Istanbul iz moje perspektive

Nedavno sam objavila post September in photos, te mi je jedna od vas napisala da napravim novu sekciju na blogu, koja će biti vezana za fotografije, i dalje ne znam da li to da uradim, ali evo i ovo je slično tome. Dakle, prije dvije i po' godine bila sam u Turskoj, tačnije Istanbulu i to nam je bila ekskurzija u osnovnoj školi, pa sam neko svoje iskustvo i fotografije, odlučila podijeliti sa vama.






























Iako sam u Istanbulu bila prije neke dvije i po' godine, i dalje imam fotografije koje sam zabilježila tamo, a sjećanje se ne briše tako lako, još sam i dnevnik pisala. Danas ću vam reći šta mislim o Istanbulu i pokazat ću vam neke izabrane fotke iz moje galerije :D





























Kao što već znate, Istanbul je jedan od najvećih gradova u Turskoj. Iako sam u Istanbulu bila 5, 6 dana, mogu vam reći da nisam obišla ni pola tog grada, jer je zaista ogroman, a pored svega broji jako puno stanovnika, tako da je na cestama uvijek gužva, a ljudi su uglavnom užurbani. Ako se ikada vidjeli na Turskim serijama gomilu taxija i pomislila ''Da, baš će na svakom koraku biti taxi'', moram vam reći da ste pogriješili, jer u Istanbulu zaista ima taxija na svakom koraku, što dokazuje i ova fotografija.





























Ljudi u Istanbulu su veoma gotivni, što sam mogla vidjeti u Kapali Čaršiji, koja je ogromna, te ima nekoliko ulaza, odnosno izlaza, zaista ogromna pijaca u kojoj sam se više puta izgubila. Ljudi koji rade na Kapali Čaršiji su uvijek otvoreni za pregovore i snižavanje cijene, jer inače takvi su Turci. Kapali Čaršija je ogromna pijaca, u kojoj se možete izgubiti u svakom trenu i sastoji se uglavnom od više radnja sa odjećom, nakitom, suvenirima, ima i dosta zlatarnih, zaista predivno, a kroz tu čaršiju, može se vidjeti i sama kultura Turske.





























Kada je u pitanju hrana u Istanbulu i općenito Turskoj, bit ću iskrena i reći da mi se ne dopada. Turci su inače poznati po tome da vole prezačinjenu hranu, tako da smo i mi u hotelu za večeru najčešće imali neke tjestenine koje su bile sa dosta začina, dok je za doručak bio švedski sto, što se i moglo podržati. No, ako kupujete hranu, obavezno probajte kebabe i donere, jer su oni i potekli iz Turske, tako da ako se ikada nađete u Turskoj (Istanbulu) obavezno probajte kebabe i donere, svi su ih hvalili, iako ja baš i nisam toliki ljubitelj navedenog. Još jedna dobra stvar je što imate mngobrojne restorane, ali opet tu je ta Turska hrana, tako da preporučujem McDonalds, ako ne volite ništa od navedenog.





























Ono što sam vidjela u Isanbulu, kada je u pitanju građevina, nisam vidjela nigdje i mogu zasigurno reći da sam oduševljena starom gradnjom i uopće građevinom. Da ne govorim o dvorcu ''Dolmabahče'' u kojem smo bili. Nažalost unutra je zabranjeno slikanje, tako da nemam nijednu fotkicu iznutra, ali ovako dvorac izgleda iz vana. Nije li prelijep?




























(Dolmabahče palata)

Naravno da je neizostavna stvar pomenuti i džamije, jer kada se spomene Istanbul, misli se na džamije. Džamija u Istanbulu ima zaista mnogo, a najpoznatije se ''Plava džamija'' i ''Aya Sofija''. Džamije su također, predivne građevine i sve su jako stare, ja ću vam pokazati ''Plavu džamiju'', jer vjerujem da ste ju svi već vidjeli na tv- u, serijama i slično.


(Plava džamija)




























(Aya Sofija)

Čaj je nešto po čemu je Turska također jako poznata, ali isto tako i nargila, koja se proširila i na Balkan u posljednjih par godina. Turski čaj nisam probala, jer ga ne volim, ali nargilu jesam i mogu reći da je jako kvalitetna i mnogo bolja od one na našim prostorima, i da, nargila barovi su dosta poznati u Istanbulu, mislim da čak i u svakom kafiću ima i nargila, ali nisam sigurna.




























(Nargila bar na otvorenom)

Želim pomenuti i ''Miniaturk'', ako se pitate šta je to, to je nešto poput muzeja na otvorenom, koji sadrži minijaturne građevine koji su izgradili Turci, mislim da je taj, ako ga mogu nazvati muzej, bio pun pogodak, jer kroz njega zapravo upoznajemo kulturu Turaka, kao i samu Tursku, šta reći, osim predivno.




























(''Miniaturk''- muzej sa minijaturnim građevinama, džamijama i mostovima)

I naravno, tu je legendarni Bosfor, vjerovali ili ne čak smo i krstarili Bosforom. Krstarenje je trajalo nekih , sata i mogu reći da mi je jako brzo prošlo i naprosto sam uživala, to mi je definitivno i najljepše sjećanje na Istanbul, iako ih ima mnogo. Krstarenjem Bosforom, možete vidjeti Istanbul, njegove građevine, predivno more i most.





























Mogla bih ja vama još dugo pisati o Istanbulu, ali mislim da sam i sa ovim pretjerala, jednostavno htjela sam da malo upoznate Tursku, odnosno Istanbul, kroz moj današnji post i iskreno se nadam da vam se ovaj post svidio. Nadam se da su fotografije dobre, jer su slikane prije dvije i po' godine sa starijim mobitelom. 




























(Istanbul na dlanu)

Voljela bih da mi napišete šta vi mislite o mom postu i da li vam se sviđa Istanbul?


CONVERSATION

24 komentari:

  1. it is my city but your post have not my town.... lovely from istanbul

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I have been in Istanbul and yes, this is the Istanbul :)

      Izbriši
  2. Hhha, sada ću od muke puknuti!! Nakon ovoga moja želja za putovanjem u Tursku se opet povečala. Izvini ali što je nargila?? Znam d algupo zvuči, ali ja nisam probala niti čula za to u RH. Inače slike su baš predivne, ne bih rekla da su slikane neki starim mobom :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi predivno je tamo, inače izgleda da nargila nije toliko popularna u Hrvatskoj i Srbiji, ali u Bosni itekako jeste, valjda nam je to prešlo od Turaka, inače to je sprava (kao ta na slici) gdje dobiješ kao crijevo, te iz toga pušiš, to je kao neki vid čaja, ali kroz dim i možeš birati okuse, meni je npr najdraža borovnica, uglavnom jako zanimljivo, nadam se da si me shvatila xd

      Izbriši
  3. Woow! Instabul je stvarno predivan grad i priznajem ti, nisam ga hahah baš tako zamišljala. Više sam ga zamišljala po onim turskim serijama i to, ali vidim da je zapravo jedan preljepi veliki grad kojeg vrijedi posjetiti *-*
    Novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si na neki način promijenila mišljene :D

      Izbriši
  4. Uf cijelo ljeto sam slušala o Turskoj i tome kako je, zaista, predivna zemlja. Drugarica mi je provela ljeto u Turkoj i kaže da je oduševljena civilizaciom. Mnogo su drugačiji od našeg svijeta. A fotografije su stvarno super. Divan post. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa tvojom drugaricom i hvala ;)

      Izbriši
  5. Kako divan post, draga moja ;) <33 Istanbul izgleda tako predivno, stvarno si me oduševila i samom pričom i fotkama- toliko da bih volela da što pre obiđem ovaj predivni grad <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  6. Great post and wonderful photo! I really like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post !
    GIVEAWAY na blogu --- > https://faasshione.blogspot.hr/2016/10/giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post, fotografije mi se jako sviđaju, savršeno <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/10/moje-omiljene-serije.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja ću vjerovatno ići sad, na ljeto, drago mi je da si podijelila sa nama svoje mišljenje. Fotografije su 'kjut'... *-*

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš lep post. :)
    Jako lepo si sve opisala i sada imam još veću želju da posetim ovaj divan grad. :)
    Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti. :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivno napisano i fotografije su ti baš divne. Imam ogromnu želju da odem u Tursku i baš Istanbul da posjetim, ali sam sretna ipak što sam dobila priliku da odem na dva mjeseca u Tursku. Iako ne idem u Istanbul, već u Mersin (koji je prelijep), zadovoljna sam i nadam se da ću se super provesti ta dva mjeseca.

    Posjeti me na: WORLD OF JUST.ANIDEM

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wow, 2 mjeseca, zavidim ti, ja sam bila samo sedmicu dana i zaljubila sam se u Tursku, nadam se da će se i tebi dopasti :D

      Izbriši

Back
to top