petak, 21. listopada 2016.

Dok putujem razmišljam...

Jučer sam putavala baš dosta i to me je, kao i obično navelo na mnogobrojna razmišljanja, koja sam (kao i obično) odlučila podijeliti sa vama. 



Svi mi razmišljamo dok putujemo, to je nešto što nas opušta i rastereti nam misli. Dok putujemo razmišljamo o mnogim stvarima, neki razmišljaju o nekim lošim stvarima koji im se događaju, neki o bivšoj ljubavi, neki o životu i ciljevima, a sanjari vječito o svemu. Moram priznati da sam i sama sanjar i volim razmišljati o budućnosti i šta će se sve dešavati, iako se to uglavnom nikada ne dogodi. Osoba sam koja voli razmišljati na drugačiji način, pomalo i nestvaran način, kako ja volim reći 'Nek je u mojim maštarijama sve savršeno, kad već ne može biti u životu', i zaista jeste tako. Maštanje nam omogućava mnogo toga, a i budi kreativnost. 




Dok putujem razmišljam o svom životu i ciljevima, jednostavno o stavima koje želim postići u životu. Za mene, to su neke velike stvari, kao što su završiti školu i fakultet, zaposliti se i raditi ono što volim, još za to dobijati novac. Dok putujem razmišljam o svojoj budućnosti i kakva će ona biti, u mojim maštama budućnost mi izgleda savršena, ali kakva će ona zaista biti zavisi od nas samih, jer mi sebi postavljamo ciljeve, a ispunjavanjem istih omogućavamo da nam se ciljevi, a tako i sami snovi ostvare. Pored mog maštanja o budućnosti razmišljam i o drugim stvarima, šta će biti sa mojom porodicom? Kako će se odvijati njihov život i slično. Međutim, u putovanju se odmaram i  gledam prirodu, tuđe kulture, zgrade i predivne šarenolike parkove koje nam je donijela jesen. Pitam se, nije li predivno putovati, razmišljati i gledati predivnu jesen i sve što je ona donijela i ove godine. Mislim da jeste. O čemu vi razmišljate kada putujete?



Broj komentara: 20:

  1. Draga moja,razmišljamo o ISTIM stvarima!Ovo me je stvarno iznenadilo,drago mi je da smo slične.Inače,jako dobra ideja za post,ni ja se ovoga ne bi setila. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da imamo slična razmišljanja ;)

      Izbriši
  2. Draga moja,divan post i ja razmisljam dosta dok putuje,na pamet mi padne nesto cega se ovako nikad ne bi setila <3!Slike su divne!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaako si lepo napisala ovaj post, stvarno sam uživala čitajući, i ideja je zaista originalna! :) Ja dok putujem razmišljam o bukvalno svemu... O predelima pored kojih prolazimo, o mojoj i budućnosti sveta, o nečijim plavim očima... Okeej, stajem ovde. :') Još jednom, post je zaista divan. :) <3

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razmišljaš o sličnim stvarima kao i ja, hmm plave oči kažeš hahah, sve u svemu hvala :D

      Izbriši
  4. I ja volim da putujem, a dok putujem, niko me ne moze zaustaviti u pevanju ☺! ♥
    Mada, nije da se ostali putnici zale da pevam lose :D.

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Psihicki se odmorim od svega kada putujem i slusam muziku, to mi puni baterije, opusta i popravlja mi raspolozenje. Uvek razmisljam dok putujem i to obicno budu neke pozitivne misli i mastarije, jer sam jako pozitivna osoba. Kakve su ti misli, takav ti je zivot! :) Divno si napisala ovaj post! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene opušta, barem se tada ne mogu iživcirati :'D i hvala ti Katt

      Izbriši
  6. Aaaa jednostavno želim da zbog ovog posta momentalno se teleportujem u neki automobil i krenem ka Francuskoj ... Ja dok putujem stavim slušalice u uši i u ritmu pesme zamišljam razne scene i neke planove za budućnost hahah :) <3 <3 <3

    g i v e a w a y Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Defnitivno i jeste najbolje slušalice u uši i ''mozak na pašu'' :D

      Izbriši
  7. Stvarno očaravajuće napisano i propraćeno isto tako divnim fotografijama :) Isto kao i kod tebe, razmišljanje o budućnosti najčešće zaoukupi moje misli i stvarno me opusti terajući me da se vć sada bacim na ispunjavanje svojih snova. :) Još jednom, magičan post! <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovakav komentar dobiti od tebe za mene je uspijeh :D hvala ti Marsa ♥

      Izbriši
  8. Odličan post draga! Prekrasno si napisala post i uživala sam čitajući, a slike su savršene *-* Ja najčešće razmišljam o budućnosti i svemu što ću napraviti u buduće!
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan post. *_* Divno pišeš!

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako zanimljiv post zaista, bas mi je bilo uzivanje da citam.
    Ja ne razmisljam ni o cemu, osim o tome sto kasnim, u vecini slucajeva.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši