati :D

      Izbriši
  6. Ovi kako da kazem''citati'' su bas lepi i smesni,hehe!♥:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. HAHAHAHAH,stvarno si genijalna.Obožavam ovo zadnje XD.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je zadnje omiljeno :D inače hvala

      Izbriši
  8. Sjajan post!Kraljice!Poslednji je genijalan!Inače svi su odlični!Ime je zaista sjajno!Inače učlanila sam se u tvoj blog,pa ako želiš uzvrati mi♥♥♥


    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. jako zanimljiv post:) pola njih sam vec cula negdje, ali nema veze xd
    imas jako dobar blog, ako zelis pogledaj moj i pretplati se(uzvracam)

    krakanmia.wixsite.com/fortheloveofgogh

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čudno da si pola od njih čula, jer sam ih sama izmislila, a one koje nisam stavila sam u zagradi gdje sam čula :)

      Izbriši
    2. puno poznatih quote racuna na twitteru i instagramu stavlja zaista jako slicne citate...

      Izbriši
    3. Nisam primjetila, a i nisi navela na koje konkretno stause (iz mnog posta) misliš, ali smatram da i ako su slični nisu copy paste, ali okey

      Izbriši
  10. Predobar je post,bas si se potrudila za izreke svidjaju mi se jako <33!Neke sam i zapisala :)!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ali ovo 'da mogu birati sta cu biti u sledecem zivotu definitivno bih izabrala da budem vampir cisto da pijem krv nekim ljudima koj su je meni pili godinama ' pobedjuje... Jako kreativno i duhovito :D
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Iskreno, ne koristim tviter, ali kad vidim objave nalik ovoj zaista pozelim da otvorim svoj nalog. Inace jako kvalitetan i sadrzajan post. Ja sam veliki ljubitelj 'statusa' nalik ovom tako da sam bas uzivala u ovom postu

    Novi post na mom blogu <3 --> http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno otvori twitter, tamo ćeš naići na mnogo dobrih stausa, ili kako god

      Izbriši