LET'S TRY DIY #4 ✂ : Room decor for fall 🍁 🍂

Ćao, ja sam Delilah i dobrodošli još jednom na moj blog Delilah Stories.

Jedni od meni omiljenih postova su DIY postovi, kao i videi, upravo zbog toga i sama volim raditi neke diy projekte, a kako je počela jesen obećala sam vam mnogo jesenjih postova od kojih sam neke već objavila, a za danas sam vam pripremila jesenji izgled sobe, tačnije kako urediti sobu u jesenjem stilu. Nadam se da će vam se post svidjeti.




Ukrašavanje rama za slike

Trebat će vam:

-Ram
-Makaze
-Ljepilo
-Jesenji motivi koje možete kopirati ili sijeći iz novina



Koraci:

Sve što trebate jeste da stavite neku jesenju sliku u ram, uzmete vaše motive i zalijepite ih po vašoj želji. Ništa lakše zaista, evo kako je meni ispalo



Svjećnjak

Trebat će vam:

-Tegla
-Svjeća
-Jesenji motivi
-Ukrasi
-Makaze
-Ljepilo
-Kolaž papir



Koraci:

Prvo što trebate uraditi jeste da na kolaž papiru nacrtate lišće, te ga potom samo isječete, zatim po želji zalijepite na teglu.



Nakon toga ukrasite poklopac tegle, tako što ćete izmjeriti obim poklopca, te zalijepiti kolaž papir na njega, te možete dodati i jesenji motiv, npr. listiće, kako bi izgledalo zanimljivije. Oko poklopca sam zalijepila neki ukrasni papir koji jako podsjeća na jesen i dobila sam predivan poklopac.



I za kraj u teglu ubacite kamenčiće, ili neke ukrase i dodajte svijeću. Dobit ćete unikatan i predivan svjećnjak.




Nadam se da vam se ovaj diy sviđa koliko i meni, a ovaj svijećnjak koristim već par dana i izgleda predivno :D

CONVERSATION

22 komentari:

  1. Preedivan post,sve je tako cozy i jesenje zaista savrseno <333!!Divno draga!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiv post, ovo sa svijećom je baš super.

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno predivni diyevi. Ja ne mogu da vjerujem da još nisam počela sa serijalom iako sam sigurna da uskoro hoću :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nadam se da ćeš i ti pripremiti nke diy ideje :D

      Izbriši
  4. Odlicna ideja,svaka cast!:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Dalila draga, malo je reci da sam odusevljena. Ja sam vec dobro upoznata sa tvojom kreativnoscu, ali me je ovaj post posebno obradovao. Jako zanimljive ideje, bas u jesenjem fazonu, zaista mi se dopadaju ove stvarčice koje si napravila.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Fascinirana sam teglicom u vidu svećnjaka, ne znam šta bih drugo rekla. :) Ti si stvarno jedna jako kreativna devojka, a ovi postovi ti baš dobro leže, iskreno se nadam sličnima u budućnosti. :) Svaka čast još jednom! <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, potrudit ću se da bude još ovakvih postova :D

      Izbriši
  7. Sjajne ideje. Vrlo rado ću probati da nešto od ovoga i sama napravim čim nađem malo više slobodnog vremena. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  8. Aii, predivno je. Divim ti se na kreativnosti, ja jednostavno nisam poput tebe i ako bih i krenula sa pravljenjem nečeg ovakvog, zalepila bi se ja za njega :/ Sviđaju mi se oba,samo śto mi prvi ima nekako više tumblr izgled. Divna si draga :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja za sebe ne smatram da sam kreativna, mislim da ovo može svako uraditi, nije mnogo teško, al tebi hvala puno :*

      Izbriši
  9. Predivno je sve što si napravila ! Samo tako nastavi s blogom , blogovanjem i postovima hah. Svi ovi DIY - evi mi se jako sviđaju, i mislim da ću probati ovaj sa svjećnjakom jer je kao što si rekla predivan....
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    https://lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši

Back
to top