subota, 17. rujna 2016.

The Sims 4 (recenzija igrice)

Već nekoliko godina jako je poznata igrica The Sims, počevši od prvobitne verzije, pa do ove najnovije koja je izašla prije (čini mi se) dvije godine. Igricu sam instalirala prije nekih 7 mjeseci i opsjednuta sam istom, pa ću vam danas dati neke cheatove i malo ću pričati o samoj igrici.
O igrici

Mislim a ste već svi čuli za ovu igricu, ali za one koji nisu (nadam se da vas nema mnogo), igrica 'The Sims' omogućava vam da pravite svoje simove (karaktere) po vašoj želji, možete napraviti i čitavu porodicu, počevši od male djece i tinejdžera, pa do odraslih i starijih osoba. Pored toga imate mogućnost praviti kuću i prostorije ukrašavati po vašoj želji, dok možete i kupiti već napravljene kuće. Vaše simove možete i zapošljavati  i izvršavati svakodnevne potrebe.









Šta je novo?

Ono što je jako dobro je što je 'Sims 4' jako napredovao, te imate mnogo novih mogućnosti, koje prije niste imali. Kokretno novih stvari u ovom simsu ima mnogo. Počevši od samih simova, kada pravite nekog sima, imate mnogo novih mogućnosti, a to je da na licu možete uraditi dosta 'promjena', koje se prije nisu mogle raditi.  Pored simova u novoj verziji simsa izmjenjeno je skoro sve, ali pomalo, ono što je najvažnije jeste da je ova verzija mnogo brža i praktičnija, te za samo par sekundi možete simljanu pronaći posao, dok je to prije bilo mnogo teže. U novoj verziji simsa (naravno) dobijate mnogo novih i dobrih stvari za kuću, dobri računari, velike plazme i još mnogo toga što je bilo i očekivati. Također imate nove vidike, novi smiljani imaju različite emocije koje uglavnom ispoljavaju, npr. ako se osjećaju ljutito, na nekog se izderu. Ono što je odlično i što me oduševilo jeste što možete pored običnih kuća, napraviti vlastito kino, kancelariju, bolnicu i slično, jer imate posebne prečace koji vas odvode do stvarčica koje su vam neophodno za prostor koji pravite.



Cheatovi

Možda ste već i čuli za ove cheatove, ali moje je da vam ih napišem, klikom na ctrl, alt i slovo C možete kucati neke od slijedećih chetova

motherlode - dobijate novac
bb.ignoregameplayunlocksentitlement - opcija koja će vam otključati zaključane objekte
bb.move objects - opcija uz pomoć koje možete pomjeriti stvari kako želite
bb.showhiddenobjects - prikazuje skrivene objekte 
Đ - povećava stvari
Š - smanjuje stvari



Koristim samo ove cheatove, a na internetu ih možete naći još mnogo, ali ovo su neki osnovni i najvažniji. Samim tim to je sve što sam htjela da vam napišem u današnjem postu, ako imate nekih pitanja vezanih uz igricu pišite u komentarima do sljedećeg posta srdačan pozdrav.

Slike su korištene sa google- a  

Broj komentara: 20:

  1. Amazing post. I love this.

    The Sims is my favorite game.. I wonder this version.. Thnx your tips

    www.lovviez.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post.Mozes li mi reci kako si instalirala sims?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, bilo mi je baš teško, ali samo odi na you tube i istražuj, kucaš ''How to download sims 4'' ima dosta videa, koji su meni lično pomogli i uz pomoć koji sam ja sebi skinula igricu :D

      Izbriši
  3. odlican post :)
    milicas-worldofnarnia.blogspot.com posetite i zapratite moj blog :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma interesanta ideja za post. Meni se sims uvijek sviđao :D

    ❤ forever-blogm.blogspot.com ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ga igrala i dok sam bila manja, a i danas ga jako volim :3

      Izbriši
  5. Toliko sam toga čula o Simsu, ali zapravo ga nikada nisam igrala. Ipak, verujem da je sjajna igrica, ali ne bih sada da je skidam, ipak je počela škola, tako da mislim da bi mi na zimskom raspustu bila odlična zanimacija. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam igricu skinula baš za vrijeme škole, pa je to bio mali problem hahah, tako da ti ne preporučujem da ju skidaš dok je škola, najbolje na raspustu :D

      Izbriši
  6. Interesantno je da mejeova igrica uvek imoresionirala, ali nikada nije mogla raditi na mom kompjuteru, oa sam je uvek igrala kad bih notisla kod drugarice, haha
    Divan posr! :D
    Poiset :)"Teen Queen"

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ju imam tek odnedavno, ali sam zaista oduševljena istom :D

      Izbriši
  7. odličan post! Ja obožavam ovu igricu,prije sam ju nonstop igrala,ali treći dio,četvrti nisam. Odličan post!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ novi post je tu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po mom mišljenju, četvrti je još bolji, pa ako imaš vremena isprobaj :D

      Izbriši
  8. obozavam sims!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/09/collab-with-bae-jelena-coture-case.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Svi pricaju o ovoj seriji,ali ja jos nisam imala prilike da je igram.Kada sam bila mala (kad internet jos nije ni dosao kod nas)zamisljala sam kako bi bilo super da postoji igrica u kojoj mozes raditi sta zelis kao i u pravom zivotu.Dakle,nesto slicno kao ova igrica, a ustvari tada smo svi znali samo za pucanje kokoski. :D
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvarti:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja dok sam bila manja ovu Sims 2 sam igrala kod drugarice, po cijele dane smo samo pravile kuće i simove, prezabavno je :D

      Izbriši
  10. Wow, prvo moram da napišem kako me očarao izgled tvog bloga. Odmah sam te zapratila. A onda da ti natipkam kako je divna post, ali ozbiljno. Sve si savršeno uklopila sa blogom i odlično prezentovala. Ovu igricu sam igrala nekada kada je tek izašla, ali sada... Hm, nemam baš vremena za igrice tako da ne želim ni da počinjem :). :*

    Ako želiš pogledaj moj blog, ako ti se svidi učlani se, da se družimo :*
    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na predivnim riječima, ali da, za igrice poput ovih potrebno je dosta vremena za igrati ih :D

      Izbriši