WHAT'S IN MY BACKPACK? 🎒

Kao neko ko je veliki ljubitelj 'zavirivanja' u tuđe torbe i ljubitelj gledanja takvih videa i postova, odlučila sam da vam pokažem šta se to nalazi i u mojoj torbi, odnosno ruksaku, naaravno ovo su stvari koje uglavnom nosim u školu.




U velikom džepu

Naravno knjige, inače ovo su moje knjige od prošle godine, a ako se pitate zašto su neke za drugi, a neke za četvrti razred gimnazije, to je zato što mi moramo preraditi svo gradivo do trećeg razreda, jer u trećem biramo smjer koji želimo, te je velika mogućnost da pojedine društvene predmete nećemo imati, nešto više o tome ću pisati u jednom od narednih postova.


Naravno, pored knjiga, u velikom prostoru u ruksaku mi stoje i sveske, izvinjavam se što je ova fotka mutna :/


Ovo je neka skroz random pernica, ali ju volim jer je mala, ja inače idem u srednju školu, tako da mi ne treba ogromna pernica, jer ne nosim bojice, flomastere i slično. U pernici se nalaze olovka, tehnička, dvije hemijske olovke, gumica i naravno turpija, sve djevojke koje puštaju prirodne nokte će me razumijeti.


Posljednja stvar koju držim u velikom zadžepku je novčanik, ovo je neki mornarski novčanik, koji mi se jako dopao, inače je iz Oriflema, ali mi je sad dosadio, jer ga većina ima, a ja volim biti unikatna, ako se tako mogu izraziti lol.


Srednji džep

U srednjem džepu se nalazi, prije svega Balea, ili bilo koji drugi dezić, na ovo toplo vrijeme, mislim da je to svima neophodno.


Kremu za ruke i ne koristim toliko, jer ne volim taj osjećaj na rukama, ali je ova jako dobra, lijepo miriše i brzo upija, kreme za ruke uglavnom koristim zimi, više nego ljeti.


Kada je ljeto, uvijek moram biti hidrirana, tako da flašica sa vodom, ili neki sok su must have.


Maramice i ulošci, ovo je nešto za ličnu i osnovnu higijenu i ovo svaka djevojka ima, također, nije loše imati i vlažne maramice, no ja ih trenutno nemam, mislim na ono manje pakovanje.


Okey, punjač mi i nije toliko neophodan, jer ne trošim bateriju u školi, jer nemamo wifi, ali ako sam opsjednuta nekom igricom, punjač će se obavezno naći u mom ruksaku, jer će mi se mobitel veoma brzo isprazniti, mislim jel android ili nije. Naravno pored punjača, nosim i mobitel, to se valjda podrazumijeva.


Ja sam neko ko voli toplotu i ssunce, no ne i moje oči. Mislim da imam nekih problema sa očima, jer doslovno jedva gledam ako je sunce vani, tako da uvijek imam jedan par naočala sa sobom (naravno dok još nije zima).


Najmanji džepić

U najmanjem džepiću se prije svega nalazi ovaj kalkulator koji me je dobro služio prošle godine za fiziku i matematiku, a nadam se da će me i ove gdine dobro služiti za matematiku, jer i nisam neki matematičar, da budem iskrena.


Otkako sam krenula u srednju, često mi je potreban USB, za neke referate, kopiranje fotografija za prezentaciju i slično. U većini slučajeva se USB nalazi u mom ruksaku, jer nikad ne znaš za šta ti može zatrebati, a nama za školu baš često treba.


Uvijek, ali uvijek imam viška gumicu za kosu u ruksaku, jer na ovim vrućinama često znam u školi zavezati kosu, a i često mi je potrebna za tjelesni, tako da je ovo još jedan must have za djevojke


Slušalice su must have za školu i kod djevojaka i kod muškaraca, naravno muziku ne slušam na času, ali u autobusu i do škole često slušam muziku, tako se razbuđujem i smirujem živce.


Labello da budem iskrena i ne koristim toliko, jer nemam potrebe za tim. Inače ovo je Labello Watermelon Shine, i iskreno mi se dopada, bolji je original, jer bolje hidrira, ali eto i to se često nađe u mom ruksaku.


Ovo doslovno uvijek imam (nadam se da drugari iz razreda ne čitaju ovaj post hahaha). Uglavnom žvakače gume uvijek moram imati, i one me smiruju kad se iznerviram, a to se često dešava tako da, da.


I za kraj ogledalo i češalj, mislim da svaka djevojak ovo ima u svojoj torbi, tako da nije ništa čudno i neobično.



To bi bilo to za ovaj post, ja inače ne nosim mnogo kozmetike, jer se ne šminkam mnogo, pogotovo ne u školi, mislim da to nije svrha škole. Nadam se da vam se post dopao, kao i fotografije, mada su neke mutne, ali okey, nisam pro xd, ostavite i neki lijep komentar (ako želite) i do sljedećeg posta, lijep pozdrav.

CONVERSATION

24 komentari:

  1. Divan post !
    I sama vrlo nosim većinu ovih stvari u ruksaku.Ja sam ona osoba koja će ponijeti i tenk 'u slučaju ne daj Bože' hahaha,ali eto.Također moram pronaći to ogledalo-češalj jer mi je kosa nekada amazonijska džungla,no otom potom jel.
    Vrlo lijepe slike ! :)
    Uniquisi ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post!I ja volim male pernice! <3
    Takođe,sada smo twins,imamo istu pernicu. :*

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post!Sve ove stvari nosim i ja mom rancu,mislim skoro sve!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post, obozavam citati postove tipa what's in my backpack xd


    Check out my blog if you want to//Talking about a thing I dislike in my last post
    https://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/09/grades.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post,i ja nosim sve ovo,ali bukvalno sve :).Slazem se da su slusalice must have.Inace ranac ti je prelep,kao i novcanik i pernica.Ni ja ne volim velike pernice xd.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com-novi post,wishlista,pa bi mi znacilo da pogledate :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Interesantan post! Vecinu ovih stvari i sama nosim. Bez slusalica nigdje, ponekad ih smijemo koristiti na satovima kad profesorica hrvatskog ispituje, posto joj je totalno svejedno sto cemo raditi dok god ju ne ometamo. Cesalj nosim kako bi lakse svezala rep za tjelesni, a zvake redovno sakrivam haha, vidim da znas razlog.
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, razumijemo se oko žvaka, mislim to svi potajno radimo lol

      Izbriši
  7. Divan post!Imamo slicne sveske,hehe!❤:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post!Sveske su lepe!Takođe moram imati žvake!Labello,slušalice i gumica su MUST HAVE!Nenosim digitron.♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je čak i digitron must have xd ♥

      Izbriši
  9. Odličan post! Sviđa mi se novčanik :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ novi post je tu,posjeti ga ako želiš,možeš me i zapratiti,uzvraćam :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Imamo isto Labello haha :) Super post <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  11. Divan je post <33!Slazem se za unikatnost i ja sam takva u vecini slucajeva <33!Inace,nosimo iste stvari :)!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne bih da filozofiram previse...Jako dobar post, ovih dana uzivam da slicam postove nalik ovom, zaista me zanima sta ko ima u svojoj torbi.U mojoj ima tri futrolice sa sminkom, cesljic za kosu, ogledalce, punjac i parfem, tako da cim udjem u ucionicu pocnem sa vikom 'Da li ima neko list i hemijsku?' :D

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaha joj znam osjećaj imam takvu prijateljicu xd

      Izbriši

Back
to top