subota, 8. listopada 2016.

Fall Essentials 🌂 🍁

U posljednje vrijeme nemam toliko veliku inspiraciju za pisanje postova, što ste vjerovatno mogli i primijetiti, no ipak jučer sam se sjetila da bih mogla napisati neki jesenji post, a prvo što mi je palo na pamet, bilo je ''Fall Essentials'', obično svi pišu i snimaju postove za ''Summer Essentials'', ali zašto ja ne bih bila malo drugačija pa napravila isti post, ali za jesen, nadam se da će vam se post svidjeti, kao i fotografije za koje sam se baš potrudila.
























Mirisne svijeće

Smatram da su mirisne svijeće must have i za zimu i za jesen. Jednostavno upotpunjuju prostoriju, a pored toga miris je divan, daju baš predivnu atmosferu koja podsjeća na božić, novu godinu i praznike, što ja lično jako volim.





























Lakovi

Ja sam neko ko je opsjednut noktima i u većini slučajeva su mi dugi i volim mijenjati boje, ali postoje te neke boje koje volim nositi najviše za vrijeme jeseni, to su uglavnom neke tamno crvene boje,odnosno bordo boje mislim da je bordo boja upravo boja jeseni, barem ja takav osjećaj imam. 





























Džemperi

Već sam nekoliko puta rekla da jako volim slojevito oblačenje, kao i džempere. Mislim da nisam jedina. Jednostavno jako, jakooo volim džemperiće i definitivno su kao stvoreni za jesen, a i za zimu.





























Knjiga

Za vrijeme ovih hladnih dana nema ništa bolje od dobre kafe, toplog doma i neke knjige za čitati, pogotovo ako je vani kiša, a vi ste pored vatre i čitate knjigu, ima li išta bolje?





























Tamni ruževi

Tamni ruževi su kao stvoreni za hladnije dane, izgledaju predivno, a moje omiljene boje su crvene, tamno crvene, bordo boje i tamno ljubičaste, jednostavno izgledaju savršeno uz neki džemper  crne halče i jak makeup.

Tamna sjenila

Jesen je inače poznata po tamnom makeup- u, tako da pored ruževa, podrazumijevaju se i tamnija sjenila, ja imam ove dvije paletice i predivne su za hladnije dane koje stižu.


Nadam se da vam se ovaj kratki postić svidio, kao i fotografije, a koje su vaše must have stvarčice za jesen?

Broj komentara: 20:

  1. Fantastičan post draga! Ja također obožavam mirisne svijeće i tamna sjenila. Nešto bez čega nemogu su i knjige i topla čokolada *-*
    Ako imaš vremena bilo bi mi drago kada bi posjetila moj blog: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post,slike su super!♥
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post draga! Fotografije su mi se jako dopale, baš iz razloga što si ih dekorisala ovim lampicama i listićima. Obožavam mirišljave sveće, potrošila sam bukvalno sve sveće po kući, te ih moram pokupovati hehehe...A što se tične tamnih boja za karmine i lakove, to i jeste nešto što najviše ide uz leto, tako da se u potpunosti slažem sa tobom. Jako lep post draga♥

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako dobar post zaista, malo je reci da sam odusevljena slicicama koje su jako originalne i profesionalne. Inace nije me bilo dugo tako da sam prizeljkivala da posetim tvog blog.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od tebe uvijek neki divni komentarčić, hvala ♥

      Izbriši
  5. Fotografije su savrsene,pomislila sam da su sa tumblra <33 :)!Predivan post divno draga !!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Fenomenlne fotografije,vidi se da si se bas potrudila. I ja volim sve ove stvari, ali najvise tamne boje na ocima i noktima. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Oduševljena sam, mada je i to mlo reći za moja osećanja prema ovom postu! <33 Stvarno, svaka čast, prdivno si napisala, a divne sike su još više upotpunile celokupni utisak. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobar post!♥
    Imas follow, nadam se da ćeš uzvratit,

    anastazijaiemma.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si!!!
    Pratim te ako zelis uzvrati: https://janasofija.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post, slike su preslatke!
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši