Monthly post/ September 2016.

Mislim da sam vas smorila, jer zadnja tri posta (uključujući i ovaj) su vezani za mjesec septembar, ali to sam navikla raditi i to su jedni od meni omiljenih postova za čitati, pa je to i razlog tome. Danas sam odlučila napisati monthly post, kojeg nikada prije nisam radila na blogu, a za sve postoji prvi put, pa eto, poželite mi sreću.




















Septembar je za mene bio kao neki blagi šok, nakon dva i po' mjeseca odmora. Brzo sam se morala priviknuti na prvu smjenu, koju toliko mrzim, na nove profesore i na mnoštvo novih predmeta, o kojima sam pričala u jednom od prethodnih postova. Sve se odigralo brzo i eto prođe i ovaj mjesec, prvi mjesec škole. Kada smo već kod škole tu ću se kratko zaustaviti, dakle, u par navrata sam vam rekla da sam krenula u treći razred gimnazije i da su se svi razredi transformisali, jer smo birali smjer. Da budem iskrena u početku mi je bilo teško, falilo mi je staro društvo, a na već poznata lica sa hodnika sam se privikavala jer sada ta lica idu sa mnom u razred. Ta moja nostalgija, trajala je prvih pet dana i kasnije mi je bilo apsolutno svejedno, sada sam prezadovoljna razredom i društvom u istom.


























               (Na dosadnim časovima sam crtala, ali ne crtam baš najbolje, što se vidi iz priloženog)

Dobili smo mnogo novih pofesora, ali su svi zanimljivi, (neki i manje zanimljivi) na svoj način. Dobila sam nove premete; sociologiju, demokratiju, pedagogiju, psihologiju, didaktiku i latinski, svi ovi predmeti u početku činili su mi se preteškim, no uz malo pažnje i truda na času shvatila sam da to i nije toliko teško, šta više, većina nabrojanih predmeta me je jako zainteresovala.




U ovom mjesecu, bio je i bajram, praznik koji moja porodica i ja inače slavimo. Nakon samo par dana škole, došao je bajram, tako da nismo išli u školu dva dana Bajram nije bio ništa specijalan, jer je bilo kišovito, a bajram banka ove godine bila je slabija nego inače. No, drago mi je da sam pojela dosta kolača i slatkiša i da sam se družila sa rodicama i rođacima, porodicom i mojim prijateljima, to i jeste čar svakog ko slavi neki praznik.




Poslije svih praznika, valjalo se vratiti u školu i ozbiljno zagrijati stolicu. Već poslije bajrama, odnosno druge sedmice škole neki su počeli dobijati ocjene na aktivnost i slično, ni ja nisam dugo željela čekati, pa sam što prije ''prionila'' ka poslu, da dobijem što više dobrih ocjena i da budem iskrena jako sam zadovoljna svojim sadašnjim ocjenama i sveukupno školom.




Mislim da je mjesec septembar bio, na neki način nadoknađivanje izlazaka sa prijateljicama, tako da smo često poslije škole ostajale na kafi, ili bismo šetale gradom, drago mi je da smo ponovo sve na okupu, nas četiri, jednostavno uživamo, i u ovom mjesecu smo definitivno uživale, kako na časovima, tako i u izlascima.






























(Ova Fotografija nije zabilježena ovog mjeseca, davno sam je fotografisala)

Kada su u pitanju putovanja, da budem iskrena nisam nigdje putovala, uglavnom sam išla od škole do kuće i tako u krug. Trudila sam se uskladiti i naviknuti se na sve obaveze, školu, dva bloga, učenje, gledanje filmova. Nije to lako kao što izgleda. Dakle, putovala nisam nigdje izvan rodnog grada, ali sam se dosta vozila sa autom po gradu i kao što sam već i rekla dosta sam izlazila. Upravo to svakodnevno hodanje po gradu omogućilo mi je da obavim veliki šoping haul, gdje sam kupila dosta stvarčica, ipak je to nešto što djevojke najviše vole i što ih najviše oraspoloži, pa tako i mene.




U ovom mjesecu pogledala sam dosta filmova (ništa novo), gledala sam mnoge emisije, a otkriće mi je bio kanal koji je sada umjesto criminal investigation- a, a to je id ili di, nisam tačno sigurna, uglavnom su tu emisije o smrtima, serijskim ubicama i slično, a ovaj mjesec bih obilježila i po horor i triler filmovima, jer sam takvih najviše pogledala.




Započela je i jesen, koja je došla tako brzo i pomalo neočekivano, ali ipak veselim se slojevitom oblačenju i šarenim parkovima. Ipak, u ovom mjesecu je jesen tek počela i to prije svega par dana, tako da ću nešto više o tome i slojevitom oblačenju moći govoriti tek idućeg mjeseca, a do tada ostanite uz moj blog i podržavajte me, naravno ako to želite.




Nadam se da vam se i ovaj post svidio i da ste uživali, lijep pozdrav...

CONVERSATION

18 komentari:

  1. Fantastičan post! Baš volim ovako mjesečne postove, i da... moram pohvaliti fotografije jer su savršene *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. NOMINOVALA SAM TE <3<3<3( something new ) pogledaj na zadnjem postu o čemu je reč <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti je post i slike su mi super ! I fantastično crtaš ! Samo tako nastavi s blogom ! Ja sam tebe zapratila , pa ako hoćeš možeš i ti mene - svejedno hvala ....
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno draga!
    Novi post ; https://faasshione.blogspot.hr/2016/10/how-to-make-mojito-noalcohol.html#more

    OdgovoriIzbriši
  5. Dalila draga, meni je pre svega veliko uzivanje da budem na tvom blogu, takod ama bas ni jedan post ne moze da mi bude smor, jer naprosto obozavam stil tvog pisanja i nacin tvog blogovanja. Odlican blog, predobre slicice, inace pohvale za crtez.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gotičarko, uvijek me postidiš :3 hvala ti :D

      Izbriši
  6. Draga moja, tvoj septembar deluje kao pravi san snova, heh :) Zaista s divno napisala ovaj post i ja sam baš uživala čitajući ga, nadam se da će ti oktobar biti podjednako lep:) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti i ja se nadam da će biti još i bolji ♥

      Izbriši
  7. Predivno si napisala post,tvoj septembar je bio jako zanimljiv za citanje,volim ovakve postvoe <33!

    OdgovoriIzbriši
  8. Stvarno super post. Mnogo uživam u ovim mjesečnim postovima, a posebno bih pohvalila fotografije. Stvarno su predivne. Nego, ne mogu bit a da ne primijetim novi izgled bloga :). Mnogo mi se sviđa. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš sam uživala čitajući.♥ Izgleda da ti je septembar bio vrlo lep, verujem da će i oktobar podjednako biti.

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši

Back
to top